We hebben onze leverancier gevraagd of ze het morgen af kunnen sturen. Het staat helemaal klaar. Als het allemaal mee zit, is het morgen voorradig. Anders kan je erop rekenen dat het woensdag online staat.
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben onze leverancier gevraagd of ze het morgen af kunnen sturen. Het staat helemaal klaar. Als het allemaal mee zit, is het morgen voorradig. Anders kan je erop rekenen dat het woensdag online staat.
Er schijnt nogal wat verschil te bestaan in kwaliteit van cacao poeder wat betreft antioxidant gehalte ten gevolge van het produktieprocess (bloodstelling aan hoge temperaturen en pH waarden), zoals in volgend artikel omschreven:
http://nourishmylife.wordpress.com/2013/04/24/raw-cacao-vs-cocoa/
Is het mogelijk toe te lichten hoe dit zit voor de Pure Cacao Poeder van Body & Fit Superfoods?
Ik ga het antwoord (opnieuw) navragen voor je. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het weten.Beste B&F,
N.a.v. onderstaande post van een hele tijd geleden. Zouden jullie mij ook kunnen informeren?
Bij voorbaat dank.
Dat is inderdaad een kenmerk van onze pindapasta. Het is zo dat het geheel vrij is van toevoegingen. Het is daarom minder 'stevig' dan bijv een supermarkt pindakaas. Als je de ingrediënten vergelijkt, snap je direct waarom dat het geval is. Als je de eerste keer even flink roert, dan wordt het een stevigere massa.Ik heb een pot pinda pasta besteld en de seal op de pot was los maar dat maakt verder niks uit, maar is het normaal dat die pasta zo waterig is? Het lijkt wel saté saus![]()

Ik heb een pot pinda pasta besteld en de seal op de pot was los maar dat maakt verder niks uit, maar is het normaal dat die pasta zo waterig is? Het lijkt wel saté saus![]()
Een goede tip!
We gaan er direct voor je naar kijken!
De Smart Bars zijn nu helaas uitverkocht, we gaan er vanuit dat het met 2-3 weken weer voorradig is!Beste Bodyenfitshop,
Wanneer zijn de smartbars weer voorradig?
De gratis shakebekers zijn handig he. Het is een oplossing voor gemakkelijk shakes maken. Één maatschep eiwit of je andere shake, water/melk en even schudden. Je hebt zo een heerlijke shake klaarMagnificent tropical is zo lekker.
Trouwens die shakerbekers, met da zeefje die je er als kado kan bij kiezen zijn echt geniaal!
Ik lag altijd met een hele blender te kloten ^^
Oja, ik heb L-Tyrosine besteld, kan dit wel samen met Ritalin (4x 20mg)
Anders moet ik beter wachten dat me psychiater terug is -.-
Wat betreft de combinatie met ritalin, helaas kan ik daarover niet adviseren. Dit zal je met je psychiater moeten overleggen.De MCT olie van ons eigen merk komt niet meer terug. We verwachten met enkele weken wel weer MCT olie van andere merken.Wanneer krijgen jullie weer MCT olie binnen van B&F ??
Vanmiddag om 5 uur een bestelling gedaan. Echter heb ik geen verzendbevestiging ontvangen. Ordernummer is c1981371. Hoop dat de bestelling de volgende dag (dinsdag) wel geleverd wordt en niet alweer te laat geleverd wordt?
Gr, Thomas
Alle potten worden gecontroleerd voordat ze op transport gaan. Ik heb gisteren het zelf nog gecontroleerd (steekproef gewijs, willekeurig) en ze gaan dicht ons distributiecentrum uit. Mocht het in de toekomst weer voorkomen, laat het me even weten!@ B&F vandaag mijn pakket, tegenwoordig ook op maandag geleverd is een pluspunt. Ik maak net mijn pakket open, en er zat wat vloeibaar pindapasta over m’n spullen. Ik ging er dus van uit dat de glazen pot stuk was, kan gebeuren. nu is het echter zo dat de pot heel is en de deksel er nog op zat, maar niet heel strak. toen ik deze er al draaide zag ik dat de witte bescherm folie er bijna helemaal af was, waardoor deze lekte. worden de potten gecontroleerd voordat ze opgestuurd worden? lijkt me een beetje vreemd dat dit door de transport op deze manier open is gegaan?
Het kon inderdaad kloppen dat het gisteravond tussen 21.30-22.00 uur langzaam was. Er was een storing wat invloed uitoefende op de site.wats er met de site aan te hand? Ongeloofelijk sloom of ligt dat aan mij
Bedankt voor je bestelling. Dat is helaas niet gelukt. Als het goed is, heb je hierover wel een mail ontvangen van ons. Ons excuses.Yes...nog net voor 22u besteld!!
Hopelijk gaat hij nog mee voor morgen![]()
Uw ordernummer is: C1983974
Het pakketje zit vandaag in de uitleveringOm 2 uur 's middags besteld en op dit moment nog geen tnt nummer ontvangen. Kan ik er dan van uit gaan dat het nog niet is opgestuurd?
Ordernummer: C1980137
EDIT: Net een mail ontvangen toppie!

We hopen de 2,2kg Chocolade deze of anders volgende week weer voorradig te hebbenWanneer is de chocolate milkshake 2.2kg van de whey perfection binnen?

Het pakket gaat inderdaad woensdag geleverd. Ons excuses hiervoor.Vanmiddag om 5 uur een bestelling gedaan. Echter heb ik geen verzendbevestiging ontvangen. Ordernummer is c1981371. Hoop dat de bestelling de volgende dag (dinsdag) wel geleverd wordt en niet alweer te laat geleverd wordt?
Gr, Thomas

Het klopt inderdaad dat je een mail gehad hebt. Het is zo dat er twee tijdstippen gepakt zijn. Bijv. 18.00-22.00 uur en alle orders daartussen. Jouw bestelling zal net op de grens gelegen hebben, vandaar. Jouw pakketje is onderweg en zit vandaag in de uitleverroute. Je kan erop rekenen dat het vandaag bij jou aankomt.Gister besteld en al bevestiging gehad dat het pakket is verzonden, alleen deze morgen email gehad dat er een fout was in het distrubitie centrum van b&f en dat hij vertraagt is, maar op de postNL app staat ie nog wel voot vandaag
Ordernummer C1981519