AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi bodyenfit,

Net mijn bestelling binnen gekregen, ik had de naturel pindakaas als cadeau erbij alleen nu is deze tijdens het vervoer open gegaan. De seal bovenop was al kapot voordat ik hem openmaakte. Kan ik het wel gewoon gebruiken?

OrdernummerC1969726

the 9 zit per dosering 250mg caffeine in, bovenop dezelfde ingredienten/hoeveelheden als the 8. Op het label kan je dat vinden

ze hebben ook craze die nu in de aanbieding is gelukkig stoppen ze er niet meer van die gare stoffen in net als toen met die Methylhexanamine nu overweeg ik wel af een toe weer eens een pre workout te nemen.

ze hebben ook craze die nu in de aanbieding is gelukkig stoppen ze er niet meer van die gare stoffen in net als toen met die Methylhexanamine nu overweeg ik wel af een toe weer eens een pre workout te nemen.

Soms zitten er vage ingredienten in pwo's, maar ik neem toch zelden pwo dus zoveel kwaad zal het niet doen. Vind insane nice en ook geen crash gehad. En jack3d micro, kost nu nog maar 15 euro en vind die 1 van de fijnste die ik geprobeerd heb.

Topper B&F :cool: kwam net thuis en het stond met smart op me te wachten :D
en bedankt voor de extra's...

KEURIG_B_F.jpg

Mooi pakketje man, veel plezier er mee!

ik heb ook al paar keer bij hen besteld, prijs/kwaliteit is zeer goed :) crazy pre workout goed spul xD

utopia besteld zelfs bij hun.

wat is het verschil tussen die nr. 8 en nr. 9 die nu in de aanbieding is?
Dank je! :) Dat klopt inderdaad helemaal :)
Ralph,

Over mijn bestelling, net mijn pakket binnengekregen, alleen jullie zijn vergeten de ZMA van Olimp erbij te doen, terwijl ik die wel heb besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/olimp-supplements/zma-olimp/?sqr=olimp&

Kunnen jullie die nazenden ofzo?
Als je mij in een privébericht jouw ordernummer even door wilt sturen, pak ik dat voor je op!
Hoi bodyenfit,

Net mijn bestelling binnen gekregen, ik had de naturel pindakaas als cadeau erbij alleen nu is deze tijdens het vervoer open gegaan. De seal bovenop was al kapot voordat ik hem openmaakte. Kan ik het wel gewoon gebruiken?

OrdernummerC1969726
Als de zwarte dop er goed opgezeten heeft, dan kun je hem prima gebruiken hoor. Wij controleren altijd elk potje op seal voordat het ons warenhuis verlaat. Zodat we zeker weten dat je een "vers" en goed product ontvangt. :)
Topper B&F :cool: kwam net thuis en het stond met smart op me te wachten :D
en bedankt voor de extra's...
Super, graag gedaan. Zag ik daar de nieuwe Sports Pancakes staan? :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik heb ook al paar keer bij hen besteld, prijs/kwaliteit is zeer goed :) crazy pre workout goed spul xD
Crazy is echt een toppre-workout. Het bevat alleen maar werkzame ingrediënten en kost niet veel. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

8 spectaculaire WEEKDEALS. Geldig t/m 29-5!
Crazy Pre-workout
37 doseringen 11.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!

Creapure
500 gram voor 9.99!

Whey Perfection Variety Box
12 smaken voor 6.49!

Quest Bar
12 repen voor 22.99!

Pure Goji Bessen
250 gram voor 3.69!

Dominate
180 capsules

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Waarom koop je niet een 4,5kg pot whey dan ben je goedkoper uit ;), of wil je perse 2 verschillende smaakjes ? :)
Ja was even puur voor de 2 smaken,
hadden wij niet even een korte discussie over de dikheid en smaak van deze whey in vs met die van XXL??
dan vind ik die van B&F toch echt dikker(had minder whey nodig dan bij XXL) en beter in smaak..
Super, graag gedaan. Zag ik daar de nieuwe Sports Pancakes staan? :)
Ja, een beste zak is het :D
daar ga ik maandag even lekker van genieten...:cool:

hadden wij niet even een korte discussie over de dikheid en smaak van deze whey in vs met die van XXL??
dan vind ik die van B&F toch echt dikker(had minder whey nodig dan bij XXL) en beter in smaak..

Ah maar ligt er ook aan aan de hoeveelheid whey je er in doet he.
Ik heb nooit niet zo'n moeite met het wegdrinken van de shake.
Maar welke is lekkerder, die van xxl of body en fit ?

Super, houd ons op de hoogte! :) Ik vind ze zelf erg lekker :meal:
Bedankt Casper :thumbs: Whey Perfection is elke keer weer opnieuw genieten :zuip:

Ah maar ligt er ook aan aan de hoeveelheid whey je er in doet he.
Ik heb nooit niet zo'n moeite met het wegdrinken van de shake.
Maar welke is lekkerder, die van xxl of body en fit ?

Stond al in me eerste post hoor,
nog een keer (quote)..
dan vind ik die van B&F toch echt dikker(had minder whey nodig dan bij XXL) en beter in smaak.. ;)

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Super, houd ons op de hoogte! :) Ik vind ze zelf erg lekker :meal:

Dat zal ik zeker doen :)

Laatst bewerkt:

Nou heb ik zelf nog nooit van XXL whey gedronken.
Maar dikker? De enige shake van B&F die dik zijn zijn Afval Eiwitten & Mass Perfection.
De rest; Whey Perfection, Perfect Protein, Isolaat Perfection.. zijn allemaal vrij zacht en dun.
Niet dat daar wat mis mee is hoor! Maar met 300ml water/melk kan je de hiervoor genoemde in een slok achterover gieten. Bij Afval Eiwitten of mass perfection hoef ik dat niet te proberen.

Lekker zijn ze natuurlijk stuk voor stuk allemaal.

PS. Perfect Protein Chocola, potverdomme, lekker.

Laatst bewerkt:
een schepje beta alanine en agmatine van B&F bij de C4 pwo en ik heb echt de meest zieke trainingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven