AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is MK7 :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 17:37 ----------

Zo kan het ook, bedankt voor je snelle reactie beste collega! :D

Tim

For Myofusion, you only have Banana flavour?

P.S. still waiting for Optimum Nutrition Choccolate taste. Can you tell us more about when are they going to be available?

Inderdaad klopt. De ene is nog alfalfa aan toegevoegd en de ander niet. Voor de rest geen verschillen. Hiervan durf ik niet aan te geven wat de functie van deze is. Wellicht dat je dit zelf aan Now Foods kunt stellen.

Ralf

Ah ja ik zie het, de duurdere variant heeft ook vit C zie ik nu. Dus de ene is meer dan twee keer zo duur alleen omdat er een klein beetje C inzit en geen alfalfa... :scratch:

Op de site van now foods stond ook niet om welke variant het ging dus bedankt!

For Myofusion, you only have Banana flavour?

P.S. still waiting for Optimum Nutrition Choccolate taste. Can you tell us more about when are they going to be available?

That's right! The Myofusion is only available in the Banana flavour. The Optimum Nutrition Chocolate will be available in about 3/4 weeks! ;)

Tim

Dag,

Nu m'n caseïne pot leeg begint te geraken zoek ik naar een andere shake die wat dikker (stroperiger) is voor mijn brinta in te doen. Enig idee wat een goede eiwit shake is?

mvg

Dag,

Nu m'n caseïne pot leeg begint te geraken zoek ik naar een andere shake die wat dikker (stroperiger) is voor mijn brinta in te doen. Enig idee wat een goede eiwit shake is?

mvg

Bedankt voor je post, om je van een zo goed mogelijk advies te voorzien kun je het beste even telefonisch contact opnemen! Dit omdat iedereen anders reageert op producten en elk lichaam anders is en wat dat betreft andere producten nodig heeft is het lastig te vertellen welk product het beste voor jou is. Tevens begrijp ik niet zo goed wat de reden is dat je een dikkere/stroperigere eiwitshake wilt hebben. Wanneer je de brinta aan een eiwitshake toevoegt zal de shake van zichzelf al een stuk dikker worden! ;)

Tim

Dag,

mvg

Eigenlijk kun je elke shake wel dik maken met brinta.. Gooi er minder water/melk bij en de shake wordt vanzelf dik :D

Bestelling ontvangen, die smart shakes zijn echt lekker en de broek past perfect!

Dankjewel. Xtend is ook enorm lekker van smaak en heeft een mooi kleurtje:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey! Je kunt eventueel gaan voor Nectar, IsoPure of Iso-100 gaan. Dit zijn eiwitten die zijn lactose- en uiteraard glutenvrij. Dit zijn producten die niet goedkoop zijn, maar wellicht is Soja Eiwit anders een alternatief?

Ralf

Bedankt voor je advies Ralf. Heb zojuist een bestelling geplaatst. C893612
:)

Mijn nieuwe B&F pre-workout stack, zometeen maar eens uitproberen!

105xm4l.jpg

Bestelling ontvangen, die smart shakes zijn echt lekker en de broek past perfect!

Mooi dat je je bestelling in goede orde hebt mogen ontvangen! Zelf ben ik ook erg fan van onze enige echte Body&Fit Joggingsbroek !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijk zittende joggingbroek met strakke Body & Fit opdruk. Voor in de sportschool of vrije tijd.
-Uitstekende pasvorm
-Verstelbaar in de taille
-Strakke Body & Fit bedrukking
-Sportschool en vrije tijd
-50% Polyester en 50% katoen
-Duurzame kwaliteit
-Verkrijgbaar in maat S t/m XXL

Tim

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 19:43 ----------

Mijn nieuwe B&F pre-workout stack, zometeen maar eens uitproberen!

http://oi36.tinypic.com/105xm4l.jpg

Zeker een mooie stack! Klaar om te knallen! :D

Hebben jullie de berry blast milkshake whey perfection niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven