XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een sample Whey Perfection: Cherry Summerfruit gekregen.
Erg lekker. Maar nu wil ik m bestellen, maar hij komt niet in het rijtje voor
Is de voorraad op, of heeft t een andere naam gekregen?

Kwam het antwoord toevalig net tegen tussen de reviews. Hij is op dit moment uitverkocht maar als alles mee zit is deze er aankomende week weer, anders de week erop.

Ik heb een sample Whey Perfection: Cherry Summerfruit gekregen.
Erg lekker. Maar nu wil ik m bestellen, maar hij komt niet in het rijtje voor
Is de voorraad op, of heeft t een andere naam gekregen?

Goeie keus! Ben zelf ook erg fan deze Zomerse smaak:D! Zoals je collega DBB-er al aangeeft verwachten wij de verpakking van 2270gram eind volgende week weer binnen te krijgen. De 4540gram Cherry Summerfruit is op dit moment wel op voorraad!

Kwam het antwoord toevalig net tegen tussen de reviews. Hij is op dit moment uitverkocht maar als alles mee zit is deze er aankomende week weer, anders de week erop.

Klopt helemaal Stefanovich! :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Tim

Introductieaanbieding: THE 8 of THE 9 normaal 39.90 VOOR 19.90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken THE 8 & THE 9:
-Extreem sterk spiermassa supplement!
-Totale formule: krachtige Creatine, NO boost, Pre Workout, BCAA, Rhodiola, Glutamine en meer.. in 1 supplement!
-Vele malen sterker als de concurrentie!
-Knallende spierpomps
-Zeer sterk voor spierkracht
-Zowel langdurige als explosieve kracht
-Maximale uithouding en herstel
-Uniek, kies zelf voor THE 8 of THE 9
-Hoogwaardige ingrediënten in hoge doseringen!

Tim

Ik heb THE 9 direct bestelt vanmorgen. Ben benieuwd!

waneer is die karamel siroop walden farms weer beschikbaar?

Is die multi Men ook geschikt voor jongeren? 19 jaar.
Want wat bedoelen jullie met 'Multi Men versterkt daarnaast je mannelijkheid.' ?

Ja dit klopt, zodra de voorraad Oats die wij nog hebben op is zullen wij overgaan op de andere verpakking! Dit zal veel frustratie schelen voor jullie als klant en onze klantenservice. Ik ga voorstellen of het mogelijk is om de Whey ook in deze zakken aan te bieden.

Tim

Dat zou echt heel erg praktisch zijn :).

Heb ook mail gehad wbt dexaprine. Werd er ook behoorlijk ziek van met name erge hoofdpijnen. Begrijp dat ik terug kan sturen maar krijg je dan tegoed oid terug?

bedankt!

kan ik nog wat korting krijgen als ik wat vrienden overhaal om met mij in 1 bestelling bij jullie te halen?
bij welk bedrag bijv.?
thanks!

Ik probeer nu die Walden Farm pastasaus, maar het is net bouillon en heeft en erg sterke geur en smaak (chemisch). Ik had het nog staan dus dacht ik probeer het. Valt tegen toch.

Dat zou echt heel erg praktisch zijn :).
En lekker :zuip:
Heb ook mail gehad wbt dexaprine. Werd er ook behoorlijk ziek van met name erge hoofdpijnen. Begrijp dat ik terug kan sturen maar krijg je dan tegoed oid terug?

bedankt!
Uiteraard, mail mijn collega die daarin alles voor ons regelt. Dat kan op dexaprine@bodyenfitshop.nl! :)
kan ik nog wat korting krijgen als ik wat vrienden overhaal om met mij in 1 bestelling bij jullie te halen?
bij welk bedrag bijv.?
thanks!
Uiteraard! :) Ik ben momenteel zelf niet op de zaak, maar mail ons anders even op info@bodyenfitshop.nl :)
Ik probeer nu die Walden Farm pastasaus, maar het is net bouillon en heeft en erg sterke geur en smaak (chemisch). Ik had het nog staan dus dacht ik probeer het. Valt tegen toch.
Bedankt voor de review! Het is inderdaad net hoe je het vind, voor 0kcal is toch knap dat ze er een smaak aan kunnen geven :)

Ralf

Referentienummer C1135903 Klantnummer 198435
Kunnen jullie hier misschien wat extra sampletjes bij doen?:D

Hoe combineer je het best de ripped met Green tea slank caps?
Ripped bij opstaan en de greens?
Thx

Zijn de variety sachets Afslank eiwit niet te verkrijgen?,

Laatst bewerkt:
Wil nog even mijn complimenten geven aan de service van jullie in Zwolle! Erg aardige man in de winkel met een leuk en vriendelijk praatje, ook wist hij goed advies te geven!

Even een vraag ivm Dexaprine:
Ik heb juist gemerkt dat de dexaprine die ik hier nog liggen had een beetje zacht is geworden... Als je hard duwt, breek je het pilletje zo terwijl voorheen die groene pillen toch vrij hard waren. Zou dit de werking beïnvloeden en zou ik ze nog durven nemen? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven