Ga ik aan werken. Ik pm je zo even!Bij mijn bestelling - C969699 - zat geen pot Creapure creatine ..
Kan hier iets aan gedaan worden?

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik aan werken. Ik pm je zo even!Bij mijn bestelling - C969699 - zat geen pot Creapure creatine ..
Kan hier iets aan gedaan worden?

Het probleem is weer opgelost. Hij staat er weer bij!eenmalige machtiging niet meer mogelijk? was wel zo makkelijk![]()

We hopen van beide producten eind deze week of volgende week.Weten jullie wanneer de Proteïne pannenkoeken en muscle protect weer leverbaar zijn? Thanks in advance
C972133 zojuist geplaatst.
Heb geen sample geselecteerd gezien ik deze nooit probeer/gebruik en uiteindelijk vaak weg gooi of ergens in de kast laat liggen.
Weten jullie wanneer de Proteïne pannenkoeken en muscle protect weer leverbaar zijn? Thanks in advance

Thanks, ik wacht even af, anders bestel ik wel in 2 etappes.Ik verwacht dat de Protein Pancakes en Muscle Protect binnen twee weken weer binnen komen. Mijn collega van de inkoop is op dit moment niet aanwezig dus durf dit niet met zekerheid te zeggen! Wil je hier meer uitsluitsel over hebben wil ik je vragen tussen kantooruren te reageren op dit bericht, dan gaan we dat voor je navragen. Eventueel kun je je ook aanmelden voor het product dan krijg je een email zodra de producten weer beschikbaar zijn
![]()
Tim
Thanks, ik wacht even af, anders bestel ik wel in 2 etappes.
Haha, goed om te horen. Graag gedaan. Ice Coffee is een heerlijke smaak. Ik ben benieuwd wat je er van vindtalles netjes binnen, en jawel Ice Coffee sample! Eindelijk xD haha!
Thanks bois!
Whey Perfectionalles netjes binnen, en jawel Ice Coffee sample! Eindelijk xD haha!
Thanks bois!
Heb gisteren de thermodrene XT (http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/stacker-2/thermodrene-xt/) bij jullie besteld omdat dat hier nog DMAA in zou zitten. Vandaag ontvangen en er staat expliciet op het potje dat deze DMAA vrij is. Voel me best genaaid nu om eerlijk te zijn.
Heb gisteren de thermodrene XT (http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/stacker-2/thermodrene-xt/) bij jullie besteld omdat dat hier nog DMAA in zou zitten. Vandaag ontvangen en er staat expliciet op het potje dat deze DMAA vrij is. Voel me best genaaid nu om eerlijk te zijn.
yup absoluut, maar zie de fout toch niet in denk ik --'Leuk dat je iets post, maar kan je ook lezen wat je post?
Bedankt voor uw bericht! Ik zie inderdaad dat u de Thermodrene XT had besteld! Echter zoals u weet is de variant die u gewend bent van de DMAA verboden geworden. Dit is de natuurlijke variant van het stofje DMAA die in de Thermodrene XT zit!(zoals ook op de site staat beschreven)
"1,3-dimethylamylamine (DMAA)
DMAA is een natuurlijke stof die voorkomt in de olie van de geraniumplant. Gerenamine is ontzettend krachtig en effectief. NVE Pharmaceuticals slaagde er in om dit werkzame stofje zo puur mogelijk te extraheren. Zo puur, dat het momenteel het krachtigste natuurlijke ingrediënt is dat een voedingssupplement mag bevatten. Het door Stacker2 gebruikte DMAA superextract zal je verbazen."
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tim
Dag,
Vandaag bestelling aangekregen,
Had de whey perfection superactie besteld en keek uit om de sample
Strawberry-kiwi, maar helaas zat deze er niet bij.
Ik krijg binnenkort nog een pakketje van jullie backorder van c955797 en c955769,
Zouden jullie er misschien dan een sample in kunnen doen?
Alvast bednkt
Er staat wat je hierboven aanhaalt niets over vermeld op de lijst van ingrediënten.