XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F Boys (& Girls?) wanneer is dat nieuwe pand van jullie klaar?? Ziet er al super uit vanaf de snelweg!:eek:

We hopen dat het begin februari helemaal klaar is. Kom dan gerust eens langs, altijd welkom :D.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 16:57 ----------

Wanneer kwam de melatonine binnen?

Ik ga ervan uit dat de Melatonine er helaas pas weer donderdag/vrijdag is. We hebben nu wel heeeeeeeel:D veel besteld. De vorige order was binnen een paar dagen op:) Ik heb nog even in de winkels in NL gekeken, de Melatonine van optimum is wel een erg goede koop dus wat dat betreft snap ik de vraag wel:)

Laatst bewerkt:
De Perfect Protein variety pack binnen, wat als eerste mij opviel is dat ze in een best wel mooie verpakking zaten....nice :D Smaak is ook apart

De smaken en structuur zijn wat meer " Smoothie". We vinden de Perfect Protein zelf ook erg goed en lekker. We verwachten er erg veel van. Ik kan niet wachten tot de 2KG (71 shakes) verpakkingen binnen zijn. Die gaan we natuurlijk ook voor een hele mooie prijs introduceren:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 17:04 ----------

Miss smaken bekend of een prijsrichtlijn?

Hydrolisaat komt in eerste instantie in 4 of 5 smaken:

-Banaan
-Aardbei
-Vanilla
-Chocolate
-waarschijnlijk ook Cookies

Het mooie is dat het Carbery nu gelukt is (zijn ze al jaren mee bezig) om met de Hydrolisaat ook de smaak erg lekker te krijgen. Hydrolisaat is de snelst opneembare Whey. Perfect op momenten dat je een snelle opname wilt.
De smaken die ik heb getest (de smaken die we hebben gekozen) waren erg goed, beter als ik ooit gedronken heb in Hydrolisaat en eigenlijk net zo lekker als gewone Whey.:zuip:

De prijs is nog niet 100% zeker maar ik ga uit van 2KG zo rond de 39,90 euro.:)

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo, ben vanmiddag even langsgeweest in heerenveen, supergoed geholpen door Junior! Bedankt voor de Perfect Protein sachetten, hou jullie op de hoogte hoe ze smaken!

Geniet van je weekend!

Maandagochtend kom ik er samen met Ralf (hij is het weekend vrij) even op terug en maken we het meteen definitief.

Groeten Ilco
Ok :D

Voor jullie ook een goed weekend gewenst ;)

Hallo, ben vanmiddag even langsgeweest in heerenveen, supergoed geholpen door Junior! Bedankt voor de Perfect Protein sachetten, hou jullie op de hoogte hoe ze smaken!

Perfect Protein is onze nieuwe eiwittopper. Whey & Micellar samen! We verwachten er heel veel van. De smaken zijn heerlijk, de shakes hebben een lekkere smoothie structuur. Genieten:)

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke smaak heb je gehad? En ook al geproefd??:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 18:57 ----------

Ok :D

Voor jullie ook een goed weekend gewenst ;)

:thumb:

Hydrolisaat komt in eerste instantie in 4 of 5 smaken:

-Banaan
-Aardbei
-Vanilla
-Chocolate
-waarschijnlijk ook Cookies

Het mooie is dat het Carbery nu gelukt is (zijn ze al jaren mee bezig) om met de Hydrolisaat ook de smaak erg lekker te krijgen. Hydrolisaat is de snelst opneembare Whey. Perfect op momenten dat je een snelle opname wilt.
De smaken die ik heb getest (de smaken die we hebben gekozen) waren erg goed, beter als ik ooit gedronken heb in Hydrolisaat en eigenlijk net zo lekker als gewone Whey.:zuip:

De prijs is nog niet 100% zeker maar ik ga uit van 2KG zo rond de 39,90 euro.:)
voor dat geld kun je beter de isolaat nemen? :/ het wordt interessanter als hij per bulk kilos was goedkoper is :) kan niet wachten. als de prijs interessant is heb je hier een big buyer!!

had gister besteld, helaas maandag pas binnen, kunnen jullie niks aan doen maar thx body en fit, alvast bedankt voor de goede service :D

voor dat geld kun je beter de isolaat nemen? :/ het wordt interessanter als hij per bulk kilos was goedkoper is :) kan niet wachten. als de prijs interessant is heb je hier een big buyer!!

had gister besteld, helaas maandag pas binnen, kunnen jullie niks aan doen maar thx body en fit, alvast bedankt voor de goede service :D

Nee, Hydrolisaat heeft wel specifieke voordelen die Isolaat niet heeft. Post-Workout is Hydrolisaat bijvoorbeeld effectiever. De opname is beter / sneller:)

Dank je!:)

Is inderdaad een hele goede vorm van eiwitten voor na de training ben benieuwt of de smaak ook gelukt is dat is bij deze vorm vaak afwachten.

Is inderdaad een hele goede vorm van eiwitten voor na de training ben benieuwt of de smaak ook gelukt is dat is bij deze vorm vaak afwachten.

Klopt:D Je hebt Hydrolysaten..... Maar de techniek gaat vooruit. Carbery had er een tijdje geleden een publicatie over en zochten contact. We hebben toen wat smaken mogen testen van de nieuwste/aankomende versie en wij waren diep onder de indruk. De sampling was heel erg lekker. Daar het daarnaast ook nog eens een goed product is hebben we het direct besteld. :)

Edit : Foute info

Laatst bewerkt:
isolaat is gewone 'gezuiverde' concentraat.
Hydrolisaat is structureel anders en is dus wel wat meer als een 'gezuiverde' isolaat. Het zijn de peptidebindingen die het doen.

Zelf wel (nog) geen ervaring met hydrolisaat dus kan er eigenlijk niks over zeggen :o

owh shit, mijn fout >< ik was met concentraat in de war :$ haha. hydro-isolaat is idd nog beter :O mrjah, wat wil je ook met Body&fit, die streeft ernaar de beste van de Benelux te zijn :)

isolaat is gewone 'gezuiverde' concentraat.
Hydrolisaat is structureel anders en is dus wel wat meer als een 'gezuiverde' isolaat. Het zijn de peptidebindingen die het doen.

Zelf wel (nog) geen ervaring met hydrolisaat dus kan er eigenlijk niks over zeggen :o

Ja:) het nadeel aan Hydrolisaat was voorheen altijd de smaak waardoor mensen het gewoon niet kochten. Wanneer dat beter is dan denk ik dat best veel mensen bv Post-Workout voor een Hydrolisaat gaan.:) We gaan het zien:)

wie weet. We hebben nog niks concreet maar zijn wel met kleding e.d. bezig. We hebben nu net de wintermutsen maar in het voorjaar sluit ik zeker niet uit dat we ook met verschillende soorten tank tops komen.
hoezo komen jullie niet uit met een soort van trainingspak, en korte broekjes en eventueel sokken ofzo :P eigenlijk van alles wat je kan vinden in een sportzaak zoals sport2000 die artikelen heeft gericht op kracht training etc :)

Eiwit percentage Hydrolisaat ligt rond de 96%. Voor 2.50 meer heb je dus zo om en nabij de 5% meer eiwit. Lijkt me een nette prijs toch

Zover ik weet is er niet echt een onderzoek dat aantoont dat er significant verschil is in opname tussen Hydrolisaat & Isolaat. De enige reden waarom ik Hydrolisaat zal aanschaffen is vanwege t hogere eiwitpercentage. En 2.50 meer betalen tov de Isolaat voor hetzelfde aantal kg's is een prima prijs ;)

Daarmee heb ik meteen een vraag.. Wat wordt het eiwitpercentage? :)

Nee, het eiwitpercentage in een Hydrolisaat ligt niet hoger. (rond de 80%) Het specifieke verschil zit in het productie proces. Daar het hydrolyseren van Whey ontstaan kortere aminozuurverbindingen (peptides). De Whey wordt als het ware enzymmatig voorverteerd. Hierdoor wordt Hydrolisaat snel (vanaf 10min) opgenomen. Dit heeft op bepaalde momenten logischerwijs zijn voordelen. Daarnaast is het zo dat Hydrolisaat doordat het zo ligt verteerbaar is ook beter wordt verdragen door mensen die problemen hebben met de vertering van eiwit/whey.:) Het productieproces neemt als het ware een stukje werk van je lichaam over:cool:

Mooi duidelijke uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven