Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top!
Btw,heb net nieuw bestelling gedaan.
Referentie nummer: 117889
Zou het nu mogelijk zijn voor er wat sampletjes nox pump bij te steken?
Heb crack and xplode al geprobeerd maar was niets van te merken..
Alvast bedankt!

Dank je! (regel ik:)

bestelling 116259 werd gisteren ovetgemaakt op de belgische rekening nummer.
kan je er nog wat preworkout samples bijsteken?

alvast bedankt

gr

s

PS zijn de nieuwe smaken voo de perfection al binnen? ik zou heel graag een sample van die apple smaak hebben :)

bestelling 116259 werd gisteren ovetgemaakt op de belgische rekening nummer.
kan je er nog wat preworkout samples bijsteken?

alvast bedankt

gr

s

PS zijn de nieuwe smaken voo de perfection al binnen? ik zou heel graag een sample van die apple smaak hebben :)

Regel ik:)

De nieuwe smaken hebben helaas 2 weken vertraging..:cool:

pak die van 6,5 toch? is ongeveer zelfde immo :)

Die is toch alleen voor de spieromvang? niet vetpercentage.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Maar ja, ik wacht nog wel op de grote baas, maar die heeft mijn vraag overgeslagen. :P

Oke, ik wil caseine van bf kopen maar ik weet niet welke smaak lekker is, iemand enig idee?

Banaan
Strawberry
chocolade

http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/body-fat-caliper
Is die vetpercentagemeter uitverkocht?

Zoja, wanneer krijgen jullie het weer binnen?

Ja, nog een dag of 14 helaas..

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

pak die van 6,5 toch? is ongeveer zelfde immo :)

Ja, ik zie het verschil ook niet zo direct.. vetpercentagemeter

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Die is toch alleen voor de spieromvang? niet vetpercentage.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Maar ja, ik wacht nog wel op de grote baas, maar die heeft mijn vraag overgeslagen. :P

:D Sorry (

Uw bestelling met referentienummer: 117996 is verzonden.

Kan ik ook nog samples van pre work out producten/afslankproducten erin krijgen? Ik wil namelijk een pre workout product kopen maar weet niet welke (best zou zijn crack,rpm, nox pump bedankt :P

Laatst bewerkt:
Oh, die van 6,50 heb ik gemist! Die bestel ik nu even samen met een potje whey perfection.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

118004

Samples zijn welkom (geen banaan graag :P)

Net de potten micellar binnen. Top :D

Andere pot komt eraan hoor.

Uw bestelling met referentienummer: 117996 is verzonden.

Kan ik ook nog samples van pre work out producten/afslankproducten erin krijgen? Ik wil namelijk een pre workout product kopen maar weet niet welke (best zou zijn crack,rpm, nox pump bedankt :P

Ik weet niet wat erbij zit... Is al weg:D

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Net de potten micellar binnen. Top :D

Andere pot komt eraan hoor.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Oh, die van 6,50 heb ik gemist! Die bestel ik nu even samen met een potje whey perfection.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

118004

Samples zijn welkom (geen banaan graag :P)

:) Morgen in huis!!

@ B&F

Is Prime nu al uitverkocht? Wou dit weekend een bestelling doen... Wanneer is deze dan terug in stock?

Oats&whey van optimum, goeie smaak? (eerlijk antwoord gewenst, als ik em koop en ie suckt kom ik de Heerenveen-winkel platbranden ;):D)

Eerste bestelling is binnen, mooie nieuwe shaker.
Berry blast is super!
Alleen jammer dat er geen samples bijwaren.

@ B&F

Is Prime nu al uitverkocht? Wou dit weekend een bestelling doen... Wanneer is deze dan terug in stock?

Ik verwacht deze maandag weer op voorraad:)
(geven we direct aan)

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Oats&whey van optimum, goeie smaak? (eerlijk antwoord gewenst, als ik em koop en ie suckt kom ik de Heerenveen-winkel platbranden ;):D)

:D Ik weet het niet, heb deze zelf nog niet gehad maar eigenlijk nooit klachten over gehad en de Oats & Whey loopt redelijk. Ik zou het wel aandurven... Laat het mij maar weten;)

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Eerste bestelling is binnen, mooie nieuwe shaker.
Berry blast is super!
Alleen jammer dat er geen samples bijwaren.

Ok, dank je:)
Je had wel samples moeten krijgen dus als je wilt dan kan ik die nasturen.
(dan even referentienummer doorgeven )

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ok, dank je:)
Je had wel samples moeten krijgen dus als je wilt dan kan ik die nasturen.
(dan even referentienummer doorgeven )
Ja dat zou super zijn,
1ste bestelling dat binnen is gekomen vandaag: 116427
2de bestelling die nog moet komen ;) : 117889
(had je al aangesproken over pw / nox pump samples)

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven