XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met lager bedoelde ik het eiwitpercentage, sorry:rolleyes: Dat klopt inderdaad. Naturel is altijd "puur" eiwit zonder toevoegingen. Hoe meer je gaat toevoegen, hoe lager het eiwitgehalte natuurlijk. Zodoende ;)

Ralf
hahaha.. zo zie je maar.. we bedoelden hetzelfde. :)
Maar het is niet meer dan logisch. Thnx.

not sure of ik genoeg oats heb voor deze maand, gonna make me some gains :roflol:
5zr7r7.jpg

vraagje

hoi,
vraagje: Komen er nog nieuwe smaken van de total proteine op de markt in de toekomst?

mvg

not sure of ik genoeg oats heb voor deze maand, gonna make me some gains :roflol:
Zo, dat is een flinke bestelling met oats! Je kan er inderdaad lekkere pannenkoeken van maken. Als je in het voedingssectie kijkt op dit forum, kun je vast wel een recept vinden!:cool:
hoi,
vraagje: Komen er nog nieuwe smaken van de total proteine op de markt in de toekomst?

mvg
Nee, de Total protein verwachten we geen nieuwe smaken van in de toekomst!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Recept voor 2 pannenkoeken:

100g oats
30g whey
250ml melk

Doe eerst de oats en whey in een kom en roer het wat door elkaar. Voeg daarna de melk toe en roer het tot een beslag. Voor je het beslag bakt doe je eerst een drupje olijfolie in de pan en wrijf je dat uit met keukenpapier.

Even een vraagje aan BF:
Kunnen jullie dit niet op de markt brengen http://www.celsius.com/ ?
Erg goede drank voor een boost voor het sporten, vol met vitamines en mineralen. Tot zover ik weet wordt het vol op gebruikt in de VS en Zweden. In Nederland helaas niet.

Recept voor 2 pannenkoeken:

100g oats
30g whey
250ml melk

Doe eerst de oats en whey in een kom en roer het wat door elkaar. Voeg daarna de melk toe en roer het tot een beslag. Voor je het beslag bakt doe je eerst een drupje olijfolie in de pan en wrijf je dat uit met keukenpapier.

Even een vraagje aan BF:
Kunnen jullie dit niet op de markt brengen http://www.celsius.com/ ?
Erg goede drank voor een boost voor het sporten, vol met vitamines en mineralen. Tot zover ik weet wordt het vol op gebruikt in de VS en Zweden. In Nederland helaas niet.
Je kunt ook kiezen voor onze Protein Pancakes en daaraan enkele oats aan toevoegen. Dat komt de bakbaarheid zeker ten goede!

Ralf

Dit soort dingen adviseren we altijd te overleggen met de huisarts. :)

Bedankt voor je complimenten. Ik kan ook niet wachten op 8&9. Wat betreft de hydroxystim, ik zal het direct even nakijken en mijn bericht zo bewerken :)

Ralf

Ben je er onderhand al uit gekomen Ralf? Of is het onderzoek nog lopend..

Ben je er onderhand al uit gekomen Ralf? Of is het onderzoek nog lopend..
Nee, sorry:rolleyes: Door de drukte was het me even ontschoten, maar de Hydroxystim neem je inderdaad 1-3 keer per dag. Als je de maximale hoeveelheid van 3 capsules gaat innemen, is het inderdaad voor 6 dagen. Klopt zoals het op de site staat! :)

Ralf

Nee, sorry:rolleyes: Door de drukte was het me even ontschoten, maar de Hydroxystim neem je inderdaad 1-3 keer per dag. Als je de maximale hoeveelheid van 3 capsules gaat innemen, is het inderdaad voor 6 dagen. Klopt zoals het op de site staat! :)

Ralf

Wel een heel mini potje dus. Thanks!

Wel een heel mini potje dus. Thanks!
Als je het omrekent naar een groot potje, van bijvoorbeeld 25 dagen, valt de prijs ook nog enorm mee hoor! :) Voor de grotere merken zoals HydroxyStim, Hydroxycut, Lipo 6x betaal je inderdaad iets meer. Gelukkig hebben we eventueel ook nog goedkopere alternatieven zoals Perfect Burn.

Ralf

Als je het omrekent naar een groot potje, van bijvoorbeeld 25 dagen, valt de prijs ook nog enorm mee hoor! :) Voor de grotere merken zoals HydroxyStim, Hydroxycut, Lipo 6x betaal je inderdaad iets meer. Gelukkig hebben we eventueel ook nog goedkopere alternatieven zoals Perfect Burn.

Ralf

En ze is er nog maar juist mee begonnen maar heb den indruk dat mijn vriendin wel te spreken is over perfect burn, dus ik ook :D

Refnr : C1125215

Xtend was op dus maar een nieuwe besteld, handig die grotere formaten!
Maak er iets leuk van!

Wellicht een idee om: phosphatidylserine op te nemen :) ?

Edit: dit is om je cortisol te verlagen

Laatst bewerkt:
Graag wat advies gevraagd. Zit momenteel nog in mijn droog train/cut periode (niet streng, maar vermijd zoveel mogelijk onzin) en ben al enige tijd verschillende (merken) eiwitten aan t proberen.
Nu weet ik dat Muscle Pharm hoog aangeschreven staat, echter vind ik hem niet zo schoon (carbs) tegenover de vorige gebruikte merken (ON en Syntrax).
Is Muscle Pharm af te raden in deze schone periode of kunnen deze extra carbs me geen kwaad?

Bijgevoegd de nutrition info;
Muscle Pharm - Optimum Nutrition - Syntrax Matrix 5.0
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
73dsi0.png

En ze is er nog maar juist mee begonnen maar heb den indruk dat mijn vriendin wel te spreken is over perfect burn, dus ik ook :D
Perfect Burn is onder de vetverbranders echt een topper. We hebben al veel vetverbranders zien komen en gaan, maar de Perfect Burn hebben we nog steeds. Dat zegt zeker wat over het product :)
Refnr : C1125215

Xtend was op dus maar een nieuwe besteld, handig die grotere formaten!
Maak er iets leuk van!
Bedankt voor je bestelling. De Xtend hebben we in meerdere maten en meerdere smaken. De Xtend staat ook zeker bekend om zijn lekkere smaak :zuip: Deze gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat je deze morgen in huis hebt! :thumbs:
Wellicht een idee om: phosphatidylserine op te nemen :) ?
Nee, dat hoeft niet meer:D We hebben de PS 100 van Jarrow Formulas al!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven