Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het, dat de nieuwe Micellar Casein Superior een veel grovere structuur heeft dan de vorige casein? Het blijft ontzettend plakken en valt ook niet uit het maatschepje. Vergeleken met de vorige casein is de smaak absoluut verbeterd, maar ik vraag me toch af of de structuur wel klopt ;)

klopt, het is een haarfijn poedertje maar best wel statisch!! :D
met maatschep moet ik ook altijd effe tikken, maar in mn shakebeker lost het wel perfect op na effe hard schudde :cool:

Ik heb vorige week samples van verschillende pre-workout boosters besteld, volgende dag netjes in huis met nog 2 extra samples van whey perfection. Toppie!

Ik heb vandaag een potje Jack3d besteld, referentie nr. 117541. Kunnen er samples van de Pre-workout Power Pill bijgevoegd kunnen worden? Als dit niet mogelijk is zou er dan een sample bijgevoegd kunnen worden van bijvoorbeeld HemoRush - Nutrabolics? Alvast bedankt!

Hemorush sampling en Powerpill sampling zijn even op. Ik heb er een superpump sample voor je bij gedaan. Iets anders als je vroeg, maar toch:D

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

ik heb al een aantal dingen besteld maar ben toch zeer tevreden. zeer snel thuis bezorgd tot nu toe altijd de volgende dag. een stuk goedkoper als in de winkel hier om de hoek.
toppie ;)

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Cookies & Cream:
Goede smaak, hoe krijgen jullie deze zo gesuikerd?

Vanilla:
Niks op aan te merken :)

Geen idee:D dat idee krijg je door het smaakaroma en dat is nou het geheim van diverse producenten.

@ Body en fitshop

Thx, goed service echt TOP!

Weer een vaste nieuwe klant erbij :D

Hemorush sampling en Powerpill sampling zijn even op. Ik heb er een superpump sample voor je bij gedaan. Iets anders als je vroeg, maar toch:D

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Okee top service! :D Dan wacht ik nog even met mijn bestelling voor een pot whey, enig idee wanneer de samples weer binnen komen?

is er al iets bekend van de nieuwe whey perfection smaken mijn bus is bijna op maar wil graag die peach eens proberen(niet dat de andere smaken niet lekker zijn want ik drink me de zieke aan dat spul zo lekker is het hahah)groetjes een ongeduldig mannetje

is er al iets bekend van de nieuwe whey perfection smaken mijn bus is bijna op maar wil graag die peach eens proberen(niet dat de andere smaken niet lekker zijn want ik drink me de zieke aan dat spul zo lekker is het hahah)groetjes een ongeduldig mannetje

:D Ik ben zelf ook ongeduldig!!

We horen vanochtend dat het wel eens langer kan duren, misschien zelfs wel nog 2 weken:rolleyes: Vertraging.....

:D Ik ben zelf ook ongeduldig!!

We horen vanochtend dat het wel eens langer kan duren, misschien zelfs wel nog 2 weken:rolleyes: Vertraging.....

WAT!? :eek:

Haha zit zwaar zuinig te doen en elk maatschepje aftestrijken zodat ik mooi zou uitkomen maar dat ga ik nu niet meer redden met me kleine bodem cookies. :D:p

Verder nooit naar gekeken, maar dit moet toch ook wel een hele goede zijn als ik de samenstelling bekijk...
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-matrix
Is dat ook goed te gebruiken bij opstaan en rond de trainen of is het meer voor overdag enz ipv snelle eiwitten

Maar dan heb je alsnog denk meer aan de combo whey perfection en miccelar cassein

Laatst bewerkt:
WAT!? :eek:

Haha zit zwaar zuinig te doen en elk maatschepje aftestrijken zodat ik mooi zou uitkomen maar dat ga ik nu niet meer redden met me kleine bodem cookies. :D:p

Verder nooit naar gekeken, maar dit moet toch ook wel een hele goede zijn als ik de samenstelling bekijk...
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-matrix
Is dat ook goed te gebruiken bij opstaan en rond de trainen of is het meer voor overdag enz ipv snelle eiwitten

Maar dan heb je alsnog denk meer aan de combo whey perfection en miccelar cassein

Met de combo moet je zelf een beetje mixen:D maar prijs-kwaliteit uiteindelijk samen waarschijnlijk de beste ook. Al is een Perfect Protein Matrix natuurlijk een prima product en geschikt op elk tijdstip.

Met de combo moet je zelf een beetje mixen:D maar prijs-kwaliteit uiteindelijk samen waarschijnlijk de beste ook. Al is een Perfect Protein Matrix natuurlijk een prima product en geschikt op elk tijdstip.

Dan bestel ik wel gewoon de combo ;) Dan maar iets later de nieuwe smaken:p

Tja heb toch me eiwitjes nodig! :)

ik ben een beetje op jullie site aan het kijken voor mijn vriendin die wil een beetje gewicht kwijt en kwam uit op de lean green.is dit een beetje goed product of hebben jullie nog een betere oplossing.ze wil geen 'gekke' dingen gebruiken(ze schrok zich kapot toen ze hoorde dat ik een sample crack van jullie gekregen had haha) dus dacht ik aan groene thee producten.alvast bedankt voor jullie reactie en jammer dat de nieuwe smaken whey perfection nog even duren.maar hoelanger je wacht hoe lekkerder het straks is als het er wel is haha

klopt, het is een haarfijn poedertje maar best wel statisch!! :D
met maatschep moet ik ook altijd effe tikken, maar in mn shakebeker lost het wel perfect op na effe hard schudde :cool:

Ik weet niet wat jij bedoelt met haarfijn, maar het lijkt allerminst op poeder. Net alsof er al een paar druppels water doorheen hebben gezeten. Graag een reactie van B&F zodat ik zeker weet dat het goed is ;)

Ik weet niet wat jij bedoelt met haarfijn, maar het lijkt allerminst op poeder. Net alsof er al een paar druppels water doorheen hebben gezeten. Graag een reactie van B&F zodat ik zeker weet dat het goed is ;)

Ja, dit is wat het is. De smaak is doordat het poeder nagenoeg vrij van vet en carbs is iets minder maar de afweging dat mensen dit vaak 's avonds nemen en dan wel prettig vinden is er ook. De oplosbaarheid vind ik verder wel goed, je kunt Micellar niet vergelijken met whey. Het hoge eiwitgehalte en laagst mogelijke gehalte aan vet en carbs heeft de doorslag gegeven. Structuur is lastig uitleggen maar ik snap wat je bedoelt:D

2r40nzk.jpg

2n6x9wm.jpg

muwnr6.jpg

voila, wie niet geloven wil moet voelen.. eu zien.. :rolleyes:

eerste foto gwn van mn pot, ziet er grindbak uit
maar als je kijk op foto twee zie je dat statisch samenhangt
en op foto drie zie je haarfijnpoedertje aan mn scoop hange :D

ik ben een beetje op jullie site aan het kijken voor mijn vriendin die wil een beetje gewicht kwijt en kwam uit op de lean green.is dit een beetje goed product of hebben jullie nog een betere oplossing.ze wil geen 'gekke' dingen gebruiken(ze schrok zich kapot toen ze hoorde dat ik een sample crack van jullie gekregen had haha) dus dacht ik aan groene thee producten.alvast bedankt voor jullie reactie en jammer dat de nieuwe smaken whey perfection nog even duren.maar hoelanger je wacht hoe lekkerder het straks is als het er wel is haha

Green Tea is een goede en gezonde keuze:) daarover geen zorgen. Het wachten op de Whey Perfection is jammer:cool:

Maar goed, je hebt gelijk, smaken ze straks nog lekkerder!!

Laatst bewerkt:
Pm :)

Bestelling is binnen,lekker snel weer dank julliewel:D
Helaas geen samples,hoop wel de volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven