AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het mogelijk om de Vaso Grow pillen te slopen en het poeder op te lossen in water?

Nee klopt. Je kan dan het beste de Wrist Wraps (niet de Neoprene versie) van MDY hebben. Deze zien er zo uit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze zitten op een gelijkwaardige manier vast aan je pols. Hiermee heb je ook geen rare 'schuringen' die je vaak met zweethanden hebt.
hey ralf, vergeet m'n pm niet te beantwoorden.
Ik ga er nu naar kijken (ben er net), had verwacht dat mijn collega's het al gedaan hadden.
Is het mogelijk om de Vaso Grow pillen te slopen en het poeder op te lossen in water?
Ja hoor, dat kan gerust. Alleen verlies je hiermee wel zijn time-released werking.

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Omega 3-6-9
240 capsules voor 9,90 euro

Perfect Burn
60 tabletten + Gratis Vetmeter voor 19.90

Soja Eiwit Isolaat
2000 Gram (71 shakes) voor 24.90

Vitamine D3 - 1000iu
180 capsules (6 maanden) voor 4.90

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,90

Jack3d Micro

40 doseringen voor 32.90

Heb zojuist mijn bestelling ontvangen (ref C887720), maar er ontbreekt helaas 1 zak Ultra Fine Oats. Had 4000g besteld, maar ik heb 3000g binnengekregen. Voor de rest is alles in orde! :)

Dave

Heb zojuist mijn bestelling ontvangen (ref C887720), maar er ontbreekt helaas 1 zak Ultra Fine Oats. Had 4000g besteld, maar ik heb 3000g binnengekregen. Voor de rest is alles in orde! :)

Dave
Ga ik voor je in orde brengen. :)
Er was 1 zak Fine Oats lichtjes gescheurd en poeier mooi in de doos :D

Ik lig er niet wakker van dus jullie hoeven daar ook niet wakker van te liggen ;)
Akkoord, graag gedaan. Gewoon even bij je volgende bestelling aangeven, regelen we dit voor je! :)

Ralf

te laat

gisteren heb ik een bestelling gedaan.ref C888160. Is om 19.39 verzonden. Dus voor 22.00 besteld!
Nu nog niks ontvangen. Volgens komt het vandaag niet meer. Het zou tussen 10.00 en 12.00 bezorgd worden. JAMMER!!! want ik heb niks meer.:mad: dus voor 22.00 bestellen niks op tijd krijgen:headbang:

gisteren heb ik een bestelling gedaan.ref C888160. Is om 19.39 verzonden. Dus voor 22.00 besteld!
Nu nog niks ontvangen. Volgens komt het vandaag niet meer. Het zou tussen 10.00 en 12.00 bezorgd worden. JAMMER!!! want ik heb niks meer.:mad: dus voor 22.00 bestellen niks op tijd krijgen:headbang:
Dat is inderdaad vreemd. Soms kan het inderdaad voorkomen dat het pakket door externe invloeden een dag vertraagt kunnen worden. Helaas is dat ook bij jouw pakket het geval. Je zult deze morgen ontvangen, mijn excuus voto het ongemak!:cool:
Inderdaad zo! :thumbs:

Ralf

wat zouden jullie eerder aanraden: Ripped of thermogenic powder of een andere aanrader ? ben niet zo van dat erg strak staan zoals de oude dexa bijv.

zoek eigenlijk even een steun in de rug voor het cutten.

B&F....sinds jullie Perfection mix weg uit assortiment is :( Gebruik ik en veel kennissen van mij Trophix van Syntrax.....maar er zijn vrij weinig smaken van. Kunnen jullie misschien wat meer smaken in jullie assortiment opnemen aub?
Vind nog steeds erg jammer dat Perfection Mix weg is :(

wat zouden jullie eerder aanraden: Ripped of thermogenic powder of een andere aanrader ? ben niet zo van dat erg strak staan zoals de oude dexa bijv.

zoek eigenlijk even een steun in de rug voor het cutten.
In dat geval zou ik de Ripped! aanbevelen. Deze is iets milder, met Perfect Burn, Dexaprine of Thermogenic Powder pak je eigenlijk het "extremere" segment kwa fatburners.
B&F....sinds jullie Perfection mix weg uit assortiment is :( Gebruik ik en veel kennissen van mij Trophix van Syntrax.....maar er zijn vrij weinig smaken van. Kunnen jullie misschien wat meer smaken in jullie assortiment opnemen aub?
Vind nog steeds erg jammer dat Perfection Mix weg is :(
De Protein Perfection mix is vervangen door de Perfect Protein. Deze is kwa smaak, oplosbaarheid, prijs een stuk aantrekkelijker. Daarnaast bevat deze een blend van de beste snelle Whey- en Micellar Casein eiwitten. Deze zou je wellicht als alternatief kunnen nemen. Daarnaast is de Trophix/Matrix vrij lastig in te kopen. Ik ga eens doorgeven of we hiervan nog meer smaken kunnen opnemen.

Ralf

heb besteld, ook ff vermeld van die fat caliper die ik bij men vorige bestelling zou krijgen. ( is al 3/4 maand geleden die bestelling. 4 vd 8 zakken oats gescheurd)
heb erbij gezet dat best dag later mag worden verzonden als maar goed kwam. Dus je hoort het vast.

Vandaag m'n bestelling weer in prima staat ontvangen mannen, nog nooit (afkloppen) voorgekomen dat een zak oats gescheurd was. Thanks :thumbs:

Vanavond een sample geprobeerd .. de perfect protein smoothie (vanille grrr)... Tja.. om eerlijk te zijn vond ik het maar waterig en flauw smakend. 250 ml is veel te veel water IMO. Misschien wordt het beter als je er wat minder water bij doet (en helemaal beter als het geen vanille is (grrr)). Heb nog geprobeerd om het te pimpen met wat cacao en een theelepel xantham gum.. daar werd hij wel iets beter van smaak en wat dikker van, maar toch jammer, want ik vond het wel een leuk idee.

Zit nu 3 uur later wel nog steeds vol trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven