MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

Net weer een bestelling gedaan (C661585) en zag dat de bar niet als kadootje meer beschikbaar was. Vorige keer kon ik die wel kiezen, komt die weer terug of zit die nu bij duurdere bestellingen? Was wel een leuk kadoo die ik graag elke keer erbij zou nemen (woest lekker namelijk lol) :)

Top, dankjewel altijd top service .. Wat zijn trouwens jullie openingstijden wel niet .. Reed laatst toevallig rond 6.15 ofzo langs en jullie waren al open?:eek:
Ja klopt. Op veler verzoek van industriemedewerkers die hier altijd langs fietsen of rijden zijn we onder andere vroeger open gegaan. We werken ook met twee ploegen om zo van 's ochtends vroeg tot 's avonds half elf open te zijn. :)
Hoi B&F,

Net weer een bestelling gedaan (C661585) en zag dat de bar niet als kadootje meer beschikbaar was. Vorige keer kon ik die wel kiezen, komt die weer terug of zit die nu bij duurdere bestellingen? Was wel een leuk kadoo die ik graag elke keer erbij zou nemen (woest lekker namelijk lol) :)
Nee, de repen zijn bijna op. De Perfection Bars lopen zo goed, dat wij deze eraf moesten halen. Anders kunnen we zometeen geen doosjes verkopen :)

Ralf

hey b&f ik heb geen verzendbevestiging gekregen van mijn order van gisteren C660444

Heb weer besteld,order nummer: C661643 :D

Zijn de nieuwe smaken van de bars al in aantocht?

hey b&f ik heb geen verzendbevestiging gekregen van mijn order van gisteren C660444
Timmeeh, deze komt vandaag gewoon aan :)
Heb weer besteld,order nummer: C661643 :D
Bedankt voor je order! :) Morgen in huis :)
Zijn de nieuwe smaken van de bars al in aantocht?
Gaat nog wel even duren. Zoals eerder aangegeven de sampling van de nieuwe smaken viel erg tegen. Zodra we de smaken definitief zijn, hoor je het.

Ralf

Net weer even creatine ethyl ester, creatine mega caps, en Double! besteld:D

Ben echt heel erg benieuwd naar Double!

Is dit alleen te gebruiken in de cut? of kan ik het er ook naast gooien als pre/post workout (naast mijn voeding natuurlijk:D)?

Net weer even creatine ethyl ester, creatine mega caps, en Double! besteld:D

Ben echt heel erg benieuwd naar Double!

Is dit alleen te gebruiken in de cut? of kan ik het er ook naast gooien als pre/post workout (naast mijn voeding natuurlijk:D)?

Bedankt voor je bestelling:D, double kan ook als pre workout worden gebruikt alleen kwa stimulanten is het niet erg hoog gedoseerd.

Gratis bij elke bestelling vanaf 29.90 euro:
(te selecteren als cadeau bij je bestelling)
245x3t4.jpg

Lekkere warme en stoere Body & fit Beanie (muts) t.w.v. 14.90. Tijdens deze koude wintermaanden helpt Body&Fit je warm naar de sportschool!

Als jullie die over 2weken nog hebben , is ie mijn :cool:

Gratis bij elke bestelling vanaf 29.90 euro:
Lekkere warme en stoere Body & fit Beanie (muts) t.w.v. 14.90. Tijdens deze koude wintermaanden helpt Body&Fit je warm naar de sportschool!

Hi B&F,

Ik heb 2 uur geleden nog besteld voor dat deze post kwam, kan ie er nog bij? :)

Hi B&F,

Ik heb 2 uur geleden nog besteld voor dat deze post kwam, kan ie er nog bij? :)
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Alle orders worden bij ons altijd direct verwerkt en kan daarom niet een reeds geplaatste bestelling nog aanpassen.

Ralf

Hey Ralf, ik had ff kleine opmerking bij mijn bestelling (ref:661036). Heb perfect protein Variety pack besteld, maar kreeg in plaats daarvan 1 sample.

Gister bestelling binnen gekregen: whey perfection Granny's apple pie. heerlijk

wanneer is de ultra fine oats weer leverbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven