Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie eigenlijk nog nieuwe producten naast de hydrolisaat in de ontwikkeling?

Altijd:cool: Ik kan er helaas niet al te veel over kwijt omdat de concurrentie hier ook elke dag meekijkt.:D Met Perfect Protein (Whey + 20% Micellar, verbeterd de werking van Whey en zorgt voor meer/langere eiwitsynthese) en de Hydrolisaat hebben we al snel weer 2 nieuwe eiwittoppers. Maarrr.... er komen nog wat andere leuke dingen aan. Zodra het kan kom ik hier direct op terug.:)

Perfect Protein

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hebben jullie ook een pre-workout booster zonder caffeine?

Waarom eigenlijk niet zo'n sample pack als cadeau bij 50 (of 75/100) euro besteding? :p

Waarom eigenlijk niet zo'n sample pack als cadeau bij 50 (of 75/100) euro besteding? :p

Wel een goed idee moet ik zeggen, desnoods bij grotere bestellingen (bijv. €150 of meer). Zo kunnen klanten kennismaken met nieuwe smaken en is de kans op een latere aanschaf ook groter: win-win! :)

Ik wil jullie even melden dat ik gisteren toch even schrok toen mijn bestellingen gisteren al de deur in kwamen.. Ik had vrijdag avond laat besteld en de dag erna nog geleverd(België).. Dat was die actie die je vorige keer had gemeld, hopelijk gaat postNL hiermee door want dit is heel handig! ;)

Ik wil jullie even melden dat ik gisteren toch even schrok toen mijn bestellingen gisteren al de deur in kwamen.. Ik had vrijdag avond laat besteld en de dag erna nog geleverd(België).. Dat was die actie die je vorige keer had gemeld, hopelijk gaat postNL hiermee door want dit is heel handig! ;)

Goed om te horen! We proberen samen met TNT altijd binnen 24 uur te leveren! :D

hey hallo ,

De perfeckt protein komt die ook uit in grote emmers ?en voor rond welke prijs zou het dan gaan?
Is waarschijnlijk de vervanger van de perfeckt protein mix?

Is wel een idiaal eiwit voor tussendoor denk ik zo:)

hey hallo ,

De perfeckt protein komt die ook uit in grote emmers ?en voor rond welke prijs zou het dan gaan?

perfect-protein komt inderdaad in grotere verpakkingen. Verder is het inderdaad de vervanger van protein perfection mix omdat de perfect protein gewoon perfect is!:D

Altijd:cool: Ik kan er helaas niet al te veel over kwijt omdat de concurrentie hier ook elke dag meekijkt.:D Met Perfect Protein (Whey + 20% Micellar, verbeterd de werking van Whey en zorgt voor meer/langere eiwitsynthese)

Lijkt erg op de afslankeiwit alleen zonder de extra's (vitamines/l-carnitine enz.)
Wat is precies de verhouding whey/micelar casseine bij afslankeiwit?
Bij perfect protein is die dus 80/20 ?

Lijkt erg op de afslankeiwit alleen zonder de extra's (vitamines/l-carnitine enz.)
Wat is precies de verhouding whey/micelar casseine bij afslankeiwit?
Bij perfect protein is die dus 80/20 ?

Perfect Protein: Ja:)

Afslank Eiwit: die samenstelling hebben we een tijdje geleden al aangepast. Daar deze Proteine een andere toepassing heeft is de verhouding andersom. Meer langzame eiwitten is handiger is een eiwitdieet.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:04 ----------

hey hallo ,

Perfect Protein komt in 2KG verpakkingen:)

Wanneer komen de Oats weer binnen?

Wanneer komen de Oats weer binnen?

Ik hoop nog midden aankomende week!:) Veel vraag naar.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:39 ----------

komt deze op korte termijn nog terug: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/stevia/now-foods/stevia-liquid-extract/ ?

en wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??

Ik hoop dat we eind deze week weer e.a op dit gebied hebben:) (donderdag/vrijdag)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:39 ----------

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

Die nieuwe shakebeker is nice! Die metalen bal bij de vorige maakte veel lawaai en dat vond ik maar niks. De shake is ook wat luchtiger met de nieuwe!

Zit er nog een kerstaanbieding voor Whey Perfection aan te komen??

Me Whey is op:(

Die nieuwe shakebeker is nice! Die metalen bal bij de vorige maakte veel lawaai en dat vond ik maar niks. De shake is ook wat luchtiger met de nieuwe!

[Link niet meer beschikbaar]

Thanks! Zo hebben we steeds wat nieuws.:)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 20:13 ----------

Zit er nog een kerstaanbieding voor Whey Perfection aan te komen??

Me Whey is op:(

Denk het niet als ik eerlijk ben. Kan praktisch niet. De marge op Whey Perfection is heel minimaal momenteel. (druk ik het nog voorzichtig uit)

dank voor het antwoord zouden jullie mijn tweede vraag ook willen beantwoorden?
wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven