Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit je aan de creatine vince? wat een junk zeg ik zeg het tegen je vader.

Nee een verre kennis van me zei dat toevallig :rolleyes: Creatine kuur? Ben je gek, doe niet aan van die shakies enzo, straks word ik ineens zo'n bodydildoer

straks krijg je nog gyno en moet je je t**ten laten wegzuigen.

straks krijg je nog gyno en moet je je t**ten laten wegzuigen.

Ja precies. Hoef niet te lacteren

2crrbzk.jpg

8 spectaculaire WEEKDEALS. Geldig t/m 29-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-workout
37 doseringen 11.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!

Creapure
500 gram voor 9.99!

Whey Perfection Variety Box
12 smaken voor 6.49!

Quest Bar
12 repen voor 22.99!

Pure Goji Bessen
250 gram voor 3.69!

Dominate
180 capsules

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

he ralf als ik een t shirt bestel en de maat is niet goed kan ik dat dan ruilen?,

net besteld C1971131, zou je kunnen zorgen dat die morgen aankomt want het is een kado :)
bedankt alvast!!
Bedankt voor je bestelling. Ik reken erop dat het morgen bij je aankomt, anders hoor ik het graag.
Zag dat jullie een nieuw schepje hebben voor de creapure (dezelfde als die van jack3d volgens mij)? Omdat bij de vorige een vol schepje 4gr was?
Dat klopt inderdaad. Het oude schepje was circa 3,5-4 gram. Deze nieuwe is ~5 gram :)
Relaxt zins wanneer verkopen ze dat bij b&f? Morgen maar is een bestelling plaatsen.
Ik zie je bestelling wel tegemoet dan:D:D

gaan jullie in de toekomst ook tonijn verkopen, en hoe zat het met gorilla wear kleding?

Bedankt voor je bestelling :) Morgen in huis!

De code werkt weer :)

Ralf

Oh, heb vorige week voor ruim 35 euro aan walden farms producten gekocht, zonder waldenfarm promo code omdat deze dus niet werkte. De week ervoor ook een aantal producten ervan besteld om ze uit te proberen toen de code wel werkte. Kan hier nog wat aan gedaan worden, aangezien ik van plan ben om nog een bestelling te plaatsen voor walden farms producten.

gaan jullie in de toekomst ook tonijn verkopen, en hoe zat het met gorilla wear kleding?
Tonijn durf ik niet te zeggen. Op dit moment staat het nog niet op de planning om het op korte termijn in ons assortiment op te nemen. Gorilla Wear hebben we wel wat kleine dingetjes van, zoals shakebeker, straps etc. Echt kleding gaat hem op korte termijn niet worden.
Oh, heb vorige week voor ruim 35 euro aan walden farms producten gekocht, zonder waldenfarm promo code omdat deze dus niet werkte. De week ervoor ook een aantal producten ervan besteld om ze uit te proberen toen de code wel werkte. Kan hier nog wat aan gedaan worden, aangezien ik van plan ben om nog een bestelling te plaatsen voor walden farms producten.
Nee, het spijt me. Het is zo wanneer de kortingscode om een onbekende reden niet werkt en wij zeggen van wel, kun je het beste direct contact met ons opnemen. Dan pakken we dat op voor je.

Ralf

!!! BELANGRIJKE OPMERKING !!!

Body En Fitshop, betreffende het product: Ultra-Mircronized BCAA poeder (500 gram)

Op jullie website staat vermeld: 1 maatschep is 5 gram, 100 doseringen per verpakking
Eticket van het product: 1 maatschep is 10 gram, 50 doseringen per verpakking

Hoe groot is de maatschep nu juist?? De klantendienst zei dan weer 5 gram per maatschep..
Als dit zo is staat het verkeerd vermeld op het product zelf.

Dan weeg je het toch zelf even :banghead:

he ralf gister dus besteld C1971131, maar tot nu toe nog steeds geen verzend mailtje gehad... kan ik het vandaag nog verwachten of kan ik er van uit gaan dat ik met lege handen op verjaard moet :(

C1970617, gisteren om 20:21u besteld zodat ik zeker wist dat ik het vandaag zou krijgen, vanmorgen helaas niets gezien en zojuist krijg ik een mail dat het verzonden is met de track en trace code..
Gaat hier de belofte vóór 22:00u besteld, morgen in huis alweer niet gehaald worden?

Het is B&F de laatste paar bestellingen al niet gelukt om op tijd te leveren. Ben er wel een beetje klaar mee, ga XXL eens proberen.

begint inderdaad een beetje vervelend te worden..

!!! BELANGRIJKE OPMERKING !!!

Body En Fitshop, betreffende het product: Ultra-Mircronized BCAA poeder (500 gram)

Op jullie website staat vermeld: 1 maatschep is 5 gram, 100 doseringen per verpakking
Eticket van het product: 1 maatschep is 10 gram, 50 doseringen per verpakking

Hoe groot is de maatschep nu juist?? De klantendienst zei dan weer 5 gram per maatschep..
Als dit zo is staat het verkeerd vermeld op het product zelf.
Het gemakkelijkste is om de maatschep even af te wegen. Dan weet je het zeker :) Ik zal het maandag voor de zekerheid zelf even uitzoeken :)
he ralf gister dus besteld C1971131, maar tot nu toe nog steeds geen verzend mailtje gehad... kan ik het vandaag nog verwachten of kan ik er van uit gaan dat ik met lege handen op verjaard moet :(
C1970617, gisteren om 20:21u besteld zodat ik zeker wist dat ik het vandaag zou krijgen, vanmorgen helaas niets gezien en zojuist krijg ik een mail dat het verzonden is met de track en trace code..
aat hier de belofte vóór 22:00u besteld, morgen in huis alweer niet gehaald worden?
Het is B&F de laatste paar bestellingen al niet gelukt om op tijd te leveren. Ben er wel een beetje klaar mee, ga XXL eens proberen.
Ons excuses voor het ongemak. Het is inderdaad vreemd, volgens ons systeem zijn alle pakketten van gisteren tot 22.00 uur netjes verstuurd. Alles is dus netjes verwerkt volgens ons systeem. Voor degene waarbij het voorgevallen is dat het pakket vertraagd is, graag even een privébericht sturen. Dan zet ik jullie op een lijst en bieden we jullie een passende oplossing aan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij onze belofte niet nakomen als je op tijd besteld hebt. Als je woonachtig bent in Nederland, het pakket zal in dat geval maandag alsnog bezorgd worden.

Ralf

Ook een vraagje, heeft het voordeel om in de pre-workout 'Unstopabble' van Dedicated nog BCAAs toe te voegen?

Ook een vraagje, heeft het voordeel om in de pre-workout 'Unstopabble' van Dedicated nog BCAAs toe te voegen?
Dat heeft zeker een voordeel. BCAA's zijn de drie belangrijkste aminozuren voor spiergroei/spierafbraak tegen te gaan. Als je extra BCAA's tijdens of net voor de training neemt, zal het herstel net iets beter zijn. Vandaar wij BCAA's altijd rondom of tijdens de training aanraden!

Ralf

wat is het verschil tussen die nr. 8 en nr. 9 die nu in de aanbieding is?

in welke zit er dan cafeïne?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven