XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de nieuwe weekaanbiedingen al bekend? Dan kan ik bepalen of ik vanavond of morgen pas ga bestellen ;)

Beste B&F,

Ik ben van plan 'Dextrose Pure' te kopen, alleen ik las vroeger een stukje dat je eerst 'dextrose pure' moet nemen en dan je eiwitshake, i.v.m. dat je spieren dan gevuld worden met dextro i.p.v. dat de eiwitshake dat doet.

Klopt dat? of wordt de dextro zoiezo al eerder opgenomen dan de eiwitshake ook als je het beiden bij elkaar mixed?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Gaan jullie met kest/nieuwjaar wedstrijdje doen? :p

Beste B&F,

Ik ben van plan 'Dextrose Pure' te kopen, alleen ik las vroeger een stukje dat je eerst 'dextrose pure' moet nemen en dan je eiwitshake, i.v.m. dat je spieren dan gevuld worden met dextro i.p.v. dat de eiwitshake dat doet.

Klopt dat? of wordt de dextro zoiezo al eerder opgenomen dan de eiwitshake ook als je het beiden bij elkaar mixed?

alvast bedankt!

Beste klant,

De Dextrose zorgt voor een snel herstel van het spierglycogeen(spierenergie) Vooral na een zware training dit product perfect om in te nemen. Omdat dextrose snel wordt opgenomen door het lichaam zal het er voor zorgen dat het de bloedsuikerspiegel snel laat stijgen. Dit heeft als voordeel dat voedingsstoffen(eiwitten) daarna weer sneller worden opgenomen in het spierweefsel. Daarom is de dextrose perfect om te mixen met je eiwitten!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 18:40 ----------

Gaan jullie met kest/nieuwjaar wedstrijdje doen? :p

wat voor wedstrijdje bedoel je:P?

Sorry, door de drukte per ongelijk gemist. Natuurlijk het is nu introductieaanbiedingsprijs van 4,95 euro ipv 14.95. Het klopt inderdaad dat het meer dan 65% is. 66,9% om precies te zijn :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 15:21 ----------

Sinds gister in de introductieaanbieding. Heerlijke smoothie shakes. Iedereen zal verrast zijn! :zuip:

Dus jullie gaan 8 zakjes proteïne mix verkopen voor 14,95 in de toekomst?
Ik geloof er geen zak van! Jij weer net zo goed als mij dat dit niet de prijs is die jullie gaan vragen.

wat een gezeur om niks weer...ik vind 4,95 voor 8 shakes belachelijk weinig!;)

B&F, zijn jullie van plan om low kcal sauzen toe te voegen aan jullie assortiment? (bv walden farm)

Wat is precies het verschil tussen Lean Gain en Mass perfection?

edit: heb een gezocht en zie dat het verschil zit in de koolhydraten.

Laatst bewerkt:
Dus jullie gaan 8 zakjes proteïne mix verkopen voor 14,95 in de toekomst?
Ik geloof er geen zak van! Jij weer net zo goed als mij dat dit niet de prijs is die jullie gaan vragen.

Ok, ja goed wij geven hier een bepaalde indicatieprijs voor. De prijs zal ook weer te maken hebben met hoe goed het product gaat lopen qua verkoop. Hoe meer dit product zal worden besteld, hoe groter wij hem ook in kunnen kopen wat vervolgens ook weer een positieve invloed zal hebben op de prijs. Het is daarom nu moeilijk te beoordelen hoe de prijs na de introductieaanbieding uit zal vallen :D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:02 ----------

B&F, zijn jullie van plan om low kcal sauzen toe te voegen aan jullie assortiment? (bv walden farm)

Is misschien wel een goede optie, ik ga het doorgeven aan mijn collega van de inkoop. Die gaat morgen beoordelen wat wij hierin kunnen betekenen! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:04 ----------

Waarom gezeur?
Dit is een forum, een forum is er om discussies te voeren.
Ben zelf vaste klant bij b&f en bestel er al jaren.
Maar daar gaat het nu niet om.

Ik snap het, Ik hoop dat mijn antwoord op je bericht zo meer duidelijk heeft gegeven?;)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:05 ----------

wat een gezeur om niks weer...ik vind 4,95 voor 8 shakes belachelijk weinig!;)

Is een mooie prijs dacht ik zo! We gaan er alles aan doen om hem zo scherp mogelijk voor jullie aan te bieden:D

Beste mensen van Body & Fitshop,

Kunnen jullie Fruit Sensation smaak van Magnificent ook voor de Nr. 1 gaan gebruiken?

Groetjes,
Nelis

De kat heeft een nieuwe slaapplaats! :p

uploadfromtaptalk1354821097757.jpg

Duidelijk man! Binnenkort maar effe sample pack bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven