MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardoor je dus meer afvalstoffen af moet voeren? Tevens zit er ook groene thee extract in dat ook vochtverlies stimuleert.

Ik plas zelf meer wanneer ik dexaprine neem.

Oke! Iedereen reageert er anders op, bijwerkingen van dexaprine zijn onder andere dat je hartslag omhoog gaat en dat je wat meer kunt gaan zweten. Het is daarom ook raadzaam(eigenlijk altijd) dat je daar voldoende water bij blijft drinken,(ook om de afvalstoffen af te voeren) wat wel als gevolg heeft dat je dan wat vaker naar de WC moet.

Tim

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 12:05 ----------

Misschien een idee amandelmelk toe te voegen aan het assortiment?
is best veel vraag naar maar is lang niet overal verkrijgbaar.

Ik ga het voorstellen! Ik heb ook het idee dat er steeds meer vraag naar is, daar zullen we dan zeker op inspelen. Als er nieuws is dan komen we daar zo snel mogelijk op terug!

Tim

Laatst bewerkt:
Vraagje over de Perfect Protein Pancakes; het ziet er uit als een interessant product voor als ik over 2 weken weer ga bulken maar wil hier even wat opheldering over: bij de beschrijving staat '15.3 gram Eiwit per pannenkoek!', bij de tab ingredienten staat:
Samenstelling per 50 gram (Per dosering)
Kcal 185,5
KJ 575,2
Eiwit 29,14

Samenstelling per 25 gram (1 Perfect Pancake)
Kcal 92,7
KJ 387,6
Eiwit 15,3

Een dosering is dus per 2 pannekoeken? En waarmo bevat 1 pancake a 25 gram meer dan de helft van een dosering a 50 gram?

Vraagje over de Perfect Protein Pancakes; het ziet er uit als een interessant product voor als ik over 2 weken weer ga bulken maar wil hier even wat opheldering over: bij de beschrijving staat '15.3 gram Eiwit per pannenkoek!', bij de tab ingredienten staat:
Samenstelling per 50 gram (Per dosering)
Kcal 185,5
KJ 575,2
Eiwit 29,14

Samenstelling per 25 gram (1 Perfect Pancake)
Kcal 92,7
KJ 387,6
Eiwit 15,3

Een dosering is dus per 2 pannekoeken? En waarmo bevat 1 pancake a 25 gram meer dan de helft van een dosering a 50 gram?

We gaan het even voor je nakijken, het zal zo spoedig mogelijk worden aangepast op de site!

Tim

En toen waren we opnieuw 143€ armer (C993309) :)

Binnenkort maar eens wat mass perfection halen. Hoor een goede verhalen over :)

En toen waren we opnieuw 143€ armer (C993309) :)

Beste Stancke! Bedankt voor je bestelling en alvast erg veel succes met je producten:D

Tim

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 17:20 ----------

Binnenkort maar eens wat mass perfection halen. Hoor een goede verhalen over :)

Zeker een goede keus, de Mass Perfection!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Tim

Helaas vind ik de oats niet zo lekker door m'n shake.. Kan ik ook wat oats mengen met de Pancakes mix van B&F en wat oats in de brinta?

:-)

Helaas vind ik de oats niet zo lekker door m'n shake.. Kan ik ook wat oats mengen met de Pancakes mix van B&F en wat oats in de brinta?

Kan wel, ik doe vaker wat meer brinta of whey in mijn pancakes, maar compenseer dit wel met meer melk, zodat het geheel nog wel wel goed gebakken kan worden.

Hallo,

Gister pakketje ontvangen en kom er nu achter dat ik de samplepack mis!
Hoe kan dit?
C991046

Goeiemorgen. Ik heb even een 'ben verward' vraagje voor de heren van B&F.
Ik heb nu zowel Beta Alanine en Citrulline Malaat in gebruik.
M'n potjes zijn weer bijna leeg en zat eraan te denken alleen de Beta weer te bestellen omdat ik naar mijn idee nu 2x hetzelfde gebruik.
Is dit inderdaad het geval?
Zo niet, kan ik een uitleg krijgen wat nou het verschil is tussen beiden?

B&F,

Blijkbaar wordt de 'oude' Jack3D (met 1.3DMAA) weer geproduceerd, zien we deze ook weer terug bij B&F?

http://www.bodybuildinglexicon.com/?p=1225#

Thanks.
Nee, deze zul je in Nederland niet meer terug vinden in webshops. Dit komt omdat DMAA niet meer verkocht mag worden. We hebben uiteraard wel de nieuwe Jack3d Micro:cool:

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Er zijn genoeg klanten van ons die dit doen. Vaak is het in het begin ook even wennen aan de smaak en structuur van de oats. Dit is namelijk iets anders dan je gewend bent. Eenmaal gewend, weet ik zeker dat het gaat bevallen.
Hallo,

Gister pakketje ontvangen en kom er nu achter dat ik de samplepack mis!
Hoe kan dit?
C991046
Lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Gaan we voor je in orde brengen!

Goeiemorgen. Ik heb even een 'ben verward' vraagje voor de heren van B&F.
Ik heb nu zowel Beta Alanine en Citrulline Malaat in gebruik.
M'n potjes zijn weer bijna leeg en zat eraan te denken alleen de Beta weer te bestellen omdat ik naar mijn idee nu 2x hetzelfde gebruik.
Is dit inderdaad het geval?
Zo niet, kan ik een uitleg krijgen wat nou het verschil is tussen beiden?
Beta-Alanine zorgt voor meer uithoudingsvermogen en Citrulline Melate zorgt voor betere doorbloeding/pomp.

Ralf

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 08:35 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Perfect Protein

Thermogenic Powder

Opti Women

CreaKong

Humanabol

Amino Direct

goeiedag,

1) ik zoek nog een goeie post workout die past bij mijn andere supplementen, neem vlak na mijn werk een capsule ripped (16h) en merk dat ik toch redelijk hoog sta met caffeinegehalte, daarom geen supplement met caffeine!! (al komt dat waaschijnlijk niet voor in post workout). smorgens drink ik alvast een whey perfection! Overigens zo weinig mogelijk suikers in die POW omdat ik in de cut zit momenteel :-)

2) Ik zie ook dat er meestal creatine in de post workouts zitten, van creatine hou je toch altijd vocht op ? (nefast voor de cut :p )

ik hoor hier wel wat het beste voor me is, alvast bedankt

Welke smaak(en) is lekker van Assault van MP?

goeiedag,

1) ik zoek nog een goeie post workout die past bij mijn andere supplementen, neem vlak na mijn werk een capsule ripped (16h) en merk dat ik toch redelijk hoog sta met caffeinegehalte, daarom geen supplement met caffeine!! (al komt dat waaschijnlijk niet voor in post workout). smorgens drink ik alvast een whey perfection! Overigens zo weinig mogelijk suikers in die POW omdat ik in de cut zit momenteel :-)

2) Ik zie ook dat er meestal creatine in de post workouts zitten, van creatine hou je toch altijd vocht op ? (nefast voor de cut :p )

ik hoor hier wel wat het beste voor me is, alvast bedankt

Van creatine houd je vocht intramusculair vocht vast, vandaar ook de krachttoename. Mr Je zal geen vocht vasthouden op je buik en of een bloated look krijgen. Dit fenomeen is ter sprake gekomen doordat mensen vaak gingen overbulken waardoor je meer vet aankomt en of vocht door glycogeen en zout. Zijn beide vochtbinders namelijk.

heb jullie een pm gestuurd ivm een bestelling. Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven