AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo heb mezelf ook maar eens aangemeld voor de meet en greet actie. Uiteraard ben ik er woensdag zelf ook bij !!!.

ronniecoleman_1.jpg

Vrijdag lekker benen trainen samen met jesse2010 en samen met Strong! Natuurlijk :)

Casein van OP is uitverkocht! Enig idee wanneer deze weer binnen is? Mijn Casein is op en wil graag bestellen!

Zo ik ben er ook bij ;). Haha leek me wel een leuke actie

image_1364416312592154 (1).jpg

Beste,

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen referentienummer: c832110 , mijn perfect protein zat erin en powder box ook maar de taurine capsules zaten er niet bij?
Mijn excuus:rolleyes: Ga ik voor je regelen!
Vandaag borst er armen aangepakt met strong en Nr1 :D
Dat moet een heerlijke training geweest zijn. :lifter: Nr1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jij mij of ik jou? Heb nog niks namelijk. :p
Ik meende dat ik jou een bericht gestuurd heb, stuur hem je nog een keer!:rolleyes:
Casein van OP is uitverkocht! Enig idee wanneer deze weer binnen is? Mijn Casein is op en wil graag bestellen!
We hopen vrijdag (morgen) anders dinsdag voorradig te hebben.

Ralf

mogge ralf.

ik heb nog zo een potje intimidate staan maar zit weer fijn aan jullie alfa muscle.
zou ik die 2 tesamen kunnen nenem en dan nog beter resultaat hebben?

mzl kobus

mogge ralf.

ik heb nog zo een potje intimidate staan maar zit weer fijn aan jullie alfa muscle.
zou ik die 2 tesamen kunnen nenem en dan nog beter resultaat hebben?

mzl kobus
Kobus!! :cool: Nee, dat raden we niet aan. Vaak als je testosteron te veel geboost wordt neemt je oestrogeen ook toe. In dat geval zouden we er nog een product bij aanraden. Bijv. Reversitol v2 of A-HD. In principe als je enkel Alpha Muscle neemt zit je helemaal goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"What separates you from the boys"

Ralf

Voorzichtig behandelen AUB

Uw referentienummer is: C839264

:D

Zo bestellingen gedaan ( voor 2 verschillende adressen )

C839245
C839367

Jullie zouden eigenlijk een webshop app moeten maken ;-)
Maakt het bestellen onderweg nog makkelijker :-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven