XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De combinatie van Cellmass 2.0 en NO Xplode 2.0 kost bij de concurrent 69,95, op jullie site staat deze combinatie nog voor €76,-. Kunnen jullie deze aanpassing doorvoeren?

Alvast bedankt :thumbup:

De combinatie van Cellmass 2.0 en NO Xplode 2.0 kost bij de concurrent 69,95, op jullie site staat deze combinatie nog voor €76,-. Kunnen jullie deze aanpassing doorvoeren?

Alvast bedankt :thumbup:
Ja, natuurlijk willen wij deze aanpassen. Wil je mij de link van deze andere webshop even doorsturen in een privébericht? Dan pas ik het direct aan :)

Ralf

Krijgen jullie de iso 100 van Dymatize ook nog in vanille smaak?

Krijgen jullie de iso 100 van Dymatize ook nog in vanille smaak?
Ik verwacht dat we deze met 1-2 weken weer voorradig krijgen. Ik kan dit niet precies inzien, maar doorgaans hebben we het vrij snel weer voorradig. We hebben nog wel de kleinverpakking in de smaak vanille :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Bedankt. Is het nog gelukt het te achterhalen?
Ik had verwacht dat mijn collega's al reeds contact met je opgenomen hebben. Ik ga er achteraan, stuur ik je zo een privebericht.

Ralf

heb net de whey perfection, creatine en oats eigen merk van body en fit shop besteld, ben benieuwd :)
ben ook benieuwd naar de chocolate cookie smaak

Wou ook graag een serious mass zak bestellen maar juist de smaken chocolade en banaan hebben jullie niet meer :(

Enig idee wanneer die weer op voorraad zijn?

hebben jullie toevallig de voedingswaarde beschikbaar van jullie eigen merk amaranth?

heb net de whey perfection, creatine en oats eigen merk van body en fit shop besteld, ben benieuwd :)
ben ook benieuwd naar de chocolate cookie smaak

Wou ook graag een serious mass zak bestellen maar juist de smaken chocolade en banaan hebben jullie niet meer :(

Enig idee wanneer die weer op voorraad zijn?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Je zal ze dan dinsdag aangeboden krijgen :) Serious Mass is sinds enige tijd enorm lastig leverbaar. Soms hebben we zomaar 4 smaken voorradig, maar soms kunnen we ook bepaalde smaken langere periode niet krijgen. We kopen het altijd maximaal op, zodat we een goed assortiment kunnen aanbieden :)
hebben jullie toevallig de voedingswaarde beschikbaar van jullie eigen merk amaranth?
Toevallig heb ik een potje zelf staan :) Hierbij de voedingswaarde:
Per 100 gr:
Kcal: 402
Vetten 8,4
Kh: 73,3
Eiwitten: 14,9

Ralf

Hey B&F,

Op mijn dexaprine pillen zitten allemaal donkere plekken. Als ik de pilletjes in 2en snijd dan is de pil ook heel donker van binnen. Kan het zijn dat de pillen vochtig zijn geworden ofzo, en dat ze nog wel goed zijn om te nemen? Normaal zijn die pillen gewoon helemaal groen van buiten en hebben ze een andere kleur van binnen, iig niet zo donkerbruin!

Hey B&F,

Op mijn dexaprine pillen zitten allemaal donkere plekken. Als ik de pilletjes in 2en snijd dan is de pil ook heel donker van binnen. Kan het zijn dat de pillen vochtig zijn geworden ofzo, en dat ze nog wel goed zijn om te nemen? Normaal zijn die pillen gewoon helemaal groen van buiten en hebben ze een andere kleur van binnen, iig niet zo donkerbruin!
De Dexaprine tabletten zijn altijd donker van binnen, er zat een groene coating om heen. Je zou ze in principe gewoon nog kunnen nemen (is vaak een beetje vocht, zoals je zelf aangeeft) en veranderd de werking vaak niet.

Ralf

Gisteravond stond de NIEUWE Assault in 20 doseringen nog online voor 13,50 euro, nu staat de OUDE Assault in 20 doseringen er voor 11,50 euro. Zo snel door de voorraad heen gegaan of was dat een foutje? :D En dat zijn 20 doseringen van een halve scoop neem ik aan? Dus 'slechts' 10x een hele scoop. Wel leuke aanbiedingen voor degenen die de oude formule beter vinden dan de nieuwe :)
Ik heb hem ook besteld, maar dit was precies wat ik me ook af vroeg. Zitten er 20 hele scoops of 10 hele scoops in een pot?:o

De NoXplode vorige keer geprobeerd voor het eerst, beviel me goed :)
Weten jullie hoe lang die ongeveer zou moeten werken?
Het voelde alsof ik na 50 min een crash kreeg, energie verdween en werd duizelig in me hoofd.
Wel gewoon verder getraind en alles goed gegaan, maar een behoorlijke crash overgehouden de rest van de avond. Ga hem zo nog eens proberen, misschien moest ik gewoon wennen aan een pre-workout :o

Op jullie site staat er bij 3 kialapunten in Leuven (België), dat er tijdelijk geen levering mogelijk is. Maar als je op hun site gaat kijken zijn die 3 punten wel beschikbaar voor levering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven