MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen van Body & Fitshop,

Kunnen jullie Fruit Sensation smaak van Magnificent ook voor de Nr. 1 gaan gebruiken?

Groetjes,
Nelis

Ik ga het voorleggen aan de productsamenstellers!:D Bedankt voor je feedback! Dat stellen we zeer op prijs! :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:18 ----------

Duidelijk man! Binnenkort maar effe sample pack bestellen.

Mooi! :)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:19 ----------

Is steeds tov de adviesprijs die de producent meegeeft? Juist?

Zo ongeveer, ik ben niet diegene die daarover gaat, dus weet niet alle ins en outs hierover!;)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:20 ----------

De kat heeft een nieuwe slaapplaats! :p

Haha waar vulsel wel niet goed voor kan zijn! :p

Wat is precies het verschil tussen Lean Gain en Mass perfection?

edit: heb een gezocht en zie dat het verschil zit in de koolhydraten.

Inderdaad het grootste verschil zit hem in de Koolhydraten. Het grootste verschil tussen de Mass Perfection en Lean Gain is dat de Mass Perfection Complexe koolhydraten bevat die gelijkmatiger en beter door het lichaam worden opgenomen. Daarnaast geven Complexe koolhydraten meer en langduriger energie voor lichaam en spieren. Daardoor is er ook een kleinere kans dat deze koolhydraten worden opgeslagen als vet.:D

Inderdaad het grootste verschil zit hem in de Koolhydraten. Het grootste verschil tussen de Mass Perfection en Lean Gain is dat de Mass Perfection Complexe koolhydraten bevat die gelijkmatiger en beter door het lichaam worden opgenomen. Daarnaast geven Complexe koolhydraten meer en langduriger energie voor lichaam en spieren. Daardoor is er ook een kleinere kans dat deze koolhydraten worden opgeslagen als vet.:D

Als ik het dan goed begrijp is de naamgeving een beetje verkeerd om.

Ik vond de huidige mix goed. Zat calcium caseinate erin en egg albumin. In de nieuwe zitten vrijwel veel suikers (10%) en 20% is caseine......wat zijn andere percentages B&F?

Waarom gezeur?
Dit is een forum, een forum is er om discussies te voeren.
Ben zelf vaste klant bij b&f en bestel er al jaren.
Maar daar gaat het nu niet om.

Is ook een geen gezeur, want je hebt gelijk.

Maar ach, 't zijn marketing zinnen. Doet elke winkel, gewoon niet naar kijken.

Edit:
Trouwens, Strong! doet z'n werk nog steeds goed. Gisteren op 2 scoops gegaan, pracht training ;)

Laatst bewerkt:
Beste body en fitshop ik had 3 pottten whey van Gaspari besteld in 3 verschillende smaken 1 aarbei 1 banaan en 1 chocola nu heb ik per ongeluk 2 banaan gekregen en 1 choco kunnen we dit nog fixen?

C658899 was het referentienummer

Btw dat feed the beast shirt is wel gruwelijk :D

:thumbs:

Ik vind het ook jammer dat de PPM eruit gaat. Deze had volgens mij een betere samenstelling wat eiwitten, koolhydraten betreft. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de juiste verhouding tussen de 3 soorten eiwitten in de Perfect Protein.

20% caseine weet ik al de rest niet maar grootste deel zal wel whey concentraat zijn en ook wat isolaat (wellicht ook 20%)
20% isolaat 20% casein en de rest is concentraat.
Ik vond de huidige mix goed. Zat calcium caseinate erin en egg albumin. In de nieuwe zitten vrijwel veel suikers (10%) en 20% is caseine......wat zijn andere percentages B&F?
Zie bovenstaande post.
Is ook een geen gezeur, want je hebt gelijk.

Maar ach, 't zijn marketing zinnen. Doet elke winkel, gewoon niet naar kijken.

Edit:
Trouwens, Strong! doet z'n werk nog steeds goed. Gisteren op 2 scoops gegaan, pracht training ;)
Ik snap het ook wel, maar wat je zegt. Het hoort er allemaal bij :) Over Strong! blijven de goede verhalen steeds binnen stromen. 2 scoops is dé ideale dosering.
Beste body en fitshop ik had 3 pottten whey van Gaspari besteld in 3 verschillende smaken 1 aarbei 1 banaan en 1 chocola nu heb ik per ongeluk 2 banaan gekregen en 1 choco kunnen we dit nog fixen?

C658899 was het referentienummer

Btw dat feed the beast shirt is wel gruwelijk :D

:thumbs:
Ik pm je even :)

Ralf

Vn

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:29 ----------

Vnm? Wat is dat?

Die sauzen kunnen wel eens de gouden sleutel voor mn cut zijn.

Ik heb de bbq saus op dit moment en het smaakt goed de pindakaas daarin tegen zou ik niet aanraden....

Cal free chocosaus van farms zou ik grof geld voor willen neerleggen :D

Mooie actie die perfect proteïn ;maar ik heb op het moment niets nodig dus dat komt wel ooit dan denk ik maar ....

Ik heb de bbq saus op dit moment en het smaakt goed de pindakaas daarin tegen zou ik niet aanraden....

Cal free chocosaus van farms zou ik grof geld voor willen neerleggen :D
We hebben de BBQ saus eens gehad maar was geen succes. Ze zitten in glazen flessen, je raad het al. Jawel, die gaan te vaak stuk tijdens het transport.
Mooie actie die perfect proteïn ;maar ik heb op het moment niets nodig dus dat komt wel ooit dan denk ik maar ....
Super dankjewel. We merken dat heel veel mensen de nieuwe smoothie smaken van Perfect Protein zeer goed bevallen. Absoluut een aanrader om eens mee te bestellen ;)

Check onze nieuwe Perfect Protein

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meteen weer bodybuilding vitamin pack besteld en natuurlijk ook weer doosje perfection bars van Body en fit .. Zijn te verslavend namelijk :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven