MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vinden jullie die walden farms barbecue sauce raar ruiken, tenzij je het met de kip bakt dan is het lekker anders ruikt het naar worst ofzo klopt dat of heb ik iets verkeerds gehaald?

welke walden farms producten vinden jullie het lekkerst?

vinden jullie die walden farms barbecue sauce raar ruiken, tenzij je het met de kip bakt dan is het lekker anders ruikt het naar worst ofzo klopt dat of heb ik iets verkeerds gehaald?

Vind de BBQ en de Dijon dressing erg lekker! Helemaal voor een 0kcal saus ;)

het is echt heerlijk als je het in de oven doet met de kip maar als ik het er gewoon zonder bakken overheen giet dan vind ik het echt heel raar ruiken en smaken beetje soort van braadworst of zo eits -.-

Ben in shock over het nieuws van de (voor mij) beste burner ever! Zal wel weer een Jack3D gevalletje van in verdubbel de dosering zijn geweest. Jammer die lui.

Ik vind zelf de pannenkoeken siroop zelf heel lekker. Ik gebruik hem wekelijks voor de pannenkoeken.:rolleyes:
het is echt heerlijk als je het in de oven doet met de kip maar als ik het er gewoon zonder bakken overheen giet dan vind ik het echt heel raar ruiken en smaken beetje soort van braadworst of zo eits -.-
NIet altijd alles kan heel lekker ruiken, maar daarintegen wel heel lekker smaken. Geniet ervan! :)

Ralf

Dat is een heel mooi voorbeeld van ons huismerk. Open over de ingrediënten, hoeveelheid, dat samen met kwaliteit en scherpe prijs hoort bij ons! :)

Ralf

Klopt, qua samenstelling lijkt het ook een prima product en ik ben ook benieuwd naar de werking op de langere termijn. Die lichte hoofdpijn kan vooralsnog geen kwaad? Heb namelijk niet het idee dat 1 capsule per dag te veel voor me is..

Bevat de allmax creatine nu 400 of 1000gr voor 18,- ? Is me niet geheel duidelijk.

Ik heb hier de ketchup, dressings ( 1000 eiland en honey/mosterd) en pastasaus en ook dat zijn aanraders !!!!!

Ik ga zelf de Ketchup deze week maar eens proberen!:D

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 08:13 ----------

Klopt, qua samenstelling lijkt het ook een prima product en ik ben ook benieuwd naar de werking op de langere termijn. Die lichte hoofdpijn kan vooralsnog geen kwaad? Heb namelijk niet het idee dat 1 capsule per dag te veel voor me is..

Lichte hoofdpijn is niet de bedoeling. :cool: Maar je voelt dingen zelf vaak het beste, dat is moeilijk aan te voelen voor een ander:)

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 08:15 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index2372.html#post7749699

RE: Dexaprine

Ik wíst het! Zei toch dat er iets in zit wat niet helemaal goed is, weinig pwo's doen dingen met mij maar van dexaprine werd ik helemaal gek.

http://www.nvwa.nl/actueel/nieuws/n...oor-afvallers-en-sporters-slik-geen-dexaprine

Wel top van jullie e-mail in ieder geval, had het anders niet geweten!

We hebben inderdaad besloten ook nog een mail te sturen. Dank je:)

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 08:16 ----------

Bevat de allmax creatine nu 400 of 1000gr voor 18,- ? Is me niet geheel duidelijk.

Deze bevat 400 gram.

Hallo B&F

Mijn bestelling is weer optijd aangekomen ;)

Ik mis echter 1 pakje Sports multi (eigen merk)

referentie nummer is: C1130804

Groeten,

Dat met die dexaprine zal wel weer net zo zijn als met 1,3 dmaa een jaar geleden denk ik.
Ik hoop dat er snel meer informatie komt.

Dat met die dexaprine zal wel weer net zo zijn als met 1,3 dmaa een jaar geleden denk ik.
Ik hoop dat er snel meer informatie komt.

Ja, er zijn de afgelopen maanden diverse meldingen geweest van mensen die na het nemen van Dexaprine onwel zijn geworden, feitelijk 11 tussen Maart en Augustus. Het betreft hier naar alle waarschijnlijkheid een overdosering aan stimulanten, dat zijn klachten die dan logischerwijs ook direct optreden. Wij hebben tot op heden geen verder inzicht ontvangen over eventuele omstandigheden als bijvoorbeeld hoeveel mensen hebben genomen, of er sprake is geweest van combinatie met andere middelen, eventuele medische achtergronden of andere omstandigheden die een rol kunnen spelen.

Deze bevat 400 gram.

Ok. Zou het dan niet logischer zijn om bij de beschrijving: '1000 gram bulkverpakking' weg te halen?

Deze bevat 400 gram.

Ok. Zou het dan niet logischer zijn om bij de beschrijving: '1000 gram bulkverpakking' weg te halen?
Dat is zeker logischer! :) We hadden erop gerekend dat we de 1000 grams verpakking kregen van Allmax. Nu is dat 400 gram, maar ik heb het aangepast!

Ralf

Beste B&F, is het schadelijk dat ik dagelijks 2 x een volledige capsule Perfect Burn neem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven