Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zeker.
De Gold whey is inderdaad een topper, jammer dat B&F niet alle smaken beschikbaar heeft.
Zal een kijkje nemen thanks.
We proberen altijd zoveel mogelijk smaken Gold Standard voorradig te hebben. We weten dat het een ontzettend populair eiwitproduct is en 's werelds natuurlijk meest verkocht Whey supplement! Wij kopen dit in bij officiele leverancier voor Optinum Nutrition Europe, maar heeft helaas niet altijd alle smaken voorradig. Welke er zijn, zorgen wij dat deze voorradig zijn!:cool:

Ralf

Mensen uit België, hoelang duurt de overschrijving ongeveer en wat bedraagt de tijd tussen het doen van de overschrijving en het ontvangen van je product?

Waarom zou je betalen met overschrijving (2-3werkdagen) wanneer je het kan doen met bankcontact/mistercash. Gewoon betalen met je bankcontact zoals je in elke winkel doet, en dan hoef je niet te wachten op de overschrijving.

Waarom zou je betalen met overschrijving (2-3werkdagen) wanneer je het kan doen met bankcontact/mistercash. Gewoon betalen met je bankcontact zoals je in elke winkel doet, en dan hoef je niet te wachten op de overschrijving.

Ik zie pas dat het mogelijk is om zo ook te betalen :)

Hoelang duurt de leveringen voor Belgische klanten?

Ik zie pas dat het mogelijk is om zo ook te betalen :)

Hoelang duurt de leveringen voor Belgische klanten?
Via Bankcontact is inderdaad het snelst en ondersteunen wij zeker al vanaf het begin van internetbankieren. Het gaat opdezelfde wijze hoe ook iDeal geregeld wordt. Geheel veilig en werkt bijna altijd:D Wanneer je bij ons op werkdagen voor 22 uur met bankcontact je order betaald, wordt deze direct verzonden. Je krijgt hiervan een bevestiging om jouw pakket te volgen tot aan jouw voordeur! :) Elke order wordt dan de volgende dag geleverd :)

Ralf

Nieuw bij Body&FIT:
Mr Hyde!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Mr. Hyde pre-workout:
-40 trainingen voorraad
-Volle dosering Creatine HCL
-Geen vocht
-Sterke energieboost!
-"Muscle Swelling" PUMPS!
-Explosieve spierkracht
-Uithouding en herstel
-Hoge dosering werkzame stoffen

direct bestellen

Nieuw bij Body&FIT:
Mr Hyde!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Mr. Hyde pre-workout:
-40 trainingen voorraad
-Volle dosering Creatine HCL
-Geen vocht
-Sterke energieboost!
-"Muscle Swelling" PUMPS!
-Explosieve spierkracht
-Uithouding en herstel
-Hoge dosering werkzame stoffen

direct bestellen

Me Conquer is op dus dat komt mooi uit! Net even reacties gezocht en in de US zijn ze er erg enthouciast over!

Me Conquer is op dus dat komt mooi uit! Net even reacties gezocht en in de US zijn ze er erg enthouciast over!
De reviews in de VS zijn inderdaad overweldigend. We zijn daarom ook blij dat we deze als eerste in Nederland kunnen aanbieden! :) We hebben het nog maar een aantal dagen, dus ben erg benieuwd naar de eerste reacties hier in Nederland. :thumbs:

Ralf

Net eerste bestelling geplaatst, de postbode heeft morgen ook wat te liften :)

Net eerste bestelling geplaatst, de postbode heeft morgen ook wat te liften :)
Bedankt voor je bestelling! Wij gaan ervoor zorgen dat deze vandaag wordt verzonden en je er morgen op kan rekenen. Ik ben benieuwd wat je van onze producten gaat vinden en veel succes ermee. Ik reken erop dat het gaat bevallen! :thumbs:

Ralf

Thanks! Ben ook benieuwd, ik laat het zeker ff weten.

Whey Vanille besteld met Isolaat en Whey sachets als cadeau! :)

Heb net hemavol besteld als stim free pwo, ik heb het idee dat ik afhankelijk ben van craze tijdens me trainingen das natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou zo nog een potje aanschaffen :roflol: goed spul.

Heb net hemavol besteld als stim free pwo, ik heb het idee dat ik afhankelijk ben van craze tijdens me trainingen das natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou zo nog een potje aanschaffen :roflol: goed spul.
Haha, Craze is zeker een heftige PWO. Die helpt je altijd extra er bovenop. Alhoewel Hemavol daar ook wat van kan, monsterpomps samen met prestatiebevordering. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!:) Bedankt voor je bestelling en morgen in huis!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven