MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje over alpha muscle in de beschrijving staat:
LJ100® - gepatenteerde libido booster. Een klinisch onderszocht kruidenextract ter ondersteuning van de mannelijke prestaties. 15x meer kostbaar als het veel geroemde Tongkat Ali.
Echter op het label staat
http://www.bodyenfitshop.nl/media/upload/alphain.JPG

en is er niets over LJ100 te bekennen maar blijkt dat er juist Tongkat Ali inzit

Wat zit er nu precies in???

nog maar een keer dan

Bedankt Eldert, ik heb gister avond de bestelling geplaatst. Ik train ochtends 09:00 mijn eerste maaltijd nuttig ik pas om 14:00, kan geen kwaad om nuchter Swollen in te nemen toch? :-p

Zeker niet, voel je hem alleen maar lekkerder (vind ik zelf:D)

Nope. Heeft 0 kcal per serving. :)

Mijn rol wordt overbodig zo;) helemaal gelijk!

Was ik mee bezig, komen we nog op terug!

Eldert

Citaat:
Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag ook weer bestelling geplaatst Dexaprine op advies van bodyentifshop dus ben benieuwd of dit wel gaat werken !! tot nu toe heel erg tevreden met de service en de adviezen,tips en hulp !!!!

Gaat je zeker niet teleurstellen. Op het moment onze meest krachtige burner. Begin inderdaad met een halve ;)

Super krijg nu van Big-T advies ( persoonlijke begleiding ) om te cutten e.d en dan deze fatbruner erbij moet dat zeker gaan lukken ....;)

Ik heb jullie ongeveer een week geleden een PM. Nog geen reactie van mogen ontvangen.

Zo de trainingen gaan lekker.
Merk echt wel een snel herstel met de whey perfection en de liquid amino van jullie.
Tevens heb ik ook jullie multivit en de vitamine D
Echter daar kan ik niet echt iets overzeggen ( wellicht gebruik ik die ook pas te kort, is pas een week )

Morgen weer een nieuwe week met nieuwe rondes

Kijk mooie complimenten !!

Merk echt wel een snel herstel met de whey perfection en de liquid amino van jullie.
Echter daar kan ik niet echt iets overzeggen ( wellicht gebruik ik die ook pas te kort, is pas een week )

Gaat lekker dus haha :D
Dit bewijst maar weer eens dat B&F supps meer dan concurreren met de grote merken :cool:

Heb micellar casein smaak chocolade besteld, maar coconut gekregen :mad:
Die smaak heb ik al eens geprobeerd en vind ik echt niet lekker. Heb echt geen zin om weer 2kg daarvan naar binnen te moeten werken.
Graag had ik een oplossing hiervoor gekregen.

Het zakje van de sample die er bij zat was trouwens gescheurd, die heb ik kunnen weggooien...

Meteen mijn eerste post hier op dit forum. Ik las altijd veel, maar ik heb nog nooit zelf wat geschreven. Bedankt voor alle informatie aan iedereen die hier zijn ervaring, kennis of mening deelt!

Hee Eldert,

Geen leuk eerste berichtje, maar ik heb gisteren voor 18.00 mijn spullen voor mijn komende cut besteld. Alleen nu zie ik op het volg systeem van postnl dat ik het pas Dinsdag binnen zou krijgen. Ik vroeg me af hoe dit komt. Ik had het namelijk eigenlijk vandaag al nodig en verwacht, dus daar baal ik wel van. Mijn oude spullen zijn vrijwel allemaal al op.

Groeten Bob (stomme gebruikers naam)

Meteen mijn eerste post hier op dit forum. Ik las altijd veel, maar ik heb nog nooit zelf wat geschreven. Bedankt voor alle informatie aan iedereen die hier zijn ervaring, kennis of mening deelt!

Hee Eldert,

Geen leuk eerste berichtje, maar ik heb gisteren voor 18.00 mijn spullen voor mijn komende cut besteld. Alleen nu zie ik op het volg systeem van postnl dat ik het pas Dinsdag binnen zou krijgen. Ik vroeg me af hoe dit komt. Ik had het namelijk eigenlijk vandaag al nodig en verwacht, dus daar baal ik wel van. Mijn oude spullen zijn vrijwel allemaal al op.

Toevallig van België :)

Nee, dat lijkt me niet. Ik woon zelf in Nederland en het adres waar het vandaan kwam was Heerenveen geloof ik. Ook lijkt bodyenfitshop.nl mij de Nederlandse site? Dit alles had ik natuurlijk nog niet genoemd, dus dat was nog een optie geweest! :)

Hee Eldert,

PostNL bezorgt niet op zondag en maandag :o

Dinsdags komen de pakketten binnen dan kunnen er weer Shakes gemaakt worden

Hee Eldert,

misschien omdat je op zondag besteld ???

Ik heb jullie ongeveer een week geleden een PM. Nog geen reactie van mogen ontvangen.
Zou je jouw PM even opneiuw willen sturen, ik ben er vandaag. Dus kan er direct antwoord op geven! :)

Bedankt voor je complimenten. Whey Perfection samen met losse amino's is altijd een goede combinatie! Mutlivit & D3 zijn altijd goed vooreen goed en gezond lichaam, dus blijven gebruiken. Hier merk je over het algemeen ook niet veel van.
Heb micellar casein smaak chocolade besteld, maar coconut gekregen :mad:
Die smaak heb ik al eens geprobeerd en vind ik echt niet lekker. Heb echt geen zin om weer 2kg daarvan naar binnen te moeten werken.
Graag had ik een oplossing hiervoor gekregen.

Het zakje van de sample die er bij zat was trouwens gescheurd, die heb ik kunnen weggooien...
Wil je mij een PM sturen met je refnr? Dan regelen we even een oplossing :)
Ik heb een vraag over de dymatize egg-protein van jullie
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/dymatize/elite-egg-protein/

Ik las in de reviews dat dit ei-eiwit bestond uit isolaat.
Kan dat dan? ik dacht dat isolaat alleen bij whey was, maar dit kan ook bij ei-protein shakes? Wordt dat dan (ongeveer) net zo snel opgenomen als whey isolaat?

Alvast bedankt.
Ja hoor, dat kan gerust. Het is een filtratievorm, die ook op bijv. soja-eiwitten wordt toegepast. Het word iets minder snel opgenomen, maar het verschil is niet bijzonder groot.

Hee Eldert,

Goedemorgen Bob, welkom op dit forum. Hier zul je dagelijks nog meer leren en nog beter worden in het 'vak' bodybuilden ;) Weet zeker dat we je hierbij kunnen helpen, evenals andere leden. Helaas is het zo dat alle bestellingen op werkdagen altijd de volgende dag worden geleverd. PostNL haalt jouw pakket vandaag op en levert deze morgen bij jou.
PostNL bezorgt niet op zondag en maandag :o
Ze bezorgen wel op maandag, maar dat is enkel wanneer bijv. een poging bezorgen op zaterdag mislukt is. Dan komen ze maandag weer :)

Ralf

Je hebt zeker pech als je vergeten bent je extra's aan te klikken of niet?

Je hebt zeker pech als je vergeten bent je extra's aan te klikken of niet?
Dat is inderdaad niet makkelijk, nee.:rolleyes: Het is namelijk zo dat je deze zelf deze zelf dient te selecteren in je winkelwagentje. Ik wil je wel tegemoet komen door bij je volgende bestelling aan te geven dat je het bij je vorige bestelling bent vergeten en welke je graag wilt hebben. Dan doen wij deze er voor je bij.:)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven