Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dank. Zal volgende keer wel nieuwe mee bestellen :D
Altijd goed. Creapure is een verstandige keus :)
Wanneer zou de BCAA Pure terug binnenkomen?
We hebben de BCAA Pure onlangs besteld en hopen op circa vier weken. Wat je het beste kunt doen is je aanmelden op het product (rechts op de pagina) dan krijg je een mailtje zodra het voorradig is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaar mijn bestelling ontvangen, netjes optijd uiteraard. Tevens zijn de wrist wraps van b&f me erg goed bevallen tijdens de training!
Graag gedaan! :) Ik ben blij dat je weer naar wens geholpen bent! :thumbs:

Ralf

Goeimogge Ralf.

Ik heb nu 2 potjes intimidate op.
Kan ik nu doorgaan met alfa musle?
Of moet ik 2 weken wachten.
Ik gaat liever door.
alfa musle werkt lekker bij mij.
mazzel Kobus

Goeimogge Ralf.

Ik heb nu 2 potjes intimidate op.
Kan ik nu doorgaan met alfa musle?
Of moet ik 2 weken wachten.
Ik gaat liever door.
alfa musle werkt lekker bij mij.
mazzel Kobus
Twee weekjes rust adviseer ik altijd wel. Dit om je eigen hormoonproductie weer te stimuleren. Zodra je weer klaar bent, kun je weer beginnen.:) Alpha Muscle is in dat geval een prima opvolger.

Ralf

zo nieuwe bestelling geplaatst: C985546

Maak er maar wat moois van....

Bestelling weer binnen.

De twee variety packs gaan mooi mee op vakantie, ideaal die dingen!
Enige minpuntje was dat de geselecteerde cadeaus ontbraken, waren ook wel handig geweest voor op reis.

zo nieuwe bestelling geplaatst: C985546

Maak er maar wat moois van....
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :thumbs:
Bestelling weer binnen.

De twee variety packs gaan mooi mee op vakantie, ideaal die dingen!
Enige minpuntje was dat de geselecteerde cadeaus ontbraken, waren ook wel handig geweest voor op reis.
Bedankt voor je bestelling en graag gedaan! :) Wat is je referentienummer van je zenden, ga ik even kijken wat ik voor je!

Ralf

Referentienummer is C979662.

Bedankt voor het nakijken in ieder geval. :)

Ralf, ik heb een potje Intimidate leeg en ben begonnen met alpha muscle hoelang mag ik daarmee doorgaan ?? nog 2 weekjes of....?

Referentienummer is C979662.

Bedankt voor het nakijken in ieder geval. :)
Geen probleem! :) Als je bij jouw volgende bestelling dit als opmerking wilt aangeven, zorg ik dat ze er voor je bij komen! :thumbs:
Ralf, ik heb een potje Intimidate leeg en ben begonnen met alpha muscle hoelang mag ik daarmee doorgaan ?? nog 2 weekjes of....?
Ik adviseer altijd 8 weken te gebruiken gevolgd door 2-3 weken niet.

Ralf

Beste,

referentienummer: C978904

al 3dagen zonder bezoek van de post

mvg

Zo maar weer eens een bestelling gedaan (C985969), werd wel eens tijd want de voorraad is toch echt op. :D
Als cadeautje die tang gekozen, toch maar eens kijken of ik dat zelf kan (laten) meten. ;)

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Kennelijk werkt het via de mail allemaal niet zo bij B&F dus doe ik het maar in dit topic.

Ik heb nu al 2x gezeik gehad met bestellingen. Vorige keer heb ik bijna een week moeten wachten op mijn bestelling, terwijl ik direct na mijn bestelling een mailtje kreeg dat het was verzonden. Keer op keer kreeg ik van jullie te horen dat het de volgende dag zou komen maar telkens kwam het maar niet. Uiteindelijk kwam de bestelling 6 dagen later pas binnen. Keer op keer kreeg ik allerlei loze beloftes.

Twee weken geleden bestelde ik Total Protein 4,5 kg. Ik kreeg een pot Whey Perfection 2,7 kg binnen. Ik heb geklaagd hierover, uiteindelijk werd mij aangeboden om de pot te houden en dan een kortingsbon van €15 te krijgen.
Aangezien ik midden in een verhuizing zat een geen tijd had om ook nog eens het verkeerde product terug te sturen ben ik hiermee akkoord gegaan.
6 dagen geleden heb ik dit gemaild maar ik heb nog steeds helemaal niks ontvangen.
Ik word een beetje doodziek van deze gang van zaken. Ik heb bakken geld bij jullie uitgegeven en dan krijg ik dit er voor terug.

Referentienummer C955459

Klantnummer 74721

Klinkt een beetje als kastje muur verhaal. Ik denk dat Ralf dit wel op zal pikken en met een passende en eerlijke oplossing komt succes

Stond het pakket wel al in track & trace of was het daadwerkelijk nog niet verzonden?

Beste,

referentienummer: C978904

al 3dagen zonder bezoek van de post

mvg
Dat is inderdaad vreemd. Deze heeft allang geleverd moeten worden. Ik heb zojuist even contact gehad met onze bezorgdienst. Je kan er vanuit gaan dat deze morgen bij je afgeleverd word. Deze had gister geleverd moeten worden, vandaag lukt het niet maar morgen gaat zeker lukken.:rolleyes: Mijn excuus voor het ongemak!!
Zo maar weer eens een bestelling gedaan (C985969), werd wel eens tijd want de voorraad is toch echt op. :D
Als cadeautje die tang gekozen, toch maar eens kijken of ik dat zelf kan (laten) meten. ;)
Bedankt voor je order! Morgen in huis!
Kennelijk werkt het via de mail allemaal niet zo bij B&F dus doe ik het maar in dit topic.

Ik heb nu al 2x gezeik gehad met bestellingen. Vorige keer heb ik bijna een week moeten wachten op mijn bestelling, terwijl ik direct na mijn bestelling een mailtje kreeg dat het was verzonden. Keer op keer kreeg ik van jullie te horen dat het de volgende dag zou komen maar telkens kwam het maar niet. Uiteindelijk kwam de bestelling 6 dagen later pas binnen. Keer op keer kreeg ik allerlei loze beloftes.

Twee weken geleden bestelde ik Total Protein 4,5 kg. Ik kreeg een pot Whey Perfection 2,7 kg binnen. Ik heb geklaagd hierover, uiteindelijk werd mij aangeboden om de pot te houden en dan een kortingsbon van €15 te krijgen.
Aangezien ik midden in een verhuizing zat een geen tijd had om ook nog eens het verkeerde product terug te sturen ben ik hiermee akkoord gegaan.
6 dagen geleden heb ik dit gemaild maar ik heb nog steeds helemaal niks ontvangen.
Ik word een beetje doodziek van deze gang van zaken. Ik heb bakken geld bij jullie uitgegeven en dan krijg ik dit er voor terug.

Referentienummer C955459

Klantnummer 74721
Ik ga het even voor je uitzoeken, PM ik je zo even! :)

Ralf

Geen probleem! :) Als je bij jouw volgende bestelling dit als opmerking wilt aangeven, zorg ik dat ze er voor je bij komen! :thumbs:

Ik adviseer altijd 8 weken te gebruiken gevolgd door 2-3 weken niet.

Ralf

Met zo'n potje Intimidate doe je 30 dagen dat is 4 weken en 2 dagen dus dan kan ik nog 5 dagen en 3 weken Alpha Muscle gebruiken .. toch ??

Laatst bewerkt:
Kan er gehoor worden gegeven aan mij opmerking bij C986269 :D

is van levensbelang

Met zo'n potje Intimidate doe je 30 dagen dat is 4 weken en 2 dagen dus dan kan ik nog 5 dagen en 3 weken Alpha Muscle gebruiken .. toch ??
Ik zou na het potje Intimidate (of 2 potjes) even twee weken rust nemen. Dan weer beginnen met Alpha Muscle! :)
Graag uitleg n.a.v. deze post.
Dat antwoord blijf ik je verschuldigd:rolleyes:
Kan er gehoor worden gegeven aan mij opmerking bij C986269 :D

is van levensbelang
Jazeker, we gaan ons best voor je doen! :) Bedankt voor je bestelling en morgen in huis.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven