Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is een vergelijkbaar product met aminocore van allmax dat bij jullie verkrijgbaar is? huismerk of ander merk

Beste B&F, is het schadelijk dat ik dagelijks 2 x een volledige capsule Perfect Burn neem?

Nee, als je je daar gewoon goed bij voelt kan dat zeker prima:)

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 17:45 ----------

wat is een vergelijkbaar product met aminocore van allmax dat bij jullie verkrijgbaar is? huismerk of ander merk

Aminocore = bcaa met wat extra toevoegingen. Met onze Muscle Protect zit je zeker net zo goed!:)

is het weer zo ver

een paar idioten gebruiken een product niet volgens de aanwijzingen en het product wordt weer verboden
ik wed dat geen 1 van de 11 personen uit het artikel een sporter is maar of een pubertje die alles snel wilt of een obesitas figuur waarvan het hart toch al niet goed werkte die de makkelijke weg wilde hebben

b&f, wat is het verschil tussen multi men & smart multivitamine? het is dezelfde prijs maar de multi men heeft een veel grotere dosering. wat voor voordeel heeft de smart multi dan?

b&f, wat is het verschil tussen multi men & smart multivitamine? het is dezelfde prijs maar de multi men heeft een veel grotere dosering. wat voor voordeel heeft de smart multi dan?
Multi Men is meer gericht op mannen of mannelijke sporters. Deze is iets hoger dan ADH gedosseerd, bcaa's, ingrediënten voor de verbetering van de eiwitopname en de Smart Multi is meer gericht voor algemene gezondheid en afslanken. Daarin zitten onder andere Acai, Carnitine, Groene Coffee, Blauwe bes etc etc.

Ralf

Kan je Dexaprine (of Perfect Burn) eigenlijk veilig combineren met Intimidate SRT en Humanabol zonder nevenwerkingen?

Laatst bewerkt:
Ik zou de Premium Amino aanraden. Deze is net iets hoger gedosseerd kwa aminozuren voor herstel. Als je iets zoekt voor tijdens de training zou ik Muscle Protect verkiezen, deze bevat snelle opneembare ingrediënten die je zoveel mogelijk anabool houden naast de BCAA's.

Ralf

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 11:56 ----------

Kan je Dexaprine (of Perfect Burn) eigenlijk veilig combineren met Intimidate SRT en Humanabol zonder nevenwerkingen?
Dexaprine raden wij af na de melding van de VWA. Perfect Burn kun je prima combineren met de Intimdate SRT en Humanabol.

Ralf

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 11:57 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass

Creatine Ultra

Amino X

Anabolic ZMA

Rhodiola Rosea

Maltodextrine Pure

Bedankt voor je reactie.

En in vergelijking met amino x (weekaanbieding )?

Oats komen straks ook in die zakken van de maltodextrine te zitten?

Misschien is t ook een optie whey te gaan leveren in die zakken? Beter voor het milieu, goedkoper en iedereen heeft toch potten genoeg.

Bedankt voor je reactie.

En in vergelijking met amino x (weekaanbieding )?

Erg vergelijkbaar met de Muscle protect, echter heb je (vind ik persoonlijk) meer aan de Muscle Protect omdat deze completer is omdat hier onder andere ook Beta-Alanine aan toegevoegd is. Daarnaast is de Muscle Protect ook beter qua Prijs/Kwaliteit verhouding!

Oats komen straks ook in die zakken van de maltodextrine te zitten?

Misschien is t ook een optie whey te gaan leveren in die zakken? Beter voor het milieu, goedkoper en iedereen heeft toch potten genoeg.

Ja dit klopt, zodra de voorraad Oats die wij nog hebben op is zullen wij overgaan op de andere verpakking! Dit zal veel frustratie schelen voor jullie als klant en onze klantenservice. Ik ga voorstellen of het mogelijk is om de Whey ook in deze zakken aan te bieden.

Tim

Beste B&F,

Op jullie homepage zie ik D-aspartic Acid staan voor 7,90€ terwijl bij bestelling er 14,90€ vermeld staat...
Hoe zit dit?

Bvd!

Zo. 3de bestelling in 1 week tijd. Goed spul van iForce nutrition, maar toch redelijk prijzig. :p

Beste B&F,

Op jullie homepage zie ik D-aspartic Acid staan voor 7,90€ terwijl bij bestelling er 14,90€ vermeld staat...
Hoe zit dit?

Bvd!
Bedankt voor het wijzen op de fout. :rolleyes: Het stond fout op de site, ik heb het direct aangepast!
Zo. 3de bestelling in 1 week tijd. Goed spul van iForce nutrition, maar toch redelijk prijzig. :p
iForce heeft altijd erg sterke en goede producten. We zijn ook blij dat we daarvan de officiële importeur van Nederland voor zijn:) Bedankt voor je bestelling. Dinsdag in huis!:cool:

Ralf

Introductieaanbieding: THE 8 of THE 9 normaal 39.90 VOOR 19.90!

Kenmerken THE 8 & THE 9:
-Extreem sterk spiermassa supplement!
-Totale formule: krachtige Creatine, NO boost, Pre Workout, BCAA, Rhodiola, Glutamine en meer.. in 1 supplement!
-Vele malen sterker als de concurrentie!
-Knallende spierpomps
-Zeer sterk voor spierkracht
-Zowel langdurige als explosieve kracht
-Maximale uithouding en herstel
-Uniek, kies zelf voor THE 8 of THE 9
-Hoogwaardige ingrediënten in hoge doseringen!

Tim

Ik heb een sample Whey Perfection: Cherry Summerfruit gekregen.
Erg lekker. Maar nu wil ik m bestellen, maar hij komt niet in het rijtje voor
Is de voorraad op, of heeft t een andere naam gekregen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven