Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed om te horen dat je zending vandaag komt. Er zijn inderdaad wel problemen, maar moet zga opgelost zijn. Ik reken erop dat je hem vandaag hebtZijn er nog steeds problemen bij PostNL?
C968683 zou gister moeten zijn verzonden, maar heb vandaag nog niks ontvangen.
Is geen kritiek overigens, levering is verder altijd prima.
Edit, zie op track and trace dat ie een dagje later komt, no problemo.
Zo uit mijn hoofd bevat de Low Carb Vital drink de zoetstoffen sucralose en acesulfaam-k. Als je het 100% zeker wilt weten, ik ben helaas niet op de zaak en kan het op de site van Best Body niet vinden. Zou je even moeten bellenWat zitten er voor zoetstoffen in die siroop uit de weekaanbieding?
Ik zou persoonlijk de Promax aanbevelen, ik vind ze zelf vrij lekker en zijn goed te doen. Steelbars zijn iets 'drogere' bars.Steel Bars of Promax Bars??
Kan niet echt kiezen. Prijsverschil is 2.5 EURO.
Voedingswaarden ongeveer hetzelfde, Promax iets meer verzadigd vet maar wel iets meer eiwit.
Wat raden jullie aan?
Zo uit mijn hoofd bevat de Low Carb Vital drink de zoetstoffen sucralose en acesulfaam-k. Als je het 100% zeker wilt weten, ik ben helaas niet op de zaak en kan het op de site van Best Body niet vinden. Zou je even moeten bellen![]()
Ik zou persoonlijk de Promax aanbevelen, ik vind ze zelf vrij lekker en zijn goed te doen. Steelbars zijn iets 'drogere' bars.
Ralf

Als je bij 'afhalen' wilt betalen, kies je voor rembours. Als je met Bankcontact wilt betalen, betaal je vooraf. Dan verzenden wij jouw pakket en kun je dat zelf (gratis) afhalen.Een vraag:
Ik doe een bestelling via Kiala en ik wil betalen met Bancontact bij ontvangst op het afhaalpunt. Is dit dan een betaling rembours (+12.5€) of een betaling met Mister Cash?
Dat begrijp ik. Kiala Nederland naar Kiala België is een probleem en kan soms iets langer duren. Je kan op de site van Kiala met jouw referentienummer altijd jouw pakket volgen. Ik heb zojuist gekeken voor je en het is nog onderweg. Ik ga er vanuit dat deze vandaag anders uiterlijk morgen klaar ligt. Het pakket is namelijk gister aangekomen op het sorteercentrum in België. Vaak duurt het dan nog 1 dag. Zodra het klaar ligt, zul je hiervan een mail ontvangen van Kiala.Een vraagje over 'kiala'.
Bij de uitleg erover staat dat de verzending 5 dagen kan duren.
Maandagmorgend heb ik bestelling gedaan , C962076
Krijg ik met deze verzendwijze dan ook een tracking-mail als het verzonden is?
We zijn nu 5dagen later, dus ik maak me een beetje zorgen![]()

Welke verschillen?-Vetverbrandende sportdrank
-Heerlijke smaken
-Makkelijk in gebruik
-Weinig calorieen
-50 liter sportdrank!
Alleen deze week: 1000 gram van 3,90 voor 2,50!
AantalMaatSmaakPrijs per stukTotaal
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 1000ml Kies je smaak Ananas Appel Banana Kers Blauwe bessen Lemon Lime Multi Fruit Peach Maracunja Schwarze Johannisbeere Strawberry Blutorange € 9,90 € 9,90
Zoek de verschillen....
Dankjewel, heb het aangepast!Welke verschillen?Dankjewel, heb het aangepast!
Ralf

Iets te vroeg gejuicht, t&t staat nog steeds op ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' en bezorgdatum is opeens gewijzigd van vandaag naar morgen21:59 uur besteld (C974131), 22:01 uur bestelling verzonden. Super!![]()
Achja ik zie het wel, heeft geen haast..