Imperator
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb van een vriend een sample gehad van de afslank eiwit banaan en vond die super lekker, lekkerder dan de whey die ik nu heb
maar kan je afslank eiwit ook gebruiken om spieren op te bouwen ipv afvallen?
Kan gebeuren. Ik heb probeer iedereen hier ook zo vaak mogelijk te attenderen, maar het kan je altijd ontschoten zijn. Vandaag en morgen loopt de 50% actie nog. Daarna kijken we verder![]()
He Ray...Als je bij ons op vrijdag voor 22.00 uur besteld, wordt deze zaterdag bij je geleverd!
Zeker weten
Kijk, voor vaste klanten van postNL willen ze echt wel een extra rondje doen!
Beide producten zijn een goede keus. Zowel Iso-100 als Gold Whey is een goed eiwit. Iso-100 is daarintegen een gehydroliseerde isolaat eiwit. Net iets zuiverder dan de Gold Whey.
Bedankt voor je review! Leuk om te lezen
Graag gedaan. Bedankt voor je bestelling
De banaan en chocolade hebben persoonlijk mijn voorkeur. Aardbei doet er absoluut niet onderDe Quest Bar Chocolate Chip Cookie is er, Cookie Dough is er niet. Wel hebben we sinds gisteren de Cookies en Cream smaak eindelijk binnen
Bedankt voor je bestelling. Hij is verstuurd, morgen in huis
Klopt, de 50% actie loopt tot en met morgen
De smaak staat in de productieplanning. Hij komt er dus weer aanEen exacte datum kan ik je helaas niet zeggen. Sorry!
Natuurlijk, stuur me even een privébericht. Dan kijken we er direct voor je naar!
Ralf

Zo, me bestelling staat er op
Hoop dat het morgen nog aankomt, heb totaal geen shakes meer
alvast hartelijk bedankt B&F....

Nee, wil even wat anders nu.
ook, om helemaal eerlijk te zijn, was ik weer teleurgesteld in XXL..
verder niet waard om te benoemen wat...
En wou "Unstoppable" wel even proberen
groet, Ray...
Damm it, zie nu op Track&Trace dat die rukkers van PostNL de bezorging hebben uitgesteld.
Het pakket is inderdaad een dag vertraagd. Ons excuses voor het ongemak. Je zal vandaag nog een email krijgen met nadere informatie en een compensatie. Zoals je leest in dit topic, gebeurd het dag in, dag uit dat de pakketten voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd wordt. Doorgaans lukt dit ook gewoon altijdIk kreeg vanochtend de verzendbevestiging. Dus dat betekent dat ik het pakket zaterdag krijg lijkt me.
De trackcode zegt ook zaterdag.
En ik wil helemaal niet bashen, maar ik heb nou al een aantal keer tussen 21.30 en 21.50 besteld, en het is nog nooit op de dag erna aangekomen.
Waarom? Als je het niet waar kan maken, zeg dan voor 21.30 besteld, morgen in huis.
C1966010
Nogmaals ons excuses!Onze huidige website kan maar één korting per keer weergeven. Vandaar de kassakorting verdwijnt in het overzicht, maar wordt gewoon verrekend hoorQuest Bars in de weekaanbieding, 3 dagen terug al mijn 'maandbestelling' gedaan maar dit is very temptingHet viel mij wel op dat er 5% kassakorting bij wordt gegeven (bij 2 dozen bijvoorbeeld omdat je dan boven de 45 euro zit), maar als je een 2,5% kortingscode invoert, dan verdwijnt die kassakorting opeens en heb je dus enkel die 2,5% korting, klopt dat? Ik krijg die code nu ook niet meer weg uit mijn winkelmand, enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Je betaald geen cent te veel. Als je mij in een privébericht met je kortingscode wilt sturen, dan zoek ik het voor je uit en handelen we het af 
hier ook gister voor 22.00 besteld maar het komt pas zaterdag
Ik heb dus ook ruim voor 10 uur besteld gisteren wordt het zaterdag pas bezorgd...
De laatste paar keer hebben jullie dat voor 10 uur besteld volgende dag in huis niet waar kunnen maken....
Ons excuses hiervoor. Door een onbekend probleem is er veel vertraging ontstaan bij pakketten tussen 21.19 en 22.05 uur. We zullen jullie later vandaag nader informeren. Er wordt vandaag naar alle mensen waarvan het pakket door een storing vertraagd is, een mail gestuurd. Nogmaals ons excuses voor het ongemak.Hier ook ruim voor tien uur besteld, maar gaat pas zaterdag geleverd worden. Niet dat het nou zo'n punt is, maar gebeurd de laatste tijd wel steeds vaker.
Bedankt voor je complimentenIk heb van een vriend een sample gehad van de afslank eiwit banaan en vond die super lekker, lekkerder dan de whey die ik nu heb
maar kan je afslank eiwit ook gebruiken om spieren op te bouwen ipv afvallen?

Dat is vervelend, balen! Ik reken erop dat het morgen komt.Damm it, zie nu op Track&Trace dat die rukkers van PostNL de bezorging hebben uitgesteld.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerkenZo, me bestelling staat er op
Hoop dat het morgen nog aankomt, heb totaal geen shakes meer
alvast hartelijk bedankt B&F....
Morgen in huis!De Premium Superfood blend komt volgende week weer voorradig!Beste Ralph,
Wanneer krijgen jullie de Premium Superfood Blend weer op voorraad?
Bij voorbaat dank!
Elke klant is een goede klant!
Graag gedaan. Jij ook bedankt natuurlijk. Perfect Protein is lekker he?Perfect protein besteld om eens af te wisselen (baalde dat banaan op was) vanille genomen ook erg lekker. Goede smaak! En een aanbieding pot Cell Mass.. (waarom ruikt het na riool als het in vers koud water zit?) -.- smaakt wel ok.
Alles binnen dag geleverd weer zoals beloofd. Top.
Het zijn heerlijke smoothie smaken. De Cellmass heeft inderdaad niet een hele fijne geur, maar doet niets af aan de werking hoor! 
Het pakket is inderdaad een dag vertraagd. Ons excuses voor het ongemak. Je zal vandaag nog een email krijgen met nadere informatie en een compensatie. Zoals je leest in dit topic, gebeurd het dag in, dag uit dat de pakketten voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd wordt. Doorgaans lukt dit ook gewoon altijdNogmaals ons excuses!
Ralf