Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zou ik beter L pakken.

Heren,

Gister een bestelling gedaan met ref nummer: C1141282,had bij opmerkingen een vraag gesteld en die is volgens de verzonden pakbon goedgekeurd.
Alleen nu zit het er in de doos niet bij,is hier misschien iets in te regelen?
Evt met extra betaling van mijn kant?

mvg Said

Zou inderdaad voor M gaan, denk dat L net een slagje te groot is. :)

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 17:27 ----------

Heren,

Gister een bestelling gedaan met ref nummer: C1141282,had bij opmerkingen een vraag gesteld en die is volgens de verzonden pakbon goedgekeurd.
Alleen nu zit het er in de doos niet bij,is hier misschien iets in te regelen?
Evt met extra betaling van mijn kant?

mvg Said

Check je PM voor een oplossing. :D

weer even een dikke bestelling geplaatst ( C1144190 )
Je weet ervan haha

Nieuwe weekaanbiedingen al bekend?

Weer topservice !

weer even een dikke bestelling geplaatst ( C1144190 )
Je weet ervan haha

We doen weer 110% ons best, morgen wordt zending C144190 bij je aangeboden. :D

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 18:52 ----------

Nieuwe weekaanbiedingen al bekend?

Deze zal morgen weer gepubliceerd worden, en natuurlijk ook hier!

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 18:53 ----------

Graag gedaan! Daar doen we altijd ons uiterste best voor.

Komt taurine toevallig één van de weken nog in de weekaanbieding?

Voor het eerst een "negatieve" opmerking na een tigtal lofbetuigen naar bodyenfitshop toe.
Bij mijn bestelling ipv. altijd die sample zakjes whey, zag ik ineens een perfect protein bar staan en dacht, NICE die wil ik nog wel eens even testen!

Keek nog even verder, klikte opnieuw op de winkelwagen en wilde afrekening en hij stond er niet meer bij als goodie, dacht zet het even in de comments er bij van mag ik die alsjeblieft ipv die whey sample, krijg ik het pakketje thuis, vol blij die doos opengemaakt om even lekker dat ding naar binnen te werken, zat hij er niet in!

Nee dat kan niet stond er als opmerking bijgevoegd...

FIJN! Beetje jammer maar ja...

Verder wel altijd topproducten voor topprijzen!

Voor het eerst een "negatieve" opmerking na een tigtal lofbetuigen naar bodyenfitshop toe.
Bij mijn bestelling ipv. altijd die sample zakjes whey, zag ik ineens een perfect protein bar staan en dacht, NICE die wil ik nog wel eens even testen!

Keek nog even verder, klikte opnieuw op de winkelwagen en wilde afrekening en hij stond er niet meer bij als goodie, dacht zet het even in de comments er bij van mag ik die alsjeblieft ipv die whey sample, krijg ik het pakketje thuis, vol blij die doos opengemaakt om even lekker dat ding naar binnen te werken, zat hij er niet in!

:roflol: een negative opmerking over iets wat je gratis als extratje erbij krijgt oh brother

:roflol: een negative opmerking over iets wat je gratis als extratje erbij krijgt oh brother

Vandaar ook de "negatieve" tussen aanhalingstekens. Kon namelijk geen sample bestellen en hoef niet gelijk 12 van die repen dus hoopte op die goodie ;). En uiteraard aan het einde weer even een top prijs en top producten vermelding :rolleyes:

Komt taurine toevallig één van de weken nog in de weekaanbieding?

Durf ik nu nog geen 100% antwoord op te geven, ik ga intern de aanvraag wel doorgeven voor je. ;)

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 19:34 ----------

Waarschijnlijk waren de losse repen op dat moment op, omdat je ze ook niet meer kon selecteren. Indien je ons bij je volgende bestelling ons eerst even een PM stuurt maken we er wat van voor je! :)

De Arnold series van mp is die vanaf sept verkrijgbaar?

Wat is het verschil tussen Isolaat Perfection en 'normale' whey perfection?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven