- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik binnen. Stabiel genoeg dus!Ik heb je een PM gestuurd, ik weet alleen niet of het effectief gelukt is. De internetverbinding is momenteel niet zo stabiel.
Ga hem nu beantwoorden.Ja hoor, kun je gerust samen combineren. Geen enkel probleem.Kan je Dexaprine gebruiken met Vaso grow en Magnificent![]()

Ja hoor, kun je gerust samen combineren. Geen enkel probleem.
Ralf

De Diesel Test Hardcore is in de aanbieding bij XXL, kunnen jullie de prijs aanpassen i.v.m. "de laagste prijsgarantie" ??![]()
Zie dat er een nieuwe weightgainer wordt geintroduceert morgen. Wat is hier de reden voor, wordt dit de vervanger voor een bestaande?
Wij zijn ook benieuwd! Houd ons op de hoogteTop dan ga ik het afwachten als ik de Dexaprine binnen heb !! ben benieuwd naar het resultaat !![]()

Ik heb het doorgegeven, het word nu/zo aangepast.Blijft het bij doorgeven of wordt de prijs ook nog aangepast??
Graag gedaan. Voor vragen kun je altijd hier terecht.Nee, ik heb wel op Zaterdag besteld, maar nu weet ik hoe het zit! Bedankt!
We willen graag zo'n goed en groot mogelijk assortiment hebben. Hiermee kunnen we al onze klanten het beste in zijn of haar wensen voorzien. Deze bevat iets goedkopere bronnen van eiwitten en daardoor is deze kwa prijs ook een aantrekkelijker.Zou dit ook graag weten, wat is de reden van weer een nieuwe weightgainer?
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Dit moet gewoon direct en netjes opgepakt worden. Het is namelijk zo dat wij elke bestelling altijd aanmelden bij postNL en deze verzenden voor ons direct een T&T. Hiermee kun jij je pakket dan volgen. Vandaar je deze mail gehad hebt. Heb je voor mij een referentienummer van jouw bestelling? Dan ga ik direct kijken of ik deze voor je in orde kan maken. Houd ik je per PM mooi op de hoogteIk heb donderdag 4 april ruim voor 22:00 uur een bestelling geplaatst en kreeg ook diezelfde dag nog een mail dat mijn bestelling verzonden was. Echter 4 dagen later heb ik nog steeds niks binnen en heb ik er maar even een mailtje achteraan gestuurd. Ik kreeg direct een mail terug waarin staat dat ze een van de producten niet op voorraad hebben en dat mijn bestelling dus pas woensdag 10 april wordt verzonden. Vreemd dat ik dan donderdag wel al een mail kreeg waarin stond dat mijn bestelling verzonden was en erg vervelend aangezien ik het nu ipv een dag later (zoals op de site beloofd wordt), een week later pas mijn bestelling zal ontvangen.
Dit is me nog niet eerder gebeurd, maar wilde het toch even melden want vind dit geen goede service. Als een bestelling niet verzonden kan worden vanwege een product dat niet op voorraad is, stuur me dan een mailtje met deze informatie. In plaats daarvan dacht ik nu dat mijn bestelling al verzonden was en moet ik om erachter te komen waar mijn pakket is eerst zelf mailen.

Ik ook!Zou dit ook graag weten, wat is de reden van weer een nieuwe weightgainer?
Dat is inderdaad niet makkelijk, nee.Het is namelijk zo dat je deze zelf deze zelf dient te selecteren in je winkelwagentje. Ik wil je wel tegemoet komen door bij je volgende bestelling aan te geven dat je het bij je vorige bestelling bent vergeten en welke je graag wilt hebben. Dan doen wij deze er voor je bij.
Ralf

Referentienummer van mijn bestelling is C852611, bedankt voor de snelle reactie.

Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Top dan ga ik het afwachten als ik de Dexaprine binnen heb !! ben benieuwd naar het resultaat !
Wij zijn ook benieuwd! Houd ons op de hoogte![]()

Heb het meteen voor je nagekeken en het klopt inderdaad dat de bestelling vertraging heeft, dit komt door de oats in je bestelling. Deze komen woensdag weer binnen en dan versturen we gelijk je bestelling
Gr Niels
Super!Komt goedzal het morgen wel binnen krijgen ga ik het woensdag gelijk proberen !!!
![]()

Nee hoor, we willen graag onze voorraad goedkoper aanbieden. Vandaar in de OP=OPStoppen jullie met het verkopen van Dextrose pure? Dextrose pure OP=OP?

Ben ik met je eens, erg vervelend. Als je als volgende bestelling bij de opmerking even aangeeft dat je wat extra samples te goed hebt, regel ik deze voor jeBedankt voor de info, al wist ik dit al (zoals staat vermeld in mijn post). Het neemt verder niks weg van de rest van het verhaal. Mijn bestelling komt nu 6 dagen later dan de bedoeling is, erg vervelend.
Gr

Dat word weer genietenZo klaar met school, Nu ff een perfection bar banaan eten!![]()
Perfection Bar