XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn er nog vacatures bij body en fit shop? waar kan ik deze vinden?

Wat is het verschil tussen Isolaat Perfection en 'normale' whey perfection?

whey-perfection is en blijft altijd ons meest verkochte eiwit. Je hebt met dit product het meest eiwit voor je geld en de beste smaak. Het bevat slechts 2,5 gram carbs per shake.

isolaat-perfection bevat iets minder carbs en een iets hoger eiwitgehalte. Daar betaal je in verhouding dus wel iets meer voor.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 20:38 ----------

zijn er nog vacatures bij body en fit shop? waar kan ik deze vinden?

Je kan hiervoor het beste even een mailtje sturen naar: info@bodyenfitshop.nl :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey B&F,

Zojuist zie ik op jullie site de "Nr. 1" in de op=op aanbieding.
Gaan jullie iets aan het product veranderen, of gaat ie eruit?

zie dat de oats 1,90 zijn nu wat is de tht?

zijn zeker bijna op ivm de nieuwe verpakking:P

Net 16 zakken oats besteld, kijken hoe veel er heel blijven :roflol:

Zolang er niet meer dan 5 kapot gaan kan ik het nog in emmer kwijt

zie dat de oats 1,90 zijn nu wat is de tht?

zijn zeker bijna op ivm de nieuwe verpakking:P

ultra-fine-oats zit nu inderdaad in de super sale voor slechts €1,90.:D Dit heeft overigens niks met de THT te maken. Deze is tot 08/2014.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 21:46 ----------

Net 16 zakken oats besteld, kijken hoe veel er heel blijven :roflol:

Zolang er niet meer dan 5 kapot gaan kan ik het nog in emmer kwijt

Mocht er iets met de zending gebeuren kan je altijd even contact met ons opnemen, dit wordt altijd weer opgelost. We zijn inderdaad bezig met nieuwe zakjes, ik heb de voorbeelden al gezien. Deze worden super. :D:D

Haha ik trek gewoon alle hele zakken uit de doos en giet het buiten in een lege whey emmer. Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken om een probleem dat zo op te lossen is. Pizza's komen toch ook in een doos? :roflol:

Ach, van alle keren dat ik oats besteld had is 2x een zak geknapt en dan nog was het maar een beetje dat op de bodem lag.

Vorige keer zat er wel een barst in mijn shake beker :sad: ach hij lekt niet en ik heb nog 5 andere staan.

Ben benieuwd naar de nieuwe zakken, nu hopen dat de whey ook in zulke zakken gaat komen. Misschien emmertjes waar 1 kilo whey in kan als gratis kado aanbieden dan, scheelt boel opslag ruimte en stuk beter voor het milieu :)

+10. Sla hier ook maar wat op, ruimte voor joh.

Misschien moet je de hele alinea lezen in plaats van een deel uit de context trekken en sarcastisch grappig proberen te zijn. Ik heb nu 2 grote emmers in de keuken staan, zou liever 2 kleine emmertjes hebben waar 1 kilo whey in kon en als die leeg was kon ik mooi een nieuwe zak whey uit de voorraadkast trekken en deze er in leeg kieperen.

Er zijn al andere aanbieders die hun whey in zakken aanbieden, ik zie alleen maar voordelen. Potten zijn leuk totdat je ze weg moet gooien. Zakken zijn beter voor het milieu en ruimte efficiënter, het gemak van de potten kunnen ze opvangen door emmertjes aan te bieden waar 1 kilo in kan. Zou ook voor dextrose, oats enz een goede oplossing zijn.

Ik hoop dat u de opmerking leest bij bestelling C1145237. Ben al veel pakjes verloren door webwinkels die dit niet doen.

Zo, in de vroege ochtend even een bestelling gedaan om nog snel te profiteren van de aflopende weekaanbiedingen. C1145247 Succes ermee! :thumbup:

Op 4 juli 2013 de Chocolate Peanut Spread van Walden Farms besteld, maar toen niet ontvangen.
Wanneer komt dit product weer op voorraad, of komt het helemaal niet meer?
Zo niet, wat wordt er dan gedaan als compensatie?

Haha ik trek gewoon alle hele zakken uit de doos en giet het buiten in een lege whey emmer. Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken om een probleem dat zo op te lossen is. Pizza's komen toch ook in een doos? :roflol:

Ach, van alle keren dat ik oats besteld had is 2x een zak geknapt en dan nog was het maar een beetje dat op de bodem lag.

Vorige keer zat er wel een barst in mijn shake beker :sad: ach hij lekt niet en ik heb nog 5 andere staan.

Ben benieuwd naar de nieuwe zakken, nu hopen dat de whey ook in zulke zakken gaat komen. Misschien emmertjes waar 1 kilo whey in kan als gratis kado aanbieden dan, scheelt boel opslag ruimte en stuk beter voor het milieu :)

Je mag hiervoor altijd contact met ons opnemen, dan word het altijd netjes opgelost! De nieuwe zakjes worden echt super.:D Wat betreft whey in zakjes van bijvoorbeeld +- een kilo gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 10:26 ----------

Ik hoop dat u de opmerking leest bij bestelling C1145237. Ben al veel pakjes verloren door webwinkels die dit niet doen.

Opmerkingen worden altijd standaard gelezen! We gaan er vanuit dat het goed komt. Mocht je het gevoel hebben dat het dit niet gaat, neem morgen dan direct even contact met ons op dan zoeken we het direct voor je uit. :)

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 10:27 ----------

Zo, in de vroege ochtend even een bestelling gedaan om nog snel te profiteren van de aflopende weekaanbiedingen. C1145247 Succes ermee! :thumbup:

Super, bedankt voor je bestelling. Ligt morgen op de afhaallocatie. :cool:

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 10:28 ----------

Op 4 juli 2013 de Chocolate Peanut Spread van Walden Farms besteld, maar toen niet ontvangen.
Wanneer komt dit product weer op voorraad, of komt het helemaal niet meer?
Zo niet, wat wordt er dan gedaan als compensatie?

Heb het direct even voor je nagevraagd, dit is afhankelijk van de voorraad van onze leverancier. Mocht je een compensatie willen of een ander product, stuur dan even een PM dan gaan we er direct nakijken.

Laatst bewerkt:
Zijn twee maatscheppen protein ice cream niet wat veel voor 75 ml water? Heb net mn pot binnen maar vraag me af of dat wel klopt

Heb het direct even voor je nagevraagd, dit is afhankelijk van de voorraad van onze leverancier. Mocht je een compensatie willen of een ander product, stuur dan even een PM dan gaan we er direct nakijken.

Ik heb hier een PM over gestuurd en meteen ook maar even een nieuwe bestelling geplaatst met al die supersale :D
Referentienummer: C1145911

Heerlijk, de ultra fine oats in de supersale! Gelijk maar weer 10 kilo ingeslagen :D En waarom dan ook niet direct een nieuwe Whey Perfection erbij..

Zijn twee maatscheppen protein ice cream niet wat veel voor 75 ml water? Heb net mn pot binnen maar vraag me af of dat wel klopt

Maak je geen zorgen om de dosering, deze klopt namelijk gewoon. We zijn benieuwd naar je reactie over de protein-ice-cream :D

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 13:39 ----------

Ik heb hier een PM over gestuurd en meteen ook maar even een nieuwe bestelling geplaatst met al die supersale :D
Referentienummer: C1145911

Super, bedankt voor je bestelling. Ik neem je pm direct in behandeling. :)

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 13:41 ----------

Heerlijk, de ultra fine oats in de supersale! Gelijk maar weer 10 kilo ingeslagen :D En waarom dan ook niet direct een nieuwe Whey Perfection erbij..

ultra-fine-oats is nu inderdaad in een super actie voor slechts €1,90. Bedankt voor je bestelling! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven