XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje samples ontvangen! Thanx!!

Hebben jullie misschien iets anders wat op jullie Pre-workout Power Pill lijkt? ik merk er niks meer van,ik neem er 4 per dag.
In het begin voelde ik de werking maar nu niet meer..

Jongens hou is op met het vragen van al die samples en zeuren dat het er niet bij zit, B&F Shop heeft prima service maar kan niet iedereen 20 samples geven bij elke bestelling + shakebeker + gratis verzendkosten... lees reviews en pas daar je supplementen op aan.. ze moeten ook aan hun marge denken

Ik had ook samples gevraagd van anabolic WMS en weight gainer, zaten er niet bij... krijg ik wel 5 samples erbij van whey allemaal, heb ik net besteld dus totaal nutteloos maar het is maar een extra'tje... heb me nu ook gewoon voorgenomen om het te bestellen bij mijn volgende bestelling we zien het wel...

Volgens mij komt het hun juist goed uit want toen ik samples kreeg van whey perfection heb ik toch besloten om een pot aanteschaffen omdat het zo goed en lekker was.

Als ik geen samples had verkregen zou ik niks of ergens ander whey gehaald hebben dat wil ik nu ook met andere producten waarom 40 euro voor iets betalen wat mij niet zal bevallen.

Ik hoef geen bergen samples maar 2 a 3 van producten die ik met elkaar wil vergelijk zo kan ik kijken welke mij het beste bevalt en die koop ik dan.

Wat een gelul.
Alsof je ergens anders zo makkelijk sampels krijgt!!!!

verkoop truck is duidelijk, heren van B&F zijn niet dom!!!

Maar leveren prima service en doe vreselijk hun best mensen tevreden te houden.
En nog allemaal maar zeuren om gratis spullen, damm wat een gierige lui hier!!!!!

NO xplode om half 10 gebruikt, ging 10 uur krachttraining doen. Ik voelde wel dat ik meer reps kon doen. Maar er is wel een nadeel, het is nu al bijna 3 uur 's nachts en ik heb nog steeds geen slaap. Een van de bijwerkingen misschien?

Heb laatst pas die samples geprobeerd die ik had gekregen van die actie hier op dbb. Moet zeggen, waren ongelofelijk lekker! Ga nu lekker banaan bestellen.

Tip: zorg dat Ilco online is op DBB en actief wanneer je je bestelling maakt en geef het referentienummer aan hem door, dan krijg je extra samples heb ik gemerkt :D

heyhey,
net even wat spulletjes besteld...

zou ik er misschien pre-workout samples bij kunnen krijgen?

Referentie: 118215

volgende bestelling volgt binnekort :)

Dank je:) Je bestelling is direct verzonden.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Ik hoop dat die leucine doet wat het belooft want het is nou niet bepaald chocomel :roflol:

:D Chocomel smaakt in ieder geval beter!

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Oke,,

Heb alles ontvangen maar ik had bij details om pre work out samples gevraagd en ik kreeg maar 1 sample van crack en verder van whey perfection wat ik tot nu toe 40x heb gekregen:(

Jammer!

PM, mij even direct na je volgende bestelling;)

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

die eiwit repen kan je die eventueel niet per stuk kopen? zodat er eerst eens geproefd
kan worden voor er een hele doos gekocht wordt?

Op het moment niet. Ik zal er eens naar kijken maandag of we ook een en ander in de repen per stuk kunnen aanbieden.

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

118004
Bestelling vandaag binnengekregen, lekker veel samples erbij :) maar de shakebeker ontbrak helaas.

Ook heb ik een sample gekregen van N.O-XPLODE. Heb nog nooit pre-workout boosters gebruikt maar ik wil er zeker wel meer over dit product weten. Heeft iemand misschien ervaringen met deze product die ze willen delen?

Nogmaals, uitstekende service.

Roerbakei

No Xplode is de pre-workout van BSN. Je kunt als je er geen ervaring mee hebt, ook eerst een half zakje proberen 30-45 minuten voor de training. De shaker sturen we na:)

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Jammer dat de naturel micro isolaat whey op was, heb nu de pure whey blend in naturel besteld, ben benieuwd. Is de blend trouwens ook gewoon van dezelfde producent als de isolaat?

Ja:) De aankomende weken zullen er waarschijnlijk wat smaken op gaan in de Whey Isolaat. We krijgen straks een nieuwe Whey Isolaat. De kwaliteit blijft dezelfde (Volac, het beste!) maar de smaken gaan meer de kant van Nectar/Perfection op. Veel lekkerder dus!!:)

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Gistermiddag een 2270 grams bus met Whey perfection besteld, vandaag ontvangen! Er zat ook een shake beker en 2 whey perfection samples van andere smaken bij!
Goede en snelle levering voor een mooie prijs. Waarschijnlijk bestel ik in het vervolg bij jullie.

:thumb:Dank je!!

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Jongens hou is op met het vragen van al die samples en zeuren dat het er niet bij zit, B&F Shop heeft prima service maar kan niet iedereen 20 samples geven bij elke bestelling + shakebeker + gratis verzendkosten... lees reviews en pas daar je supplementen op aan.. ze moeten ook aan hun marge denken

Ik had ook samples gevraagd van anabolic WMS en weight gainer, zaten er niet bij... krijg ik wel 5 samples erbij van whey allemaal, heb ik net besteld dus totaal nutteloos maar het is maar een extra'tje... heb me nu ook gewoon voorgenomen om het te bestellen bij mijn volgende bestelling we zien het wel...

:thumbs: (we hebben helaas geen samples van de WMS en Gainer) Laat mij maar even weten hoe ze je bevallen.
Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Wat een gelul.
Alsof je ergens anders zo makkelijk sampels krijgt!!!!

verkoop truck is duidelijk, heren van B&F zijn niet dom!!!

Maar leveren prima service en doe vreselijk hun best mensen tevreden te houden.
En nog allemaal maar zeuren om gratis spullen, damm wat een gierige lui hier!!!!!

Er is niets belangrijker als een tevreden klant. :cool:Daar valt of staat elk bedrijf mee en service is daarin een heel belangrijk punt. De samples is inderdaad soms moeilijk omdat we er gewoon vaak veel te weinig van hebben en/of ze soms best duur zijn om te kopen. (we krijgen vaak maar heel weinig, de rest kopen we)

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Pakketje samples ontvangen! Thanx!!

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Hebben jullie misschien iets anders wat op jullie Pre-workout Power Pill lijkt? ik merk er niks meer van,ik neem er 4 per dag.
In het begin voelde ik de werking maar nu niet meer..

Je zou de E-911 van LG Sciences eens kunnen proberen. (hebben we helaas geen samples van)

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

NO xplode om half 10 gebruikt, ging 10 uur krachttraining doen. Ik voelde wel dat ik meer reps kon doen. Maar er is wel een nadeel, het is nu al bijna 3 uur 's nachts en ik heb nog steeds geen slaap. Een van de bijwerkingen misschien?

Ja, als je daar gevoelig voor bent dan kan dit. Het heeft ook voornamelijk te maken met het late tijdstip van trainen en inname.

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Heb laatst pas die samples geprobeerd die ik had gekregen van die actie hier op dbb. Moet zeggen, waren ongelofelijk lekker! Ga nu lekker banaan bestellen.

:thumbs: Thanks!

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Tip: zorg dat Ilco online is op DBB en actief wanneer je je bestelling maakt en geef het referentienummer aan hem door, dan krijg je extra samples heb ik gemerkt :D

Klopt, ik probeer echt de service zo goed mogelijk in te vullen. In de praktijk is het soms icm met mijn werk op tijd te reageren. Maar ik doe mijn best:D

Ha, de psyllium is er weer... Snel maar even besteld. #118356

(en als er keus is lijkt een NO-sample me wel wat :))

De whey perfection cookie & cream sample van de vorige keer was lekkerder dan ik verwacht had, maar die vanille durf ik niet zo goed aan ... ben een echte chocoholic.

@ B&F Shop

Je hebt wel gelijk dat service een belangrijk punt is maar dan kan je beter een systeem inbouwen dat mensen per €15 . 1 sample naar keus kunnen krijgen, ipv shakebeker bij hun bestelling zodat je niet telkens alles apart hoeft te doen/geen tijd voor hebt/vergeet.

Voor de rest heb ik Anabolic VMS en die weightgainer nog niet gekocht.

Heb nu Whey, Magic EAA's en DextroJuice.... wil zo eerst ff zo knallen totdat mijn groei stagneert, voordat ik volgende supplement pak. Wil het leuk houden voor mezelf om telkens een stapje vooruit te zetten en niet in 1x een enorme stap :P. Verder vindt mijn portemonnee het ook niet zo leuk... haha

Het gaat nu prima die EAA's werkte gisteren wel weer goed... heel apart. Heb gister me borst getrained en woensdag buik. Van me borst voel ik niets, me buik heb ik nog steeds last van.
Maarja zal wel aan mij liggen

Laatst bewerkt:
Thanks voor de 2 gratis shakebekers bij me 8kg whey!! :thumbs:

Heb de Whey Blend al binnen, plus gratis shakebeker!:D Top B&F -> thanks voor de snelle levering!

Ha, de psyllium is er weer... Snel maar even besteld. #118356

(en als er keus is lijkt een NO-sample me wel wat :))

De whey perfection cookie & cream sample van de vorige keer was lekkerder dan ik verwacht had, maar die vanille durf ik niet zo goed aan ... ben een echte chocoholic.

Regel ik:) Dank je, voor de bestelling! Chocoholic..:D

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Thanks voor de 2 gratis shakebekers bij me 8kg whey!! :thumbs:

:) graag gedaan!!

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Heb de Whey Blend al binnen, plus gratis shakebeker!:D Top B&F -> thanks voor de snelle levering!

Mooi, dat is snel inderdaad:)

Heb sample van crack! uitgeprobeerd en wat een pomp zeg niet te geloven, als ik nog no xplode uit kon testen hadden je volgend maand weer een bestelling!:D

referentie :118396

Heb ineens maar wat dozen gekocht met lekkers :)

Thanx voor de samples B&F!! :D had niet verwacht dat die samples van Whey Prefection zo groot zijn :P en nog bedankt voor de extra 2.....

heb de whey helaas niet kunnen proeven, omdat ik op vakantie in Barcelona was :D
dus deze week ga ik er hard tegenaan om het allemaal weer in te halen :P

groeten Jasmin

Heb sample van crack! uitgeprobeerd en wat een pomp zeg niet te geloven, als ik nog no xplode uit kon testen hadden je volgend maand weer een bestelling!:D

Ik blijk dus echt de enige te zijn die er niets van voelt :eek:

@ BFS: Ik heb mijn bestelling geplaatst, 118407 is mijn referentienummer :)
Hopelijk komt het snel aan, want mijn whey is op :D

geen samples oid erbij gekregen, maar de supersnelle verzending maakt een boel goed!
bedankt B&F!

en alweer verzonden ook (al werkt die tracking-link (alweer) niet), komt het dan maandag al ? (oh en hihihi Heerenveen, dat had ik niet eens in de gaten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven