XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier ook gister voor 22.00 besteld maar het komt pas zaterdag

Ik heb dus ook ruim voor 10 uur besteld gisteren wordt het zaterdag pas bezorgd...

De laatste paar keer hebben jullie dat voor 10 uur besteld volgende dag in huis niet waar kunnen maken....

Ik heb van een vriend een sample gehad van de afslank eiwit banaan en vond die super lekker, lekkerder dan de whey die ik nu heb
maar kan je afslank eiwit ook gebruiken om spieren op te bouwen ipv afvallen?

Ik heb van een vriend een sample gehad van de afslank eiwit banaan en vond die super lekker, lekkerder dan de whey die ik nu heb

Dit is echt exact de reden dat je 60kg weegt...no offence maar besef je wel hoe erg je vraag nergens op slaat...

Snap je dat omdat het afslankeiwit heet je er niet per se van af hoeft te vallen?

Snap je dat het aan je totale kcal inname per dag, training en rust ligt of je spieren opbouwt...?

Hier ook ruim voor tien uur besteld, maar gaat pas zaterdag geleverd worden. Niet dat het nou zo'n punt is, maar gebeurd de laatste tijd wel steeds vaker.

Kan gebeuren. Ik heb probeer iedereen hier ook zo vaak mogelijk te attenderen, maar het kan je altijd ontschoten zijn. Vandaag en morgen loopt de 50% actie nog. Daarna kijken we verder :)

He Ray... :) Als je bij ons op vrijdag voor 22.00 uur besteld, wordt deze zaterdag bij je geleverd!

Zeker weten :thumbs:

Kijk, voor vaste klanten van postNL willen ze echt wel een extra rondje doen!:D

Beide producten zijn een goede keus. Zowel Iso-100 als Gold Whey is een goed eiwit. Iso-100 is daarintegen een gehydroliseerde isolaat eiwit. Net iets zuiverder dan de Gold Whey.

Bedankt voor je review! Leuk om te lezen :thumbs:

Graag gedaan. Bedankt voor je bestelling :thumbs:

De banaan en chocolade hebben persoonlijk mijn voorkeur. Aardbei doet er absoluut niet onder :) De Quest Bar Chocolate Chip Cookie is er, Cookie Dough is er niet. Wel hebben we sinds gisteren de Cookies en Cream smaak eindelijk binnen:eek:

Bedankt voor je bestelling. Hij is verstuurd, morgen in huis :thumbs:

Klopt, de 50% actie loopt tot en met morgen :)

De smaak staat in de productieplanning. Hij komt er dus weer aan :) Een exacte datum kan ik je helaas niet zeggen. Sorry!

Natuurlijk, stuur me even een privébericht. Dan kijken we er direct voor je naar!

Ralf

Damm it, zie nu op Track&Trace dat die rukkers van PostNL de bezorging hebben uitgesteld.

Beste Ralph,

Wanneer krijgen jullie de Premium Superfood Blend weer op voorraad?

Bij voorbaat dank!

Perfect protein besteld om eens af te wisselen (baalde dat banaan op was) vanille genomen ook erg lekker. Goede smaak! En een aanbieding pot Cell Mass.. (waarom ruikt het na riool als het in vers koud water zit?) -.- smaakt wel ok.

Alles binnen dag geleverd weer zoals beloofd. Top.

Akelig stil daar bij B&F

Wij wachten op de persconferentie B&F...explain yourself. Voordat ik ga tellen hoe vaak mijn pakketjes te laat zijn afgekomen de afgelopen paar weken/maanden...

Net besteld! Echt fijn dat quest zo vaak in de aanbieding is :D ordernummer is: C1968612

Ik kreeg vanochtend de verzendbevestiging. Dus dat betekent dat ik het pakket zaterdag krijg lijkt me.
De trackcode zegt ook zaterdag.

En ik wil helemaal niet bashen, maar ik heb nou al een aantal keer tussen 21.30 en 21.50 besteld, en het is nog nooit op de dag erna aangekomen.
Waarom? Als je het niet waar kan maken, zeg dan voor 21.30 besteld, morgen in huis.

C1966010
Het pakket is inderdaad een dag vertraagd. Ons excuses voor het ongemak. Je zal vandaag nog een email krijgen met nadere informatie en een compensatie. Zoals je leest in dit topic, gebeurd het dag in, dag uit dat de pakketten voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd wordt. Doorgaans lukt dit ook gewoon altijd :) Nogmaals ons excuses!
Quest Bars in de weekaanbieding, 3 dagen terug al mijn 'maandbestelling' gedaan maar dit is very tempting :D Het viel mij wel op dat er 5% kassakorting bij wordt gegeven (bij 2 dozen bijvoorbeeld omdat je dan boven de 45 euro zit), maar als je een 2,5% kortingscode invoert, dan verdwijnt die kassakorting opeens en heb je dus enkel die 2,5% korting, klopt dat? Ik krijg die code nu ook niet meer weg uit mijn winkelmand, enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Onze huidige website kan maar één korting per keer weergeven. Vandaar de kassakorting verdwijnt in het overzicht, maar wordt gewoon verrekend hoor :) Je betaald geen cent te veel. Als je mij in een privébericht met je kortingscode wilt sturen, dan zoek ik het voor je uit en handelen we het af ;)
hier ook gister voor 22.00 besteld maar het komt pas zaterdag
Ik heb dus ook ruim voor 10 uur besteld gisteren wordt het zaterdag pas bezorgd...

De laatste paar keer hebben jullie dat voor 10 uur besteld volgende dag in huis niet waar kunnen maken....
Hier ook ruim voor tien uur besteld, maar gaat pas zaterdag geleverd worden. Niet dat het nou zo'n punt is, maar gebeurd de laatste tijd wel steeds vaker.
Ons excuses hiervoor. Door een onbekend probleem is er veel vertraging ontstaan bij pakketten tussen 21.19 en 22.05 uur. We zullen jullie later vandaag nader informeren. Er wordt vandaag naar alle mensen waarvan het pakket door een storing vertraagd is, een mail gestuurd. Nogmaals ons excuses voor het ongemak.
Bedankt voor je complimenten :thumbs: Afslank Eiwit raden we vanwege het lagere eiwitgehalte niet aan voor krachtsporters. Whey Perfection is dan een veel betere keus :)
Damm it, zie nu op Track&Trace dat die rukkers van PostNL de bezorging hebben uitgesteld.
Dat is vervelend, balen! Ik reken erop dat het morgen komt.
Zo, me bestelling staat er op :)

Hoop dat het morgen nog aankomt, heb totaal geen shakes meer :o
alvast hartelijk bedankt B&F....
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken :) Morgen in huis!
Beste Ralph,

Wanneer krijgen jullie de Premium Superfood Blend weer op voorraad?

Bij voorbaat dank!
De Premium Superfood blend komt volgende week weer voorradig!
B&F heeft er Zeker (weer) een goede klant bij...
Elke klant is een goede klant!
Perfect protein besteld om eens af te wisselen (baalde dat banaan op was) vanille genomen ook erg lekker. Goede smaak! En een aanbieding pot Cell Mass.. (waarom ruikt het na riool als het in vers koud water zit?) -.- smaakt wel ok.

Alles binnen dag geleverd weer zoals beloofd. Top.
Graag gedaan. Jij ook bedankt natuurlijk. Perfect Protein is lekker he? :) Het zijn heerlijke smoothie smaken. De Cellmass heeft inderdaad niet een hele fijne geur, maar doet niets af aan de werking hoor! :wl:

Ralf

wat vinden jullie ervan dat jullie ree als klant hebben?

8 spectaculaire WEEKDEALS. Geldig t/m 29-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-workout
37 doseringen 11.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!

Creapure
500 gram voor 9.99!

Whey Perfection Variety Box
12 smaken voor 6.49!

Quest Bar
12 repen voor 22.99!

Pure Goji Bessen
250 gram voor 3.69!

Dominate
180 capsules

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Het pakket is inderdaad een dag vertraagd. Ons excuses voor het ongemak. Je zal vandaag nog een email krijgen met nadere informatie en een compensatie. Zoals je leest in dit topic, gebeurd het dag in, dag uit dat de pakketten voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd wordt. Doorgaans lukt dit ook gewoon altijd :) Nogmaals ons excuses!

Ralf

Oke, dankjewel voor de uitleg!
Voor de rest ben ik altijd hartstikke tevreden, dat mag ook gezegd worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven