AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Ralf heb je mijn PM ontvangen ?

Wat een prachtidee :D. In zo'n treintje met wagonnetjes die ons rondleidt

Hahahah :D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 11:04 ----------

Zover ik weet niet. Whey is een natuurlijk product waardoor zijn smaak per batch licht kan verschillen.

Hahaha of een vette segway :P

Ralf

Ok, ik verkies de segway boven het treintje :p Krijgen we dan ook een headset op en dat jij dan praat?
Rechts ziet u de inpakafdeling en links de kantine etc :cool:

Gister mooi mijn bestelling binnen gekregen.
Alleen zaten de extra's er niet in.
C833268

Net weer lekker genoten van mijn whey perfection chocolate :lick:

He Ralf heb je mijn PM ontvangen ?
Ja hoor, je hebt er twee terug! :)
Hahahah :D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 11:04 ----------

Ok, ik verkies de segway boven het treintje :p Krijgen we dan ook een headset op en dat jij dan praat?
Rechts ziet u de inpakafdeling en links de kantine etc :cool:
Hahaha, nouja, Body&Fit bestaat al bijna 20 jaar,maar is geen museum hoor :D
Gister mooi mijn bestelling binnen gekregen.
Alleen zaten de extra's er niet in.
C833268
Pm je even! :)

Hoop dat het binnekort weer mooi weer word ga ik meteen een pot Protein Ice cream chocolate bestellen met stukjes chocolade erin ! :)

En met 15.5 gr eiwit per serving!:lifter:

Hoop dat het binnekort weer mooi weer word ga ik meteen een pot Protein Ice cream chocolate bestellen met stukjes chocolade erin ! :)

En met 15.5 gr eiwit per serving!:lifter:

Het is nu nog koud dus waar neem je nu niet de Hot Choco? Erggggg lekker al zeg ik het zelf :D

Ik kom naar Ronnie Coleman en uiteraard even koffie drinken !!

Big ron op bezoek bij B&F dat kan ik niet missen..

Zijn shake pro antium is trouwens ook echt een lekkere shake!

Ik doe nu altijd Brinta door mijn Whey Shake heen. Ik zat eens naar een vervanger te kijken.

Die Palatinose klinkt wel goed, maar smaakt dit erg zoet? Want ik vind de Whey Perfection meestal wel zoet genoeg van zichzelf.

Anders toch maar voor de Ultra Fine Oats...

Ik neem mijn shake meestal 's avonds na het trainen, ik weet niet of dat nog uitmaakt voor de keuze.

Ik doe nu altijd Brinta door mijn Whey Shake heen. Ik zat eens naar een vervanger te kijken.

Die Palatinose klinkt wel goed, maar smaakt dit erg zoet? Want ik vind de Whey Perfection meestal wel zoet genoeg van zichzelf.

Anders toch maar voor de Ultra Fine Oats...

Ik neem mijn shake meestal 's avonds na het trainen, ik weet niet of dat nog uitmaakt voor de keuze.

Palatinose is prima om door de whey te mixen. Dit zorgt zelfs voor betere opname voor de aminozuren. Persoonlijk vind ik niet dat het er zoeter van word.:)

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven