Als het voor een leuke prijs is koop ik er zeker 10, stringer tanktops bij jullie vind ze allemaal voor 30 euro bij muscletotaal![]()
Als er verschillende tanktops komen, komen ze natuurlijk voor een leuke prijs
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het voor een leuke prijs is koop ik er zeker 10, stringer tanktops bij jullie vind ze allemaal voor 30 euro bij muscletotaal![]()
.Hebben jullie eigenlijk nog nieuwe producten naast de hydrolisaat in de ontwikkeling?
Ik kan er helaas niet al te veel over kwijt omdat de concurrentie hier ook elke dag meekijkt.
Met Perfect Protein (Whey + 20% Micellar, verbeterd de werking van Whey en zorgt voor meer/langere eiwitsynthese) en de Hydrolisaat hebben we al snel weer 2 nieuwe eiwittoppers. Maarrr.... er komen nog wat andere leuke dingen aan. Zodra het kan kom ik hier direct op terug.
hebben jullie ook een pre-workout booster zonder caffeine?

Waarom eigenlijk niet zo'n sample pack als cadeau bij 50 (of 75/100) euro besteding?![]()

Waarom eigenlijk niet zo'n sample pack als cadeau bij 50 (of 75/100) euro besteding?![]()
.
Ik wil jullie even melden dat ik gisteren toch even schrok toen mijn bestellingen gisteren al de deur in kwamen.. Ik had vrijdag avond laat besteld en de dag erna nog geleverd(België).. Dat was die actie die je vorige keer had gemeld, hopelijk gaat postNL hiermee door want dit is heel handig!![]()

hey hallo ,
De perfeckt protein komt die ook uit in grote emmers ?en voor rond welke prijs zou het dan gaan?
Is waarschijnlijk de vervanger van de perfeckt protein mix?
Is wel een idiaal eiwit voor tussendoor denk ik zo![]()

AltijdIk kan er helaas niet al te veel over kwijt omdat de concurrentie hier ook elke dag meekijkt.
Met Perfect Protein (Whey + 20% Micellar, verbeterd de werking van Whey en zorgt voor meer/langere eiwitsynthese)
Lijkt erg op de afslankeiwit alleen zonder de extra's (vitamines/l-carnitine enz.)
Wat is precies de verhouding whey/micelar casseine bij afslankeiwit?
Bij perfect protein is die dus 80/20 ?

hey hallo ,
De perfeckt protein komt die ook uit in grote emmers ?en voor rond welke prijs zou het dan gaan?
Is waarschijnlijk de vervanger van de perfeckt protein mix?
Is wel een idiaal eiwit voor tussendoor denk ik zo![]()

Veel vraag naar.komt deze op korte termijn nog terug: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/stevia/now-foods/stevia-liquid-extract/ ?
en wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??
(donderdag/vrijdag)Die nieuwe shakebeker is nice! Die metalen bal bij de vorige maakte veel lawaai en dat vond ik maar niks. De shake is ook wat luchtiger met de nieuwe!
[Link niet meer beschikbaar]

Zit er nog een kerstaanbieding voor Whey Perfection aan te komen??
Me Whey is op![]()