Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe combineer je het best de ripped met Green tea slank caps?
Ripped bij opstaan en de greens?
Thx

Zijn de variety sachets Afslank eiwit niet te verkrijgen?,

Persoonlijk zou ik 1 capsulse ripped in de ochtend nemen en 1 capsule green tea rond de avond maaltijd. Je kan indien je dat wil ook nog 1 capsule green tea rond de middag maaltijd nemen.

Wat betreft de afslankeiwit, de sachets zijn momenteel inderdaad uitverkocht. We verwachten deze wel weer op voorraad maar ik durf nog geen datum te noemen. :)

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 17:49 ----------

Wil nog even mijn complimenten geven aan de service van jullie in Zwolle! Erg aardige man in de winkel met een leuk en vriendelijk praatje, ook wist hij goed advies te geven!

Super, dankwel!:D We doen ook altijd dagelijks 110% ons beste om onze klanten een zo goed en best mogelijke service te geven.

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 17:55 ----------

Even een vraag ivm Dexaprine:
Ik heb juist gemerkt dat de dexaprine die ik hier nog liggen had een beetje zacht is geworden... Als je hard duwt, breek je het pilletje zo terwijl voorheen die groene pillen toch vrij hard waren. Zou dit de werking beïnvloeden en zou ik ze nog durven nemen? :p

Zou het persoonlijk niet meer doen. ;)

Ik zie dat jullie Cellulor Whey aan jullie assortiment hebben toegevoegd. Krijgen jullie toevallig ooit de smaken Cinnamon Swirl en Peanut Butter Marshmellow binnen? :)

Na onwijs veel goede dingen te hebben gelezen over jullie eiwitrepen die ook maar eens besteld, ben benieuwd! :)

weer een gevarieerde bestelling geplaatst :D C1136207 maak er wat moois van!

Welke pre workout vinden jullie dat het dichtste in de buurt komt bij de oude Noxipro ?

Ik zie dat jullie Cellulor Whey aan jullie assortiment hebben toegevoegd. Krijgen jullie toevallig ooit de smaken Cinnamon Swirl en Peanut Butter Marshmellow binnen? :)

Durf ik je helaas nog geen 100% antwoord op te geven. Laat afdeling inkoop hier direct voor je achteraan gaan. :)

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 19:07 ----------

Na onwijs veel goede dingen te hebben gelezen over jullie eiwitrepen die ook maar eens besteld, ben benieuwd! :)

Helemaal super :D. Vind persoonlijk de smaken van de perfection-bar ook echt super! Laat jou mening maar weten. :D

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 19:08 ----------

weer een gevarieerde bestelling geplaatst :D C1136207 maak er wat moois van!

Bedankt voor je bestelling, wordt morgen aangeboden :cool:

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 19:10 ----------

Welke pre workout vinden jullie dat het dichtste in de buurt komt bij de oude Noxipro ?

We hebben sowieso altijd wel hele goede reviews over de crazy-pre-workout, conquer en de assault van Muscle pharm.

Vrijdag besteld en verzonden, vandaag "parcel out for delivery ". Heel de dag thuis gewacht (had het nodig en onbetrouwbare buren). Niets aangekregen en dus ook niet mn benodigdheden voor morgenvroeg.
Beetje bummed en morgen weer een dagje wachten en niet weg kunnen. :(

Vrijdag besteld en verzonden, vandaag "parcel out for delivery ". Heel de dag thuis gewacht (had het nodig en onbetrouwbare buren). Niets aangekregen en dus ook niet mn benodigdheden voor morgenvroeg.
Beetje bummed en morgen weer een dagje wachten en niet weg kunnen. :(

Erg vervelend om te horen, waarschijnlijk vertraagd bij post nl. Pm anders je referentienummer even dan ga ik het direct voor je uitzoeken en dan ga ik er morgenvroeg direct voor je achter aan.

Goedenavond!

Naast krachttraining doe ik ook aan basketbal. Een basketbalwedstrijd is zeer vermoeiend. Wat kunnen jullie mij aanraden om te nemen in bijvoorbeeld de pauze om mijn prestaties te verbeteren? :)

Bart

Hebben jullie ook een mixer voor shakes mee te mixen? Ik dacht dat hier namelijk een keer te hebben zien langs komen..

Goedenavond!

Naast krachttraining doe ik ook aan basketbal. Een basketbalwedstrijd is zeer vermoeiend. Wat kunnen jullie mij aanraden om te nemen in bijvoorbeeld de pauze om mijn prestaties te verbeteren? :)

Bart

Hiervoor kun je prima een Stay Strong of Cytomax gaan nemen!

Hebben jullie ook een mixer voor shakes mee te mixen? Ik dacht dat hier namelijk een keer te hebben zien langs komen..

Uiteraard hebben wij deze! Vortex Portable Mixer!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Vortex Portable Mixer is de makkelijke en krachtige draagbare mixer. De Vortex wordt aangedreven door een maar liefst 900 tpm motor die zelfs de dikste poeders en supplementen met het grootste gemak mixt. Uw dagen van het drinken van klonterige shakes en voortdurend schudden met cups zijn voorbij. Werkt op 2 batterijen.

Tim

Hoi, hebben jullie ook al zicht op wanneer de Dedicated Pack
Dedicated Nutrition binnenkomt?

Uiteraard hebben wij deze! Vortex Portable Mixer!

De Vortex Portable Mixer is de makkelijke en krachtige draagbare mixer. De Vortex wordt aangedreven door een maar liefst 900 tpm motor die zelfs de dikste poeders en supplementen met het grootste gemak mixt. Uw dagen van het drinken van klonterige shakes en voortdurend schudden met cups zijn voorbij. Werkt op 2 batterijen.

Tim

Heb hem besteld :)

Hoi, hebben jullie ook al zicht op wanneer de Dedicated Pack
Dedicated Nutrition binnenkomt?

De Dedicated Pack gaat eind deze week/begin volgende week online!

Dedicated Pack kenmerken samengevat:
-Voor de SUPER atleet!
-Optimale gezondheid en spieropbouw
-Top prestaties en herstel
-17 groentes en superfoods
- Beste biologisch beschikbare vitamines en mineralen
-Merkbare werking binnen dagen
-Optimal Performance complex
-Best gedoseerde hardcore trainingpack
-1 zakje per dag is al voldoende
-Slecht 66 cent per dag

Tim

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 10:54 ----------

Bedankt voor je bestelling! Tevens erg handig om mee te nemen op reis:D

Tim

Erg vervelend om te horen, waarschijnlijk vertraagd bij post nl. Pm anders je referentienummer even dan ga ik het direct voor je uitzoeken en dan ga ik er morgenvroeg direct voor je achter aan.
Vandaag alles aangekomen, net op tijd voor training.
Nog eens bedankt voor jullie snelle reactie en hulp, al was het zeker jullie fout niet.;)

Vandaag alles aangekomen, net op tijd voor training.
Nog eens bedankt voor jullie snelle reactie en hulp, al was het zeker jullie fout niet.;)

Goed te horen dat je je pakketje hebt mogen ontvangen! Graag gedaan natuurlijk en mocht je nog vragen hebben of iets dergelijks weet je ons te vinden;)

Tim

Is er nog ergens de oude lijn van Jack3d te vinden? Met die d3 shit erin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven