XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het een idee om pakketjes samples te verkopen met 25 verschillende soorten samples. Zodat klanten kunnen kijken of ze tevreden zijn met een product vooral pre workout boosters zijn per persoon verschillend.

anders begin je lekker je eigen winkel als je zo goed weet wat klanten willen sukkel.

Heren... Ik heb citrulline malaat al van een aantal versch merken gehad (waaronder jullie huismerk, dan heb ik het wel over een jaar oid geleden), deze had ALTIJD een zeer karakteristieke zure smaak. De citrulline die ik nu heb binnen gekregen van jullie huismerk smaakt bijn nergens naar... Dit kan toch niet kloppen?
Ik moet het heel even voor je navragen hoe dit precies zit. Ik zal het onze leverancier even navragen:cool:
Vorige 2 bestellingen geen samples, deze keer gelukkig wel 3 extra samples. Is een van de 2 zakken oats gescheurd, wat een teringboel zeg :roflol:
Misschien een idee om een betere verpakking te zoeken?:P
Bedankt voor je bestelling. Graag gedaan. Wat betreft de verpakking zijn we mee bezig, zodra deze er is, regelen we het voor je.
Wilde net een grote zak Syntha (4540gr.) bestellen maar zie nu dat hij er niet meer tussen staat. Ook het smakenaanbod bij de 2240gr. potten is flink uitgedund zie ik. Worden deze weer aangevuld en komen de grote zakken weer terug?
Ik hoop deze week, anders begin volgende week.

Ralf

Staan weer mooie producten op de verwachtlijst. En ook bij de lijst met nieuwe producten voor mooie prijzen. Tijd voor een nieuwe kast hiero hahha

Top, bedankt. Ging me erom dat ze weer terugkomen. :)
Top, altijd goed. :thumbs: Syntha-6
Staan weer mooie producten op de verwachtlijst. En ook bij de lijst met nieuwe producten voor mooie prijzen. Tijd voor een nieuwe kast hiero hahha
Dat dacht ik. Daarnaast veel leuke toppers zoals "pure producten" en de weekaanbiedingen :)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 20:26 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Professional Mass Gainer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 49.90 voor 29.90

Creapure®
Van 14.90 voor 11.90

OxyElite Pro
Van 39.90 voor 32.90

A-HD
Van 39.90 voor 31.90

Pro-Antium

Van 49.90 voor 37.50

Fitness Fiber

Van 11.90 voor 3.90

Ralf

Kan Palatinose gebruikt worden als vervanger voor dextrose direct na de training?

Kan Palatinose gebruikt worden als vervanger voor dextrose direct na de training?
Kan, echter word Palatinose veel minder snel opgenomen dan dextrose. Hiermee zul je geen insuline piek en daardoor op dat specifieke moment je spieren minder snel van energie worden voorzien. +

Kenmerken Palatinose®:
-Voorziet spieren urenlang van energie
-Sporters presteren langer en sterker
-Sterk spieropbouwend in combinatie met Whey
-Perfect mixbaar met eiwitten
-Lage glycemische index (32)
-Laat spieren meer eiwit opnemen

Ralf

Is de keuze in smaken van bvb Micellar Casein afhankelijk van de voorraad? Mijn voorkeur is vandaag helaas niet te selecteren :(.
Ow, nog een vraagje. Mijn straat is momenteel opengebroken voor rioleringswerken maar wel bereikbaar via een andere straat en 500m verharde weg, zou dit problemen geven? Of kies ik voor de zekerheid best een Kiala afhaalpunt?

Zo vandaag eerste training gedaan met

Thermodrenext, beta aline, l arginine en creatine en whey perfection
Op de thermodrenext na alles huismerk bodyenfit

Lekker getraind en had inderdaad wel de tintelingen haha

Morgenvroeg weer eerst een lekker ontbijt met whey en de ultrafine oats, en de beta aline, creatine en l arginine erin gemixt.

Morgenmiddag weer de rest en dan nog de maximize intense erbij.

Dat wordt knallen! Hoop ik

Wanneer is de HEMO RAGE weer binnen? Hij is uitverkocht :(

Net een grote bestelling geplaatst, maak er iets moois van C876618

alvast bedankt

Heei b&f

Is er momenteel een actie/kortingscode op een pre workout want ik ben momenteel door mijn voorraad heen.

Is de keuze in smaken van bvb Micellar Casein afhankelijk van de voorraad? Mijn voorkeur is vandaag helaas niet te selecteren :(.
Ow, nog een vraagje. Mijn straat is momenteel opengebroken voor rioleringswerken maar wel bereikbaar via een andere straat en 500m verharde weg, zou dit problemen geven? Of kies ik voor de zekerheid best een Kiala afhaalpunt?
Ja, ik ben bang dat dit deels problemen oplevert. Afhankelijk van de loyaliteit van de chauffeur zal hij deze gewoon dienen te bezorgen. Ik ga er wel vanuit dat het goed moet komen, hij wordt er immers voor betaald om het pakketje af te leveren. Kies je voor bezorgen met kiala neemt dit 3-5 extra werkdagen in beslag.

Morgenvroeg weer eerst een lekker ontbijt met whey en de ultrafine oats, en de beta aline, creatine en l arginine erin gemixt.

Zo, dat is een goede combinatie. Pure werkzame stoffen die het verschil gaan maken! :) Zodra de eerste training erop zit, laat je het maar weten!
Wanneer is de HEMO RAGE weer binnen? Hij is uitverkocht :(
We hopen eind deze week, begin volgende week.
Net een grote bestelling geplaatst, maak er iets moois van C876618

alvast bedankt
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken! Morgen in huis! :)

Ralf

Mooie stack man! Dat moet wel goedkomen bij jou ;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 21:00 ----------

Zie bij verwacht weer iets moois staan: Soja eiwit isolaat, heb je deze toevallig al geproefd? Zo ja, hoe is de smaak..
Voor mensen die geen lactose willen lijkt me dit een topper namelijk :D

Mooie stack man! Dat moet wel goedkomen bij jou ;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 21:00 ----------

Zie bij verwacht weer iets moois staan: Soja eiwit isolaat, heb je deze toevallig al geproefd? Zo ja, hoe is de smaak..
Voor mensen die geen lactose willen lijkt me dit een topper namelijk :D

Thanks.
Ja dat verwacht ik ook wel dat het goed komt

Zit alleen nog wat met mijn voeding te kloten om dat ook nog goed te krijgen haha

Dag B&F, zijn jullie misschien van plan om ooit S.A.N. Caseïn Fusion in jullie aanbod op te nemen?
Ik zie dat jullie al enkele supps verkopen van het merk.
'K vind hem overheerlijk, helaas kan je 'm bijna enkel vanuit de USA krijgen.

Is de D3 niet meer als cadeau te bestellen? Gisteren nog wel dacht ik? Fuuuuck pech hebben!

Zo gasten weer een mooie bestelling geplaatst, ben weer ff aan nieuwe smaak toe ;)
C876766. Vorige keer misten m'n sampletjes, heb even opmerkinkje geplaatst. Hopelijk komt het goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven