XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zending C866985

Geachte

Net zoals in januari (zie mail hieronder), had ik op 11/4 een bestelling geplaatst bij jullie en voor de Kiala-verzending gekozen, dit keer met referentie C866985. Op 17/4 is deze uiteindelijk toegekomen maar toen ik deze vanmorgen ging ophalen bleek er maar 1 van de 4 bestelde producten geleverd te zijn. Ik had namelijk 4x Creapure Creatine besteld, wat ook op de pakbon af te lezen staat, maar er zat slechts 1 pot in het postpakket. Ook de gratis samples en D3 5000IU zaten er niet bij...

Jammer dat er opnieuw iets misgelopen is met de zending. Zouden jullie dit willen nakijken en mij laten weten hoe dit opgelost zal worden?

Alvast bedankt!

Mvg

Johan

Geachte

Net zoals in januari (zie mail hieronder), had ik op 11/4 een bestelling geplaatst bij jullie en voor de Kiala-verzending gekozen, dit keer met referentie C866985. Op 17/4 is deze uiteindelijk toegekomen maar toen ik deze vanmorgen ging ophalen bleek er maar 1 van de 4 bestelde producten geleverd te zijn. Ik had namelijk 4x Creapure Creatine besteld, wat ook op de pakbon af te lezen staat, maar er zat slechts 1 pot in het postpakket. Ook de gratis samples en D3 5000IU zaten er niet bij...

Jammer dat er opnieuw iets misgelopen is met de zending. Zouden jullie dit willen nakijken en mij laten weten hoe dit opgelost zal worden?

Alvast bedankt!

Mvg

Johan
Johan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit gaan we even netjes voor je in orde brengen. Ik ga je nu een PM sturen met de oplossing.

Ralf

Ik ben op zoek naar stevige polsbeschermers/verstevigers. Ik heb er vooral last van na de military press en zware dips. Op jullie site zie ik twee interessante producten:

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/m-double-you/wrist-wraps/

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe/

Zijn deze kwalitatief vergelijkbaar en welke raden jullie me aan?

Dave
Ik zou die van MDY aanraden. Dit is eigenlijk de betere van de twee. Het is dan de bedoeling dat je de "Neoprene" versie NIET neemt. De "gewone" van MDY is echt van topkwaliteit.

Ralf

Heey b&f,
had de nacht van vrijdag op zaterdag een bestelling
geplaatst bij jullie en bij de track&trace staat nog steeds
voorbereiden van de zending, er is nog niets veranderd sinds dan :rolleyes:
zouden jullie eens even kunnen onderhoren over de status ervan ? :D
referentienummer: C883844
alvast bedankt mannen ;)

Heey b&f,
had de nacht van vrijdag op zaterdag een bestelling
geplaatst bij jullie en bij de track&trace staat nog steeds
voorbereiden van de zending, er is nog niets veranderd sinds dan :rolleyes:
zouden jullie eens even kunnen onderhoren over de status ervan ? :D
referentienummer: C883844
alvast bedankt mannen ;)
Je bestelling is dit weekend bij ons verwerkt en word morgen bij je aangeboden. Als je vanavond laat of anders morgenvroeg op je T&T kijkt doet deze het. Morgen in huis. Wij verwerken altijd elke order namelijk direct.

Ralf

Je bestelling is dit weekend bij ons verwerkt en word morgen bij je aangeboden. Als je vanavond laat of anders morgenvroeg op je T&T kijkt doet deze het. Morgen in huis. Wij verwerken altijd elke order namelijk direct.

Ralf
Hartelijk bedankt om het even na te kijken Ralf ;)

Is t lekker om die thermogenic burner aan te maken met 1l water of werkt dat niet?

Dan heb ik een fatburndrankje.

Hartelijk bedankt om het even na te kijken Ralf ;)

Geen probleem, ook daar zijn we voor :D.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 19:07 ----------

Is t lekker om die thermogenic burner aan te maken met 1l water of werkt dat niet?

Dan heb ik een fatburndrankje.

Geen probleem, het gaat er om dat je de hoeveelheid poeder binnen krijgt. Zou het persoonlijk alleen wel zo snel mogelijk achter elkaar op drinken, voor een optimaal effect :).

Laatst bewerkt:
Zo, terug 132.75€ armer geworden (C888607) :)

Ik ga binnenkort Creapure Creatine bestellen maar paar vraagjes. Is het gewoon monohydraat en zit er ook een kleine schepje bij de pot?(zijn best handig hah)

Dat is fijn om te weten thanks.

Uw referentienummer is: C889352

Er mogen ook samples bij ipv het gekozen cadeau, want ik stik van de bidons/bekers :)

Groeten,

Een trouwe klant!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven