Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:thumbs: Dankje!
Dan zal het deze keer de Promax Bars worden.
Top! Ben benieuwd wat je er van vindt:) Morgen in huis!
Shit moet me eigenlijk echt uitschrijven van die nieuwsbrief, krijg weer de neiging tot besetellen:D
:D:D
Iets te vroeg gejuicht, t&t staat nog steeds op ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' en bezorgdatum is opeens gewijzigd van vandaag naar morgen :( Achja ik zie het wel, heeft geen haast..
Erg vervelend inderdaad, ik ben vanmiddag even op de zaak. Zoek ik het voor je uit:)
Het zijn de Promax bars dan geworden (bestelling C974763).

Heb ook nog oatsrepen besteld want die zijn echt goed.

Heb in de opmerking gezet dat ze bij mijn vorige bestelling de powderbox vergeten waren. Heb er al wel een paar staan maar ze zijn gewoon super handig.
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! Als je dat als opmerking aangegeven hebt, moet het goed komen!
Bestelling geplaats.
Morgen in huis? C974895
Dankje! Jazeker! :)
De creatine is netjes aangekomen!
Thanks!

Topservice van b&f :D
Graag gedaan. Zo hoort het! :)

Ralf

Ref: C973493

Alles ok?

Gister alleen bestelling bevestiging gehad.

the**** is dis, gene naturel meer van 4,5kg whey perfection? haterz

Zo weer terug van 2 weken off-shore bijna door mijn voorraad heen dus heb weer een bestelling geplaatst maak er wat moois van !!!

Ref: C973493

Alles ok?

Gister alleen bestelling bevestiging gehad.
Ik ga hem nogmaals voor je versturen. Ik kan nu niet aangeven waar jouw order is :) Morgen in huis!
the**** is dis, gene naturel meer van 4,5kg whey perfection? haterz
Whey Perfection naturel 4,54kg is op dit moment uitverkocht. Ik hoop dat deze aankomende week weer binnen komt. :)
Zo weer terug van 2 weken off-shore bijna door mijn voorraad heen dus heb weer een bestelling geplaatst maak er wat moois van !!!
Top, bedankt voor je order! Morgen in huis!

Ralf

deze TRANSFORM van de weekanbieding, interesseert me zeker en vast..
Alleen zit ik dan met de vraag:
Er staat dat je het kan combineren met andere vetpercentage dalende supps, is dit dan ook:
CLA+ Cycle 4 + Transform ? kan dit perfect ?

deze TRANSFORM van de weekanbieding, interesseert me zeker en vast..
Alleen zit ik dan met de vraag:
Er staat dat je het kan combineren met andere vetpercentage dalende supps, is dit dan ook:
CLA+ Cycle 4 + Transform ? kan dit perfect ?
Ja hoor, dat kan super! :)

Ralf

okay top, het is slechts voor 20 dagen, maar dat komt eigenlijk perfect uit...
Komt er veel positieve commentaar over deze TRANSFORM (in combinatie met fatburners)?

Gaat het verder goed met je supps ;)? Wasbordje komt al zeker :cool:
haha :p je hebt wss gelijk ,heb al genoeg supps, heb mijn wasbordje al hoor ondertussen :) mijn spiermassa is ook enorm gestegen, maar gewoon telkens ik deze dingen lees word het allemaal zo verleidelijk :p

mijn bordje is zichtbaar, maar 'k kijk wss teveel op naar 'lazar angalov' ofzo :p

haha :p je hebt wss gelijk ,heb al genoeg supps, heb mijn wasbordje al hoor ondertussen :) mijn spiermassa is ook enorm gestegen, maar gewoon telkens ik deze dingen lees word het allemaal zo verleidelijk :p

mijn bordje is zichtbaar, maar 'k kijk wss teveel op naar 'lazar angalov' ofzo :p

Haha doel niet op het feit dat je genoeg heb hoor ;) Toevoeging kan altijd handig zijn!
Vroeg me meer af hoe het met je persoonlijke doelen ging :)

Haha doel niet op het feit dat je genoeg heb hoor ;) Toevoeging kan altijd handig zijn!
Vroeg me meer af hoe het met je persoonlijke doelen ging :)

Echt top, op school komen ze me vragen hoe ik het doe, zeg ik dat ik een shake neem en veel train :d

vandaag had ik examen toestelturnen , hierdoor merkte ik direct dat ik enorm veel kracht meer heb als tevoren, doordat ik mijn eigen meer kan optrekken, dingen deed die ik ervoor nooit kon,...
echt een super gevoel.

mijn volgende doel is toch om nog wat VP te dalen naar een 8% zou prima zijn moest dat lukken, en constant zichtbare buikspieren, niet alleen als ik ze opspan, als je me snapt :)

Hé bodyenfitshop,

ik was benieuwd of jullie toevallig binnenkort het product Optimum Platinum PRE gaan verkopen.

Ben er namelijk zeer benieuwd naar, alleen is het in Nederland (voor zover ik weet) niet verkrijgbaar..

Beste B&F shop,

wat is er met de volgende bestelling gebeurd? Ik heb nog geen bevestiging van verzending ontvangen.

Referentienummer C973488

alvast bedankt & fijn weekend,

Dave

Ref: C975823

Zo net bestelt! ben echt blij weer, wou vorige week al super duo en creapure bestellen, maar door wat zaken dan maar uitgesteld...
en zie ik deze morgen toch niet gewoon: SuperDuo -10€ :meal::lifter:
Nu krijg ik deze toch nog morgen geleverd of niet? denk dat ik vorige keer ook op vrijdag had bestelt en volgende MORGEN al gewoon hier in Belgie! dacht toch dat het op een zaterdag was.

Alleen jammer dat er nog 2u geleden nog Orange was, maar moest even wachten op ma wat geld op rekening moest zetten even :D Jammer hoop dat Fruit Sensation maar te drinken valt, reviews waren positiever voor Orange.

Dus morgen al geleverd of moetk langer wachten?

Die Cocktail is dat een vervanger van je whey of van je pre-workout ??

Ik heb nu 2,5 week die Nitrix 2.0 en No Explode ik ga erop als een malle !! TOP SPUL vele malen beter dan vaso grow !!!!!

Bestelling geplaatst!

C975959

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven