MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post nl maakt er dus een zootje van, maar kost jullie je goede naam, dat is het probleem, er worden stukjes geplaatst waar klanten hun ongenoegen uitspreken, en dan moeten jullie dat rechttrekken, wellicht eens een andere bezorger proberen, afspraak is afspraak , ook voor post.nl

Als ik mijn track&trace opzoek krijg ik ook te zien dat het pakketje nog bij jullie ligt.

Ref C1466591, klantnr 297869.

Bedankt voor de reactie. Misschien een idee om de tekst op de website even aan te passen.
Er staat namelijk dit:

Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:

Banaan
Vanilla
Chocolade
Strawberry
Creamy Coconut Ice
Raspberry / Framboos
Watermelon
Peach Mango
Tropical
Stracciatella
Ice Coffee
Hazelnoot Nutella

Bedankt voor de feedback!:D Ik ga het doorgeven aan mijn collega die gaat over de site!

Als ik mijn track&trace opzoek krijg ik ook te zien dat het pakketje nog bij jullie ligt.

Ref C1466591, klantnr 297869.

Ik ga er direct naar kijken, je hoor zo snel mogelijk van mij!

Tim

Overigens gisteravond rond 21.00 besteld, maar dat zag je vast al.

Net een bestelling geplaatst C1468796, zouden jullie er iets leuks bij kunnen doen (A) Thnx guys!

omfg eergister c4 besteld, zie ik dat ie nu in de aanbieding is, haha. heb ik altijd :(

Beste B&F,

Dinsdag heb ik een order geplaatst welke vandaag nog steeds niet verzonden is. Het ordernummer is: C1460454. Kunnen jullie even kijken wat er aan de hand is?

Applied Nutriceuticals Uncut is 28 euro bij prozis...
Even aanpassen dus.

Beste B&F, vandaag m'n bestelling (ordernummer C1467567) mogen ontvangen (4.5kg whey en 10 kg ultra fine oats), alleen de fine oats zaten niet in mijn pakket. Zijn die apart verzonden of moeten ze nog komen? Ze stonden wel op de pakbon namelijk.

B&f
Hebben jullie mijn mailtje ontvangen aangaande bestelling nr C1447563 ? (Amandelen)

gr

nice, nu al zin om er een training mee te doen :cool:
:thumbs:
Beste B&F, vandaag m'n bestelling (ordernummer C1467567) mogen ontvangen (4.5kg whey en 10 kg ultra fine oats), alleen de fine oats zaten niet in mijn pakket. Zijn die apart verzonden of moeten ze nog komen? Ze stonden wel op de pakbon namelijk.
Ik ga dat even voor je oppakken. In de loop van de middag zal hierover contact opgenomen worden :)
B&f
Hebben jullie mijn mailtje ontvangen aangaande bestelling nr C1447563 ? (Amandelen)

gr
Ongetwijfeld, mijn collega's op de service hebben het enorm druk. Je zal zeker vandaag of morgen een antwoord daarop ontvangen. Mocht het dan niet zo zijn geweest, wil je maandag dan mij een privébericht sturen? Dan pak ik het voor je op!

Ralf

Net even een training gedaan op C4, mixt geweldig smaakt geweldig alleen over de werking kan ik nog niet echt zeggen, ik merkte wel meer energie maar pump nog niet echt gemerkt. Mijn training was ook grotendeels cardio maar we gaan zien wat het gaat brengen!

Is de smaak Tropical van whey perfection te vergelijken met Taxi als je hem met water mengt?
Als dit zo is dat zou dit wel ideaal zijn voor de zomer met wat blokjes ijs erin.

Wou nog ff melden dat het probleem met de creatine netjes is opgelost, volgende dag meteen een nieuw potje ontvangen waaraan niks mankeert dit keer!

Gisteravond stond de NIEUWE Assault in 20 doseringen nog online voor 13,50 euro, nu staat de OUDE Assault in 20 doseringen er voor 11,50 euro. Zo snel door de voorraad heen gegaan of was dat een foutje? :D En dat zijn 20 doseringen van een halve scoop neem ik aan? Dus 'slechts' 10x een hele scoop. Wel leuke aanbiedingen voor degenen die de oude formule beter vinden dan de nieuwe :)

Net even een training gedaan op C4, mixt geweldig smaakt geweldig alleen over de werking kan ik nog niet echt zeggen, ik merkte wel meer energie maar pump nog niet echt gemerkt. Mijn training was ook grotendeels cardio maar we gaan zien wat het gaat brengen!
Bedankt voor je review! :) Je moet hem zeker maar eens met een krachttrainingsessie nemen met iets hogere herhalingen. Dan zul je zeker een leuke pomp ervaren.
Is de smaak Tropical van whey perfection te vergelijken met Taxi als je hem met water mengt?
Als dit zo is dat zou dit wel ideaal zijn voor de zomer met wat blokjes ijs erin.
De Tropical shake is heerlijk, echter is het een "whey" shake, waardoor het altijd een romige smaak krijgt. Het is niet een heerlijke waterachtige smaak, puur omdat het veel eiwit bevat zul je nooit zo'n effect krijgen.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven