XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe nu altijd Brinta door mijn Whey Shake heen. Ik zat eens naar een vervanger te kijken.

Die Palatinose klinkt wel goed, maar smaakt dit erg zoet? Want ik vind de Whey Perfection meestal wel zoet genoeg van zichzelf.

Anders toch maar voor de Ultra Fine Oats...

Ik neem mijn shake meestal 's avonds na het trainen, ik weet niet of dat nog uitmaakt voor de keuze.

Misschien is http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/waxy-maize-starch/body-fit-sportsnutrition/waxy-maize-starch/ wat voor je, heb dit nu zelf ook :)

nog 1 minuut en post NL is weer eens telaat:P

nu heb ik voorlopig alles jullie kosten me klauwen met geld:P denk volgende maand enkel een nieuwe massperfection/afslankeiwit (afhankelijk of ik al ga cutten of niet) vind 10% voor deze zomer wel genoeg

Wanneer is de Micellar Casein Straciatella weer leverbaar?

nog 1 minuut en post NL is weer eens telaat:P

nu heb ik voorlopig alles jullie kosten me klauwen met geld:P denk volgende maand enkel een nieuwe massperfection/afslankeiwit (afhankelijk of ik al ga cutten of niet) vind 10% voor deze zomer wel genoeg
Als het resultaat ook naar wens is, dat is ook zeker wat waard! :)
Wanneer is de Micellar Casein Straciatella weer leverbaar?
We hopen met plusminus 4 weken deze weer voorradig te hebben.

Ralf

is mass perfection kwalitatief de beste gainer wat koolhydraten betreft? zie overal malto/dextro/wms enzo in zitten en dat zijn juist niet bepaald goede koolhydraten geloof ik. wat juist niet in de MP zit

Hej jongens! Jullie zijn mijn vitamine c vergeten bij me bestelling. Zouden jullie dat kunnen nakijken? Referentienummer C832543

is mass perfection kwalitatief de beste gainer wat koolhydraten betreft? zie overal malto/dextro/wms enzo in zitten en dat zijn juist niet bepaald goede koolhydraten geloof ik. wat juist niet in de MP zit
Dat klopt inderdaad. Met de Mass Perfection willen we de beste weightgainer op de markt wat betreft koolhydraten en eiwitten. Met koolhydraat bronnen zoals Brown Rice Bran, Oats en Palatinose hebben we dit zeker goed voor elkaar gekregen. Goedkope bronnen zoals Dextrose/WMS/Malto vind je er dus niet in! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!
Hej jongens! Jullie zijn mijn vitamine c vergeten bij me bestelling. Zouden jullie dat kunnen nakijken? Referentienummer C832543
Mijn excuus voor het ongemak, gaan we oplossen.:rolleyes: Bel ons alsjeblieft even op de zaak. Op dit moment ben ik niet aanwezig, dus kan ik het niet voor je oplossen. ALs je even belt, regelen we dit direct voor je! :)

Ralf

Ik wil de whey perfection bestellen, maar ik heb een mega probleem
Ik weet niet welke smaak, ik twijfel tussen speculaas en Stracciatella
De overige smaken zijn ook allemaal lekker ( heb er de nodige van gehad en geprobeerd ) maar ik vindt deze twee wel de lekkerste eruit, en ik kan gewoon niet kiezen

wat luxe toch een probleem kan zijn haha

De overige smaken zijn ook allemaal lekker ( heb er de nodige van gehad en geprobeerd ) maar ik vindt deze twee wel de lekkerste eruit, en ik kan gewoon niet kiezen

Uhhm...... think think

Speculaas :D

Hoop toch dat Body en Fit ze in de toekomst ook verkoopt , Xxl is voorlopig de enige in de benelux die deze repen verkoopt .
Ik hoop het ook, het ziet er namelijk goed uit. Ik zal het nogmaals benadrukken of we deze kunnen opnemen in ons assortiment. MOcht die komen, vind je deze op onze site! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 20:08 ----------

Smaak is natuurlijk altijd persoonlijk, mijn voorkeur gaat uit naar de Straciatella, maar misschien bevalt jouw speculaas beter. Hiervoor zou je wellicht het variety pack kunnen kiezen, misschien dat dit de keuze makkelijker maakt:) Dan kun je ook nog 13 andere overheerlijke smaken proberen :zuip:

René

Krijgen jullie N-Force van MAN op korte termijn binnen? of hebben jullie een vergelijkbaar product?

[/COLOR]
Smaak is natuurlijk altijd persoonlijk, mijn voorkeur gaat uit naar de Straciatella, maar misschien bevalt jouw speculaas beter. Hiervoor zou je wellicht het variety pack kunnen kiezen, misschien dat dit de keuze makkelijker maakt:) Dan kun je ook nog 13 andere overheerlijke smaken proberen :zuip:

René

Denk dat ik de speculaas bestel en het variety pack erbij om te kunnen afwisselen :-D

Krijgen jullie N-Force van MAN op korte termijn binnen? of hebben jullie een vergelijkbaar product?
Kom ik morgenochtend even op terug. Dat weet ik niet direct zo uit mijn hoofd.
Denk dat ik de speculaas bestel en het variety pack erbij om te kunnen afwisselen :-D
Mag ik je erop attenderen dat wij daar heb ik een hele mooie Super Actie voor hebben?! :D
Ralf

Kom ik morgenochtend even op terug. Dat weet ik niet direct zo uit mijn hoofd.

Mag ik je erop attenderen dat wij daar heb ik een hele mooie Super Actie voor hebben?! :D
Ralf

Bedankt voor de tip, had ik niet gezien nee ;-)
Ga dit morgen bestellen, en ga er nog wat anders bij bestellen, zodat ik in ieder geval het strand op kan gaan van de zomer ( zit nu goed op gewicht, en Vet % dus dat moet ik gewoon vasthouden ;-)

Jullie zien mijn order wel verschijen ;-)

Bedankt voor de tip

Bedankt voor de tip, had ik niet gezien nee ;-)
Ga dit morgen bestellen, en ga er nog wat anders bij bestellen, zodat ik in ieder geval het strand op kan gaan van de zomer ( zit nu goed op gewicht, en Vet % dus dat moet ik gewoon vasthouden ;-)

Jullie zien mijn order wel verschijen ;-)

Bedankt voor de tip
Graag gedaan. Ik houd jullie allemaal graag scherp. Zodra de order binnen is gaan we deze direct voor je verwerken en de eerst volgende dag leveren. Het is inderdaad verstandig om niet langer te wachten. Aangezien pasen dit weekend er ook weer aan komt! :)

Ralf

Graag gedaan. Ik houd jullie allemaal graag scherp. Zodra de order binnen is gaan we deze direct voor je verwerken en de eerst volgende dag leveren. Het is inderdaad verstandig om niet langer te wachten. Aangezien pasen dit weekend er ook weer aan komt! :)

Ralf

Wordt er vrijdag wel bezorgd?
Vrijdag is het goede vrijdag...

Wordt er vrijdag wel bezorgd?
Vrijdag is het goede vrijdag...
Jazeker, vrijdag & zaterdag wordt er gewoon bezorgd. Bestellingen van zaterdag, zondag en maandag worden pas woensdags geleverd.:cool: Uiteraard werken wij wel elke dag. Wij zullen dan ook hier actief zijn, telefonisch en per email bereikbaar. Nu onze bezorgdienst nog, als ze het voorbeeld aan ons zouden nemen zouden we bijna 24/7 kunnen leveren:D:D

Ralf

Beste,

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen referentienummer: c832110 , mijn perfect protein zat erin en powder box ook maar de taurine capsules zaten er niet bij?

Vandaag borst er armen aangepakt met strong en Nr1 :D

ai.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven