Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot hoe laat zijn julli vandaag open? En is het al mogelijk om te pinnen?

Nicee, pakket is binnen! :D

Inpakker had btw gisterenavond zeker haast? Pakbon ligt er verkreukeld als een prop bij. :roflol:

Tot hoe laat zijn julli vandaag open? En is het al mogelijk om te pinnen?

We zijn tot vandaag 18.00 geopend (locatie Heerenveen), pinnen is geen probleem tot die tijd.:D

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 14:22 ----------

Nicee, pakket is binnen! :D

Inpakker had btw gisterenavond zeker haast? Pakbon ligt er verkreukeld als een prop bij. :roflol:

Goed om te horen dat je je pakket hebt ontvangen, excuus voor de bon want dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn ;).

is er al meer nieuws wanneer de isolaat perfection variety pack beschikbaar komt?

Welke bcaa raden jullie aan kwa prijs en kwaliteit?

Is nog niet bekent helaas, zodra we meer weten laten we het meteen weten. :)

oke dankjelwe. Ben benieuwed.

En is er eigenlijk ok een vanille smaak voor iso perfection die met natuurlijk zoetstof is ? Stevia ipv Sucratolose ofzo geloof ik. Of heb je dat alleen voor whey perfection

oke dankjelwe. Ben benieuwed.

En is er eigenlijk ok een vanille smaak voor iso perfection die met natuurlijk zoetstof is ? Stevia ipv Sucratolose ofzo geloof ik. Of heb je dat alleen voor whey perfection

We hebben helaas geen isolaat eiwit met vanilla smaak met een natuurlijke zoetstof, dan zul je echt de smaak naturel moeten nemen of de whey stevia. :)

super service altijd. Wat mij betreft die award goed verdiend :thumbs:

Beste Body en Fit,

Hebben jullie ervaring met het meenemen van de variety sachets van body en fit shop in het vliegtuig? Ik wil deze meenemen bij mijn handbagage maar is dit mogelijk of wordt dit in beslag genomen?

De Diesel Test Hardcore is in de aanbieding bij XXL, kunnen jullie de prijs aanpassen i.v.m. "de laagste prijsgarantie" ?? :)

Mijn bestelling is snel binnengekomen, thanks voor de goede service. Zag alleen net op de factuur dat het onmogelijk is om de smaak van een gratis sample te kiezen (had gevraagd voor perfect protein coconut, was benieuwd hoe die smaakte). Maar dat is geen probleem, ik bestel de volgende keer wel een variety pack.
Perfect Protein Lemon Smoothie is heerlijk overigens: niet te zoet.

Thanks voor de snelle levering!

Laagste prijsgarantie is meestal exclusief aanbiedingen die bij een andere aanbieder gelden ;)

super service altijd. Wat mij betreft die award goed verdiend :thumbs:

Bedankt, we zijn er ook erg blij mee:D.

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 17:38 ----------

Beste Body en Fit,

Hebben jullie ervaring met het meenemen van de variety sachets van body en fit shop in het vliegtuig? Ik wil deze meenemen bij mijn handbagage maar is dit mogelijk of wordt dit in beslag genomen?

Is per land verschillend:).

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 17:40 ----------

De Diesel Test Hardcore is in de aanbieding bij XXL, kunnen jullie de prijs aanpassen i.v.m. "de laagste prijsgarantie" ?? :)

Ga het direct doorgeven ;).

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 17:42 ----------

Mijn bestelling is snel binnengekomen, thanks voor de goede service. Zag alleen net op de factuur dat het onmogelijk is om de smaak van een gratis sample te kiezen (had gevraagd voor perfect protein coconut, was benieuwd hoe die smaakte). Maar dat is geen probleem, ik bestel de volgende keer wel een variety pack.
Perfect Protein Lemon Smoothie is heerlijk overigens: niet te zoet.

Thanks voor de snelle levering!

Top, goed om te horen dat het zo snel geleverd is. We kunnen inderdaad niet altijd aan de smaak voldoen bij de gratis samples, omdat we de losse samples niet altijd in elke smaak hebben liggen. :)

Laatst bewerkt:
vraagje over alpha muscle in de beschrijving staat:
LJ100® - gepatenteerde libido booster. Een klinisch onderszocht kruidenextract ter ondersteuning van de mannelijke prestaties. 15x meer kostbaar als het veel geroemde Tongkat Ali.
Echter op het label staat
alphain.jpg

en is er niets over LJ100 te bekennen maar blijkt dat er juist Tongkat Ali inzit

Wat zit er nu precies in???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven