MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo komen jullie niet uit met een soort van trainingspak, en korte broekjes en eventueel sokken ofzo :P eigenlijk van alles wat je kan vinden in een sportzaak zoals sport2000 die artikelen heeft gericht op kracht training etc :)

We zijn er eigenlijk nooit zo mee bezig geweest, met kleding. Zelf ben ik alleen met de supps bezig:cool: We hebben nu een paar mensen die ook meer met kleding bezig gaan, ik weet nog niet exact wat er allemaal gaat komen maar wel dat we de kleding op heel korte termijn gaan uitbreiden:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 20:34 ----------

doe ik graag:) Dank je!

hoezo komen jullie niet uit met een soort van trainingspak, en korte broekjes en eventueel sokken ofzo :P eigenlijk van alles wat je kan vinden in een sportzaak zoals sport2000 die artikelen heeft gericht op kracht training etc :)

Idd. Dit soort dingen mogen allemaal meer hoor, is genoeg belangstelling voor.

Je uitleg van hydrolisaat een paar dagen eerder heeft me trouwens geholpen op mn opleiding met een toets :)

Idd. Dit soort dingen mogen allemaal meer hoor, is genoeg belangstelling voor.

Je uitleg van hydrolisaat een paar dagen eerder heeft me trouwens geholpen op mn opleiding met een toets :)

Top!:)

Ja, dat dachten we al. Best mooi dat we daar nu ook meer mee aan de gang kunnen.:)

Kleding is zeker een goede toevoeging en dan met name broeken. Er is nog geen merk die ze heeft ik zou gaan voor zwart met op de zijkant van de broekspijp in het wit BodyenFitshop.NL of de broek wit en opdruk zwart dat past mooi bij de t-shirts en vesten muts erbij op en ready to go !!.

Kleding is zeker een goede toevoeging en dan met name broeken. Er is nog geen merk die ze heeft ik zou gaan voor zwart met op de zijkant van de broekspijp in het wit BodyenFitshop.NL of de broek wit en opdruk zwart dat past mooi bij de t-shirts en vesten muts erbij op en ready to go !!.

Heb net al met kantoor gemaild. Kunnen ze dit maandag meteen oppakken:D Broeken zie je inderdaad nergens. Dat zou wel een hele mooie toevoeging zijn:)

We gaan ons best doen voor je!:)

Jeej een goed idee van mij word opgepakt :D haha. Ik zit altijd vol met ideeën en leuke verbeteringen ;).

Als het kan dan gaan we het doen! Niet alles zal altijd lukken maar er is voor ons niets belangrijker als jou/jullie feedback. Daar kunnen we ons assortiment en service steeds mee verbeteren. :)

Dat is het fijne aan B&F je voelt je gewaardeerd en er word naar geluisterd dat is fijn voor de klant en goed voor de zaken van jullie. Ik zou zeggen keep up the good work. Ik kom binnenkort weer even langs.

IMG_0524.jpg

Nee, het eiwitpercentage in een Hydrolisaat ligt niet hoger. (rond de 80%) Het specifieke verschil zit in het productie proces. Daar het hydrolyseren van Whey ontstaan kortere aminozuurverbindingen (peptides). De Whey wordt als het ware enzymmatig voorverteerd. Hierdoor wordt Hydrolisaat snel (vanaf 10min) opgenomen. Dit heeft op bepaalde momenten logischerwijs zijn voordelen. Daarnaast is het zo dat Hydrolisaat doordat het zo ligt verteerbaar is ook beter wordt verdragen door mensen die problemen hebben met de vertering van eiwit/whey.:) Het productieproces neemt als het ware een stukje werk van je lichaam over:cool:

Ow :roflol: zat ik dus fout :)

Dacht altijd dat Hydrolisaat een hoger eiwit percentage dan Isolaat .:D

Klopt is zeker een mooie banner zijn er 2 van en beide morgen te bewonderen op de JBC

wie weet. We hebben nog niks concreet maar zijn wel met kleding e.d. bezig. We hebben nu net de wintermutsen maar in het voorjaar sluit ik zeker niet uit dat we ook met verschillende soorten tank tops komen.

zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het mooi zijn als B&F een uitgebreide kledinglijn heeft/gaat hebben.
in belgie/nederland vind ik het aanbod van kleding met motivation script echt lachwekkend, daar zal dus zeker wel een markt voor zijn guys! ;)

Dat is het fijne aan B&F je voelt je gewaardeerd en er word naar geluisterd dat is fijn voor de klant en goed voor de zaken van jullie. Ik zou zeggen keep up the good work. Ik kom binnenkort weer even langs.

:thumbs: Gaan we zeker doen! We geven elke dag 100%. Thanks!

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 08:13 ----------

Ow :roflol: zat ik dus fout :)

Dacht altijd dat Hydrolisaat een hoger eiwit percentage dan Isolaat .:D

Geeft niets:D daar zijn we voor:)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 08:14 ----------

Klopt is zeker een mooie banner zijn er 2 van en beide morgen te bewonderen op de JBC

Mooie reclame! Gaat een mooie dag worden!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 08:15 ----------

zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het mooi zijn als B&F een uitgebreide kledinglijn heeft/gaat hebben.
in belgie/nederland vind ik het aanbod van kleding met motivation script echt lachwekkend, daar zal dus zeker wel een markt voor zijn guys! ;)

We gaan ons best doen! We merken het zelf ook dat de vraag er meer en meer is. :)

Perfect Protein

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb dringend BCAAs nodig! Hierbij een appél op jullie voorliefde om alles in de aanbieding/OP=OP te pleuren :D

Hebben jullie eigenlijk nog nieuwe producten naast de hydrolisaat in de ontwikkeling?

wie weet. We hebben nog niks concreet maar zijn wel met kleding e.d. bezig. We hebben nu net de wintermutsen maar in het voorjaar sluit ik zeker niet uit dat we ook met verschillende soorten tank tops komen.
Als het voor een leuke prijs is koop ik er zeker 10, stringer tanktops bij jullie vind ze allemaal voor 30 euro bij muscletotaal :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven