AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
toppie opgelost! heb Glutamine ontvangen inplaats van Arginine, belletje gedaan en ontvang het als het goed is morgen! de Glutamine komt morgen of overmorgen ook retour aan bij jullie! top geregeld Jongens
Graag gedaan. Ook namens mij ons excuus voor het ongemak. :rolleyes:

Ralf

hey,
miss moet het geschenk systeem toch een beetje opnieuw bekeken worden,
maat van mij heeft whey en caseine besteld, en wou shakertje er bij en denk powderbox,
als hij ze samen bestelde kon hij 1 kiezen,
deed hij dit appart alle twee,
dit is toch nadelig voor beide partijen?
jullie moeten twee pakketten verzenden en hij twee keer appart betalen...

Wat raden jullie aan bij Creapure.
Gewoon 5gr per dag of de eerste 5 dagen 25gr. Wordt me namelijk niet heel duidelijk uit de tekst.

super site,

ik bestel alles daar,
en bijna alles eigenlijk van hun huismerk.
voor vrienden/familie bestel ik ook altijd dingen hier.
binnen 2 weken is de postbode al 3 keer hier geweest voor body en fit shop.(aardige gast:P)
en vanavond voor een vriend nog een bestelling doen:P...

Creatine heeft geen laadfase nodig .. zucht .. :rolleyes:

Check het stickie: Creatine FAQ
Toch bedankt om de zoekfunctie te gebruiken.

Bedankt voor je reactie. Alleen had je ff op de link moeten klikken

"reapure® Creatine verhoogt de hoeveelheid creatine in spierweefsel

Wanneer je voor vijf dagen 15 tot 25 gram Creapure® creatine per dag neemt dan verhoogt dit de hoeveelheid beschikbare creatine in de spieren met 15-30% en de phosphocreatine voorraad met 10-40%. (analyses door spierbiopsie). Na de laadfase is een dagelijkse dosering van 3-5 gram per dag genoeg.

Een vergelijkbare verhoging bereik je door voor 4 weken dagelijks 3 gram te nemen."

Dus de vraag blijft: Ralf wat raden jullie aan.

hey,
miss moet het geschenk systeem toch een beetje opnieuw bekeken worden,
maat van mij heeft whey en caseine besteld, en wou shakertje er bij en denk powderbox,
als hij ze samen bestelde kon hij 1 kiezen,
deed hij dit appart alle twee,
dit is toch nadelig voor beide partijen?
jullie moeten twee pakketten verzenden en hij twee keer appart betalen...
Snap ik :) Echter hebben we ook klanten die boven bijv. 60 euro bestellen en er een setje powerstraps rebij willen. Zo'n systeem krijg je nooit waterdicht. We kunnen ook geen verbod opleggen dat je max. 1x per week besteld.
Wat raden jullie aan bij Creapure.
Gewoon 5gr per dag of de eerste 5 dagen 25gr. Wordt me namelijk niet heel duidelijk uit de tekst.
Eerste dagen is het opladen, daarna is 5gram per dag voldoende :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
super site,

ik bestel alles daar,
en bijna alles eigenlijk van hun huismerk.
voor vrienden/familie bestel ik ook altijd dingen hier.
binnen 2 weken is de postbode al 3 keer hier geweest voor body en fit shop.(aardige gast:P)
en vanavond voor een vriend nog een bestelling doen:P...
Graag gedaan! Mooi om te horen dat je hier naar wens alles besteld. Als er iets is of je hebt vragen, je weet ons te vinden!

Ralf

haha, levering alweer tijdig besteld, buiten het feit dat ik bestel voor vrienden, moet ik voor de familie ook al supps(eiwitshakes) bestellen :p

levering alweer top en tijdig!

Heb de TRANSFORM toch maar gekocht, eens bekijken of het resultaat geeft :p

Had ook beter in 4delen besteld, heb voor 336€ in een keer besteld.
Had ik ook meer cadeau gekregen. Zal wel voor de volgende keren zijn. in stukken van 75€ bestellen, heb ik meer cadeaus.

Sorry hoor nog een vraag, ben niet zo bekent met creatine.

Is creatine ultra beter (potenter) dan creatine monohydraat??
Want zover ik kan zien zit er geen mono in de ultra

Had ik ook meer cadeau gekregen. Zal wel voor de volgende keren zijn. in stukken van 75€ bestellen, heb ik meer cadeaus.

100% gelijk in. Ze stimuleren je eigenlijk om dat te doen. Bij andere shops heb je zelfs grenzen tot 400€.

C984039

Vorige keer had ik Nitrix versie 1 gehad inplaats van Nitrix versie 2.. Ik moest dit erbij vermelden bij volgende bestelling, net Nitrix 2.0 besteld nu

haha, levering alweer tijdig besteld, buiten het feit dat ik bestel voor vrienden, moet ik voor de familie ook al supps(eiwitshakes) bestellen :p

levering alweer top en tijdig!

Heb de TRANSFORM toch maar gekocht, eens bekijken of het resultaat geeft :p
Graag gedaan vriend! Graag gedaan! :)
Ja, dat kun je doen. Als je vraagt om extra cadeaus bij de bestelling, regelen we die ook gewoon. Je mag het ook aangeven, graag dit extra toevoegen. Da ndoen we dat voor je. Jij maakt het ons makkelijker, doen wij ons best voor jou ;)
Sorry hoor nog een vraag, ben niet zo bekent met creatine.

Is creatine ultra beter (potenter) dan creatine monohydraat??
Want zover ik kan zien zit er geen mono in de ultra
Als je een beginnend sporter bent, adviseer ik altijd om te starten met Creapure creatine. Prijs/kwaliteit echt een topper. Je herkend de Creapure altijd aan zijn logo.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kies voor zekerheid, het kost je niets meer..!
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

Ralf

Krijg je wel een gigantische doos, had ik ook een keer :D

ik vroeg me af of je als vrouw Vaso Grow mag nemen. Zo ja, kan je dit stacken met Conquer ??

Ik weet bijna zeker dat als je een PM stuurt naar B&F, en er een opmerking bij zet dat ze je heus wel tegemoet zullen komen qua goodies & samples...

Ik heb me al rot gezocht op het forum, maar kan het toch echt niet vinden: waarom mag je Ripped! niet in combinatie met alcohol gebruiken? Heeft dit te maken met de grote hoeveelheid cafeïne die erin zit?
En "mag" het wel als je Ripped! 's morgens rond 9 uur neemt en 's avonds rond 23.00 alcohol gebruikt? Dan is Ripped! al uitgewerkt neem ik aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven