- Waardering
- 94
- Lengte
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 34%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zijn die vitaminen zo goedkoop van jullie huismerk? De concurrerende merken zijn duidelijk een stuk duurder waardoor ik twijfel heb over de kwaliteit van jullie vits. Kan je even toelichten waar het prijsverschil in schuilt?
De prijzen die je daar vind, zijn de scherpe aanbiedingsprijzen.Die op=op, geldt dat voor de nieuwe prijs of geldt dat voor het product? Zoals dextrose pure, die blijven jullie gewoon verkopen toch?
Dextrose Pure blijft uiteraard, alleen willen we graag naar onze nieuwe verpakkingen. Vandaar we deze scherp aanbieden!
De "goedkopere" vitamines zijn lager gedoseerd en één tablet per dag. Bij de grotere merken slik je vaak meerder capsules per dag. Daardoor stijgt de prijs van zulke producten. Tevens bestellen wij alles in grotere hoeveelheiden (de multi's samen) waardoor je een veel lagere prijs hebt. Uiteraard hebben wij ook duurdere van ons huismerk, zoals Bodybuilding vitaminepack. Tevens willen wij deze producten aanbieden als "extra". Dit zijn producten waarop je weinig marge hebt en is zeker gunstig voor de jullie. Kruitvat e.d. halen hun vitamines ook bij de grotere "jongens" wat vitamines betreft. Hierdoor kunnen wij ook garantie geven voor kwaliteit en goede prijs!Waarom zijn die vitaminen zo goedkoop van jullie huismerk? De concurrerende merken zijn duidelijk een stuk duurder waardoor ik twijfel heb over de kwaliteit van jullie vits. Kan je even toelichten waar het prijsverschil in schuilt?

De prijzen die je daar vind, zijn de scherpe aanbiedingsprijzen.Dextrose Pure blijft uiteraard, alleen willen we graag naar onze nieuwe verpakkingen. Vandaar we deze scherp aanbieden!
Ralf

Haha, altijd goed! Dextrose Pure is ook ontzettend populair, dus dat laten we zeker in ons assortiment!
Haha, altijd goed! Dextrose Pure is ook ontzettend populair, dus dat laten we zeker in ons assortiment!
Kenmerken Dextrose Pure:
-100% pure dextrose
-Geen smaakstoffen
-Geen kleurstoffen
-Snelle energieleverancier
-Herstel spierglycogeen
-Post Workout koolhydraten
-Perfect te mixen met eiwitten
-Geen toevoegingen
Ralf
ik heb nu nog genoeg (zeker voor een half jaar haha) dus ik zie het tegen die tijd wel weer
blijft de naam wel hetzelfde?Ik kan niet in de toekomst kijken, maar wij proberen altijd onze productnamen op het product te laten slaan. Dextrose Pure is dan heel aannemelijk. Ik reken erop dat het zo blijft!Superik heb nu nog genoeg (zeker voor een half jaar haha) dus ik zie het tegen die tijd wel weer
blijft de naam wel hetzelfde?

Heb vaker Isolaat als cadeau besteld, weet alleen niet echt wat 't verschil. Verder smaakt Isolaat wel minder bewerkt vind iSuper!![]()
Whey is altijd een goede aankoop!Leuke sachets, hopen op een lekkere smaak. Laat je ons ook even weten wat je van de Isolaat vind!
Ralf
Ik heb nu ook isolaat. Wat ik merk is dat de smaak minder chemisch is en minder zoet en overheersend. Kan aan mij liggen. Maar ik ben er blij mee.Heb vaker Isolaat als cadeau besteld, weet alleen niet echt wat 't verschil. Verder smaakt Isolaat wel minder bewerkt vind i
k

Geen probleem. Isolaat geeft aan dat het product een beter filtratieproces ondergaan is en daardoor het product "puurder" is. Je hebt dus een hoger eiwitgehalte en een lager koolhydraat en vetgehalte. Hier betaal je iets meer voor, maar heb je wel een zuiverder eiwitproduct.Heb vaker Isolaat als cadeau besteld, weet alleen niet echt wat 't verschil. Verder smaakt Isolaat wel minder bewerkt vind ik
Dat zijn inderdaad product eigenschappen. Dit is inderdaad een goedkoper eiwitproduct. Dit komt omdat het product voor ongeveer 50% uit plantaardige eiwitten bestaat. Daardoor is de smaak anders dan je van Whey gewend bent en daardoor de oplosbaarheid ook iets minder is. Vaak als je het wat langer schud en wat meer water gebruikt, zul je hier minder last van hebben.Hallo BF
Sinds een paar dagen ben ik begonnen met Total Protein 4.5kg gekocht.
Na een lang shaken heb ik nog steeds klonten alleen met de mixer krijg ik de klonten eruit, en de smaak is echt niet wat je verwacht van vanille, vanille smaakt absoluut niet naar vanille het smaakt meer naar soja eiwitten en chemisch.
Is dit normaal? En hebben meer mensen hier last van?
Bedankt voor je bestelling! Hij is alweer verstuurd! Morgen in huis!=robbert1976;7930597]Zo weer bestelling geplaatst ( C1127778 )![]()

Nee hoor, onze Whey Perfection gaat door het leven als bosvruchten!Is de berry blast whey perfection uit het assortiment?

Dat klopt helemaal!Zoals ik het begrijp zit er in Hemavol geen creatine noch caffeine, toch?

Zal er zo direct naar kijken

Dankje! Ze zijn vandaag binnen gekomen en direct online gezet. We zijn er erg blij mee!Staan weer mooie toppers in de catogerie nieuw !! Lekker bezig
Geen probleem!
Er is helemaal niets veranderd aan de formule.