AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
OxyElitePro in de aanbieding! Hoorde er eerder goede verhalen over, maar blijkt toch niet zo lekker spul te zijn:
http://www.naturalproductsinsider.c...o-eliminate-aegeline-from-supplements-am.aspx

Wat is jullie mening daarover en waarom verkopen jullie het nog?

misschien is het weer een verhaaltje dat het alleen in de amerikaanse versie zit/zat? Laatst was er ook een pre-workout die leverschade toebracht, echter ook alleen de amerikaanse versie.

Goed spul idd, en mooie aanbieding om te proberen bro :D

(heb zelf nog 1,5 pot staan dus sla ff over;))
:wl: Assault!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De NoXplode vorige keer geprobeerd voor het eerst, beviel me goed :)
Weten jullie hoe lang die ongeveer zou moeten werken?
Het voelde alsof ik na 50 min een crash kreeg, energie verdween en werd duizelig in me hoofd.
Wel gewoon verder getraind en alles goed gegaan, maar een behoorlijke crash overgehouden de rest van de avond. Ga hem zo nog eens proberen, misschien moest ik gewoon wennen aan een pre-workout :o
Ik denk zeker dat je wel 30-45 minuten er voor uit moet trekken voordat je optimale werking voelt.

Assault is weer op, nu maar Insane proberen! Was niet heel tevreden over Assault. Zag dat de bestelling inmiddels verzonden is. Morgen dus in huis als het goed is!

Op jullie site staat er bij 3 kialapunten in Leuven (België), dat er tijdelijk geen levering mogelijk is. Maar als je op hun site gaat kijken zijn die 3 punten wel beschikbaar voor levering.
Dat moet ik even voor je navragen hoe dit precies zit. Het stukje waar je de afhaallocatie kunt kiezen op onze site, is eigenlijk een template van de site van Kiala. Deze is direct verbonden met de database van Kiala. Zodat je nooit "achterstallige"/gesloten locaties hebt. ik zal dit even voor je navragen!
OxyElitePro in de aanbieding! Hoorde er eerder goede verhalen over, maar blijkt toch niet zo lekker spul te zijn:
http://www.naturalproductsinsider.c...o-eliminate-aegeline-from-supplements-am.aspx

Wat is jullie mening daarover en waarom verkopen jullie het nog?
Ik weet wel dat wij altijd de Europese variant hebben. Deze is vaak stukken milder. Ik zal het even voor je navragen :) Dan laat ik het zo snel mogelijk weten.

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Assault is weer op, nu maar Insane proberen! Was niet heel tevreden over Assault. Zag dat de bestelling inmiddels verzonden is. Morgen dus in huis als het goed is!
Bedankt voor je bestelling. Insane! is een hele goede keus en gaat je zeker bevallen. Laat je ons weten wat je ervan vindt?

Insane geeft je monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht. De meest hotte en nieuwe ingredienten in één extreem heftige totaal formule.

Even een vraagje over de cadeaupagina. Als je voor meer dan 59 euro aan producten selecteert staat er in de cadeaulijst bijvoorbeeld 2 keer shaker pro, 2 keer de powderbox en 2 keer de pillenbox. Maar je kan maar 1 cadeau selecteren. Wat voor nut heeft het dan als sommige dingen er 2 maal in staan?

Super dat jullie al een tijd je eigen superfood merk hebben. Gebruik het in veel recepten en de prijs is erg goed i.v.m. andere merken.
Enig idee wanneer de Pure Speltmeel verwacht wordt?

Even een vraagje over de cadeaupagina. Als je voor meer dan 59 euro aan producten selecteert staat er in de cadeaulijst bijvoorbeeld 2 keer shaker pro, 2 keer de powderbox en 2 keer de pillenbox. Maar je kan maar 1 cadeau selecteren. Wat voor nut heeft het dan als sommige dingen er 2 maal in staan?
Ik ga het even voor je nakijken, uitzoeken en in orde brengen. Zoals jij het aangeeft, is dat over-kill en onoverzichtelijk.
Super dat jullie al een tijd je eigen superfood merk hebben. Gebruik het in veel recepten en de prijs is erg goed i.v.m. andere merken.
Enig idee wanneer de Pure Speltmeel verwacht wordt?
Dankjewel! Onze superfood lijn is erg goed en scherp. De Spelt Meel verwachten we deze week. Het makkelijkste is om je emailadres achter te laten, dan krijg je eenmalig een notificatie zodra het voorradig is.

Ralf

Beste B&F!

Ik heb een vraagje, ik vlieg donderdag a.s. naar het buitenland. Nu was ik van plan om echter wat weightgainer sachets te bestellen. Jullie hadden eerder zo'n proefverpakking (doosje), zoals jullie die van de whey perfection nog wel hebben. Is het nog mogelijk om een dergelijk doosje te krijgen? Dingen waren ideaal, carbs + eiwit in 1, dat helpt me de eerste paar dagen in het buitenland in ieder geval door.

Alvast bedankt!

Die repen zien er goed uit zeg! Misschien volgende keer even bestellen :D

Nu even wachten op mijn dextro, creatine, assault en vitamine D!:thumbs: Kan bijna niet wachten tot morgen ;)

Iemand die iets kan aanraden om te combineren met Total Protein ?

Train 3x per week.

Beste B&F!

Ik heb een vraagje, ik vlieg donderdag a.s. naar het buitenland. Nu was ik van plan om echter wat weightgainer sachets te bestellen. Jullie hadden eerder zo'n proefverpakking (doosje), zoals jullie die van de whey perfection nog wel hebben. Is het nog mogelijk om een dergelijk doosje te krijgen? Dingen waren ideaal, carbs + eiwit in 1, dat helpt me de eerste paar dagen in het buitenland in ieder geval door.

Alvast bedankt!
Je bedoeld natuurlijk de varietybox van de Mass Perfection? Deze is helaas net uitverkocht geraakt en gaat zeker even duren voordat ze weer voorradig zijn.
Die repen zien er goed uit zeg! Misschien volgende keer even bestellen :D

Nu even wachten op mijn dextro, creatine, assault en vitamine D!:thumbs: Kan bijna niet wachten tot morgen ;)
Bedankt voor je bestelling. Een hele mooie basis stack, maar zeker de moeite waard. Gaat je zeker bevallen! :) De repen hebben we lang op gewacht, ze zijn nu al enorm populair:eek: Mede door onze superfood lijn waarderen klanten dit soort repen ook:cool: Uiteraard, morgen in huis!

Ralf

BnF even een opmerking. Hier op DBB staat een banner van jullie die over sinterklaas gaat. Is januari niet een beetje vroeg om daar nu al mee te adverteren? :D

Zie bijlage

Schermafbeelding 2014-01-13 om 23.54.57.jpg

BnF even een opmerking. Hier op DBB staat een banner van jullie die over sinterklaas gaat. Is januari niet een beetje vroeg om daar nu al mee te adverteren? :D

Zie bijlage
We lopen graag op de zaken vooruit haha :D Nee, je hebt gelijk, we werken eraan! Binnen enkele dagen moet de nieuwe al online staan:D

Ralf

Ik weet wel dat wij altijd de Europese variant hebben. Deze is vaak stukken milder. Ik zal het even voor je navragen :) Dan laat ik het zo snel mogelijk weten.

Ralf

Graag!

Bedankt voor je tip! Ik zal eens nagaan hoe en wat. Volgens mij is er verschil tussen de Vs en Europa kwa versie. Maar ga het navragen voor je.

Ralf

Inderdaad, ik weet dat de capsule variant dit ingrediënt absoluut niet bevat. De poeder heb ik zo niet beschikbaar en kan ik morgen voor je checken als je dat wil. Dan kan ik je vertellen of het ingrediënt er wel of niet in zit. Ik verwacht overigens van niet.

Ralf

Ik ga het zo voor je uitzoeken als ik op locatie ben.

Ralf

Is er nu al een keer reactie gekomen na een vraag over OxyElitePro of gaat dat per PB?

Geweldig zeg die superfood assortiment. Ik heb weer een beste voorraad eiwitten nodig, dus zal beste bestelling worden.
Ben ook erg benieuwd naar jullie nieuwe pwo insane, samenstelling ziet er goed uit!

Graag!

Is er nu al een keer reactie gekomen na een vraag over OxyElitePro of gaat dat per PB?
Het betreft de Europese versie. De niet schadelijke variant van OxyElite Pro :)
Geweldig zeg die superfood assortiment. Ik heb weer een beste voorraad eiwitten nodig, dus zal beste bestelling worden.
Ben ook erg benieuwd naar jullie nieuwe pwo insane, samenstelling ziet er goed uit!
Bedankt voor je bestelling. De Superfood en insane! zijn vrij recentelijk toegevoegd aan ons assortiment. Insane! is onze beste pre-workout op dit moment, dus zeker de moeite waard om te nemen!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven