De Arnold series van mp is die vanaf sept verkrijgbaar?
Durf ik momenteel nog geen antwoord op te geven, ga dit morgen direct bij de afdeling inkoop voor je navragen. Kom ik op terug.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is het verschil tussen Isolaat Perfection en 'normale' whey perfection?
zijn er nog vacatures bij body en fit shop? waar kan ik deze vinden?

Hey B&F,
Zojuist zie ik op jullie site de "Nr. 1" in de op=op aanbieding.
Gaan jullie iets aan het product veranderen, of gaat ie eruit?

zie dat de oats 1,90 zijn nu wat is de tht?
zijn zeker bijna op ivm de nieuwe verpakking![]()
Dit heeft overigens niks met de THT te maken. Deze is tot 08/2014.Net 16 zakken oats besteld, kijken hoe veel er heel blijven
Zolang er niet meer dan 5 kapot gaan kan ik het nog in emmer kwijt

ach hij lekt niet en ik heb nog 5 andere staan.
Misschien emmertjes waar 1 kilo whey in kan als gratis kado aanbieden dan, scheelt boel opslag ruimte en stuk beter voor het milieu![]()
Haha ik trek gewoon alle hele zakken uit de doos en giet het buiten in een lege whey emmer. Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken om een probleem dat zo op te lossen is. Pizza's komen toch ook in een doos?
Ach, van alle keren dat ik oats besteld had is 2x een zak geknapt en dan nog was het maar een beetje dat op de bodem lag.
Vorige keer zat er wel een barst in mijn shake bekerach hij lekt niet en ik heb nog 5 andere staan.
Ben benieuwd naar de nieuwe zakken, nu hopen dat de whey ook in zulke zakken gaat komen. Misschien emmertjes waar 1 kilo whey in kan als gratis kado aanbieden dan, scheelt boel opslag ruimte en stuk beter voor het milieu![]()
Wat betreft whey in zakjes van bijvoorbeeld +- een kilo gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik hoop dat u de opmerking leest bij bestelling C1145237. Ben al veel pakjes verloren door webwinkels die dit niet doen.

Zo, in de vroege ochtend even een bestelling gedaan om nog snel te profiteren van de aflopende weekaanbiedingen. C1145247 Succes ermee!![]()

Op 4 juli 2013 de Chocolate Peanut Spread van Walden Farms besteld, maar toen niet ontvangen.
Wanneer komt dit product weer op voorraad, of komt het helemaal niet meer?
Zo niet, wat wordt er dan gedaan als compensatie?
Durf ik momenteel nog geen antwoord op te geven, ga dit morgen direct bij de afdeling inkoop voor je navragen. Kom ik op terug.![]()
Durf het enkel nog niet te beloven.Heb het direct even voor je nagevraagd, dit is afhankelijk van de voorraad van onze leverancier. Mocht je een compensatie willen of een ander product, stuur dan even een PM dan gaan we er direct nakijken.

Zijn twee maatscheppen protein ice cream niet wat veel voor 75 ml water? Heb net mn pot binnen maar vraag me af of dat wel klopt

Ik heb hier een PM over gestuurd en meteen ook maar even een nieuwe bestelling geplaatst met al die supersale
Referentienummer: C1145911

Heerlijk, de ultra fine oats in de supersale! Gelijk maar weer 10 kilo ingeslagenEn waarom dan ook niet direct een nieuwe Whey Perfection erbij..