MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me al rot gezocht op het forum, maar kan het toch echt niet vinden: waarom mag je Ripped! niet in combinatie met alcohol gebruiken? Heeft dit te maken met de grote hoeveelheid cafeïne die erin zit?
En "mag" het wel als je Ripped! 's morgens rond 9 uur neemt en 's avonds rond 23.00 alcohol gebruikt? Dan is Ripped! al uitgewerkt neem ik aan.

Waar zie je staan dat dat niet mag? Los daarvan...waarom zou je alcohol drinken maar wel pillen nemen om vet te verbranden?

De belangrijkste negatieve functie van alcohol is de onderdrukking van testosteron, wat de vader is van alle coïtushormonen. Testosteron is een uitstekend hormoon om vet te verbranden, waardoor wanneer de stof verlaagd wordt, vetopslag versneld wordt.

Vet verbranden en alcohol gaan dus niet samen, stoppen met drinken, of je geeft je geld uit aan ripped en drinkt verder, maar dan kan je het dus beter niet kopen...

Ik weet bijna zeker dat als je een PM stuurt naar B&F, en er een opmerking bij zet dat ze je heus wel tegemoet zullen komen qua goodies & samples...
Uiteraard, nooit een probleem! :)
Ik heb me al rot gezocht op het forum, maar kan het toch echt niet vinden: waarom mag je Ripped! niet in combinatie met alcohol gebruiken? Heeft dit te maken met de grote hoeveelheid cafeïne die erin zit?
En "mag" het wel als je Ripped! 's morgens rond 9 uur neemt en 's avonds rond 23.00 alcohol gebruikt? Dan is Ripped! al uitgewerkt neem ik aan.
Ik hoop dat je je antwoord al hebt :)

Ralf

Goedenavond,

Is er al meer bekend over het LowCarb Pack? Ziet er erg interessant uit! :D

deze pannenkoeken die deze week terug komen, zien er me zeer interessant uit.
Kan ik hier 4 van eten als maaltijdvervanger van mijn avondeten ? of is dit af te raden ?
(drink 's ochtends een total protein en voor het slapen 2 maatscheppen casein)

deze pannenkoeken die deze week terug komen, zien er me zeer interessant uit.
Kan ik hier 4 van eten als maaltijdvervanger van mijn avondeten ? of is dit af te raden ?
(drink 's ochtends een total protein en voor het slapen 2 maatscheppen casein)

Jaaa dat kan zeker, ze zijn verschrikkelijk lekker haha :cool: Mocht je tips willen dan hoor ik het wel ;)
Zoals deze pannekoeken met aardbei of kaneel :meal:

Goedenavond,

Is er al meer bekend over het LowCarb Pack? Ziet er erg interessant uit! :D
Ja, is toch hier gewoon te koop, LowCarb Pack.
Ik ga mijn ook deze week bestellen.
Ja Stefanovic. Deze is er al!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
LowCarb Pack kenmerken:
-Low carb eiwitrepen
-Minder als 1 gram suiker
-Lekker op elk moment
-19 gram eiwitten per reep
-Fitness en dieet
-smaakt als een traktatie
-€1,34 per reep
-20 repen per doos
Allright THX !!! Morgen weer lekker knallen dan. Mét Vaso Grow. Ben benieuwd ;)
Super, altijd goed. Ben benieuwd, houd me op de hoogte!

Ralf

hoi b & f, hebbe jullie misschien low carb [high calorie] sauzen? Ik hou van saus op mn kip maar vele zijn tehoog in kh [ook suikers] en telaag in kcal boeit niet hoeveel kcal zit tog in de bulk. hoor tbvgraag

Yo Ralf
Uw referentienummer is: C984766
Is het mogelijk een preworkout sample erbij te gooien? Verras mij maar.
Thanks!

Bestelling geplaats: C984778

Hoop dat alles goed gaat, vorige keren aantal probleempjes gehad.. maar vanwege uiteindelijk goede oplossing toch besloten weer te bestellen.

Ja Stefanovic. Deze is er al!
LowCarb Pack kenmerken:
-Low carb eiwitrepen
-Minder als 1 gram suiker
-Lekker op elk moment
-19 gram eiwitten per reep
-Fitness en dieet
-smaakt als een traktatie
-€1,34 per reep
-20 repen per doos

Super, altijd goed. Ben benieuwd, houd me op de hoogte!

Ralf

Thanks!! :cool:

hoi b & f, hebbe jullie misschien low carb [high calorie] sauzen? Ik hou van saus op mn kip maar vele zijn tehoog in kh [ook suikers] en telaag in kcal boeit niet hoeveel kcal zit tog in de bulk. hoor tbvgraag
Nee, we hebben geen sauzen op dit moment. We hebben het wel overwogen, maar zit in glazen verpakkingen. De ervaring leert dat je dit beter niet kunt transporteren omdat het zeer breekbaar is.
Yo Ralf
Uw referentienummer is: C984766
Is het mogelijk een preworkout sample erbij te gooien? Verras mij maar.
Thanks!
Bedankt voor je order. Morgen in huis! :thumbs: Helaas hebben we op dit moment geen pre-workout samples, anders hadden we deze er uiteraard bij gedaan en als keuzemogelijkheid bij de cadeaus.
Bestelling geplaats: C984778

Hoop dat alles goed gaat, vorige keren aantal probleempjes gehad.. maar vanwege uiteindelijk goede oplossing toch besloten weer te bestellen.
Bedankt voor je bestelling! :) Ik ga er vanuit dat het helemaal goed moet komen. Anders weet je me te vinden, fix ik het voor je!

Ralf

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 21:58 ----------

C984039

Vorige keer had ik Nitrix versie 1 gehad inplaats van Nitrix versie 2.. Ik moest dit erbij vermelden bij volgende bestelling, net Nitrix 2.0 besteld nu
Top! Ik heb het gezien. Laat het me even weten hoe het afloopt. Bedankt voor je order, morgen in huis!

Ralf

Graag gedaan vriend! Graag gedaan! :)

Ja, dat kun je doen. Als je vraagt om extra cadeaus bij de bestelling, regelen we die ook gewoon. Je mag het ook aangeven, graag dit extra toevoegen. Da ndoen we dat voor je. Jij maakt het ons makkelijker, doen wij ons best voor jou ;)

Als je een beginnend sporter bent, adviseer ik altijd om te starten met Creapure creatine. Prijs/kwaliteit echt een topper. Je herkend de Creapure altijd aan zijn logo.
Kies voor zekerheid, het kost je niets meer..!
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

Ralf

Hallo Ralf,
Ik ben zeker geen beginnende sporter maar creatieve hebt ik niet gebruikt. Ik hoor het wel. Ik hoef pas voor 22.00 morgen de bestelling te plaatsen dus... Ik hoor het morgen wel.
Fijne avond nog en alvast bedankt

Beste B&F,

Ik heb nog een pot Creapure staan die is houdbaar tot 6-2013. Wat gebeurd er na 6-2013 met de werking en dergelijke, het lijkt me niet dat het de ene op de andere dag anders werkt?!

Bedankt alvast.

Hallo Ralf,
Ik ben zeker geen beginnende sporter maar creatieve hebt ik niet gebruikt. Ik hoor het wel. Ik hoef pas voor 22.00 morgen de bestelling te plaatsen dus... Ik hoor het morgen wel.
Creapure creatine is prima om mee te starten. Zeker een aanrader om te gebruiken :)
Beste B&F,

Ik heb nog een pot Creapure staan die is houdbaar tot 6-2013. Wat gebeurd er na 6-2013 met de werking en dergelijke, het lijkt me niet dat het de ene op de andere dag anders werkt?!

Bedankt alvast.
Deze kun je gerust nog gebruiken hoor. Ik adviseer wel om deze zo snel mogelijk op te maken, aangezien het zijn werking langzaam gaat verliezen naarmate het langer staat.

Ralf

Oke dank. Zal volgende keer wel nieuwe mee bestellen :D

Hallo Ralf,

Nagenoeg iedereen die hier creatine gebruikt gebruikt CreaPure.
Monohydraat is de werking wetenschappelijk bewezen en gewoon de beste soort creatine..
Oplaadfase is niet echt nodig, gewoon 5gr per dag..

Wanneer zou de BCAA Pure terug binnenkomen?

Vandaar mijn bestelling ontvangen, netjes optijd uiteraard. Tevens zijn de wrist wraps van b&f me erg goed bevallen tijdens de training!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven