3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Jongens, in wat voor verpakking komt die Amino-X 10servings ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@Body en Fitshop
Heb vandaag High Quality Omega 3 - 1000 mg ontvangen maar vraag me af wat nu de beste dosering is, omdat op jullie site ''Dagelijks 1-3 capsules direct voor de maaltijd.'' en op de verpakking 2 capsules x 1-3 per dag?

Net weer een bestelling geplaatst. Deze hobby kost klauwen vol met geld, kon het niet laten om een paar potjes bsn amino-x in te slaan terwijl ik nog een halve pot purple wraath heb staan(voor 3,90 p/s kon ik het niet laten).
Succes met je producten!hallo b&f,
vraagje,
ik heb die mail van jullie gekregen over dexaprine, geldt dat alleen voor dexaprine XR of ook voor de oude dexaprine?
Ik heb nog 2 potjes van de oude staan (besteld tijdens kortingperiode) en wou die gebruiken voor de volgende zomer, wat is de houdbaarheidsdatum, ik heb het niet op de verpakking kunnen vinden.
alvast bedankt

Net weer een bestelling geplaatst. Deze hobby kost klauwen vol met geld, kon het niet laten om een paar potjes bsn amino-x in te slaan terwijl ik nog een halve pot purple wraath heb staan(voor 3,90 p/s kon ik het niet laten).

Haha had net hetzelfde voor gisteren![]()
ff whey bestellen dacht ik. Resultaat: een bestelling van 1 whep perfection met nog andere supps voor 100 euro+![]()
Wanneer komt de Assault 20 servings verpakking binnen? Weet je dt zo ongeveer?
ok, dan bestel ik die volgende week nog ff, is een mooi formaat om een pre workout goed te testen![]()
Vraagje over dexaprine;
Is dit product alleen goed voor in de cut of óók voor bulk?
Zou mooi zijn als je massa aanmaakt en tegelijkertijd extra vet verbrandt, of is dit te mooi om waar te zijn?

Beste B&F,
Enkele maanden geleden Dexaprine bij jullie afgenomen en volop in gebruik toen deze plots werd afgeraden.
Uiteraard acuut gestopt nav de VWA berichtgeving, je wil ook niet te eigenwijs zijn, echter geen e-mail vanuit jullie ontvangen mbt waarschuwing en/of retourzending.
Kan ik deze alsnog retour zenden, en zo ja, wat is de procedure?
Bvd!
Ik moet body en fitshop hier toch maar weer eens feliciteren. Gisteren tegen de avond besteld vanuit Belgie en vanmiddag al hier thuis. Ongeloofelijk snelle levering. Alles mooi in de doos + een heeeele boel samples,straps,vet meter, ... Echt ongeloofelijk wat er allemaal in die doos zat. Super service zoals altijd. Meer dan tevreden klant hier !

Ik heb vandaag m'n bestelling aangekregen. Heb toch even liggen vloeken want m'n zak oats lag overal verspreid. De kado's die erbij zaten ben ik zelf moeten gaan opgraven...
REF C1141129
weer een bestelling geplaatst... morgenavond op vakantie!
hebben jullie misschien sampletje pre workout of wat anders...
bestelling geplaatst:
6x amino x
referentienummer is: C1143743groetjes een trouwe klant
![]()

Bestelling was weer keurig, helaas geen verassingen.
De proteïne pannenkoeken zijn heerlijk! Vooral icm de Walden Farms Chocolate Saus!!
Vind toch bijzonder dat op waterbasis zo een fantastische structuur te maken is en geweldig bakt, gezien het feit dat ik eiwit toevoeg aan m'n normale poeder om deze te kunnen bakken. Zou dit ook op waterbasis kunnen? Of is de samenstelling zodanig..