referentienummer: C658721
Dinsdag omstreeks 10 voor 9 besteld maar mijn pakket is er nog niet, zouden jullie dit eens kunnen nakijken... Best wel balen
Er staat ook geen gewicht of dergelijke bij. Status: Shipment pre-alerted
Check je PM!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
referentienummer: C658721
Dinsdag omstreeks 10 voor 9 besteld maar mijn pakket is er nog niet, zouden jullie dit eens kunnen nakijken... Best wel balen
Er staat ook geen gewicht of dergelijke bij. Status: Shipment pre-alerted

Zijn de nieuwe weekaanbiedingen al bekend? Dan kan ik bepalen of ik vanavond of morgen pas ga bestellen![]()

Beste B&F,
Ik ben van plan 'Dextrose Pure' te kopen, alleen ik las vroeger een stukje dat je eerst 'dextrose pure' moet nemen en dan je eiwitshake, i.v.m. dat je spieren dan gevuld worden met dextro i.p.v. dat de eiwitshake dat doet.
Klopt dat? of wordt de dextro zoiezo al eerder opgenomen dan de eiwitshake ook als je het beiden bij elkaar mixed?
alvast bedankt!
?Sorry, door de drukte per ongelijk gemist. Natuurlijk het is nu introductieaanbiedingsprijs van 4,95 euro ipv 14.95. Het klopt inderdaad dat het meer dan 65% is. 66,9% om precies te zijn![]()
Ralf
---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 15:21 ----------
Sinds gister in de introductieaanbieding. Heerlijke smoothie shakes. Iedereen zal verrast zijn!![]()
wat een gezeur om niks weer...ik vind 4,95 voor 8 shakes belachelijk weinig!![]()
B&F, zijn jullie van plan om low kcal sauzen toe te voegen aan jullie assortiment? (bv walden farm)
Dus jullie gaan 8 zakjes proteïne mix verkopen voor 14,95 in de toekomst?
Ik geloof er geen zak van! Jij weer net zo goed als mij dat dit niet de prijs is die jullie gaan vragen.

B&F, zijn jullie van plan om low kcal sauzen toe te voegen aan jullie assortiment? (bv walden farm)

Waarom gezeur?
Dit is een forum, een forum is er om discussies te voeren.
Ben zelf vaste klant bij b&f en bestel er al jaren.
Maar daar gaat het nu niet om.

wat een gezeur om niks weer...ik vind 4,95 voor 8 shakes belachelijk weinig!![]()

Is steeds tov de adviesprijs die de producent meegeeft? Juist?Ik snap het, Ik hoop dat mijn antwoord op je bericht zo meer duidelijk heeft gegeven?