XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, bedankt voor de reply, ben altijd voorzichtig met dat soort dingen. kan ik gerust pindapasta op brood doen nu!

dond 22 mei 3 pakjes besteld, op zaterdag 24 mei zijn er 2 toegekomen (2 dagen naar Belgie, the usual)

echter 3e pakje nog steeds niet ontvangen: bestelling C1963329

graag checken :cool:

Body & fit,

Hoeveel gram is de maatschep van Ultra-Micronized BCAA poeder nu juist? Ik beschik niet over een weegschaal voor -100g.

Een advies gevraagd: Als basketball speler neem ik jullie Muscle Protect met Waxy Mazy Starch tijdens de training, welke stimulant free (zonder caffeine) pre workout raden jullie aan?

Bedankt!

Zitten er eigenlijk stukjes speculaas in de whey perfection speculaas?
en wat moet k me voorstellen bij straccitalla? soort vanille maar dan met chocostukjes?

thx :)

Ok, bedankt voor de reply, ben altijd voorzichtig met dat soort dingen. kan ik gerust pindapasta op brood doen nu!
Graag gedaan. Dat word flink genieten onze Pindapasta.:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dond 22 mei 3 pakjes besteld, op zaterdag 24 mei zijn er 2 toegekomen (2 dagen naar Belgie, the usual)

echter 3e pakje nog steeds niet ontvangen: bestelling C1963329

graag checken :cool:
Deze zending met de BCAA zit vandaag in de afleverroute :) Je kan er vandaag op rekenen.
Body & fit,

Hoeveel gram is de maatschep van Ultra-Micronized BCAA poeder nu juist? Ik beschik niet over een weegschaal voor -100g.

Een advies gevraagd: Als basketball speler neem ik jullie Muscle Protect met Waxy Mazy Starch tijdens de training, welke stimulant free (zonder caffeine) pre workout raden jullie aan?

Bedankt!
We hebben het hier nagewogen en je moet even na de maatschep kijken. Dit is voor de ene smaak wel goed, de andere smaak weer niet. Ik kan zo niet zien welke smaak je van de BCAA Micronized hebt. Wanneer er een 20 cc maatschep in zit, is dit inderdaad 10 gram. Als er een 9 cc (zoals het hoort) maatschep in zit, heb je 5 gram per servering. :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Zitten er eigenlijk stukjes speculaas in de whey perfection speculaas?
en wat moet k me voorstellen bij straccitalla? soort vanille maar dan met chocostukjes?

thx :)
Ja, dat klopt inderdaad. De Speculaas bevat kleine stukjes, evenals de stracciatella. Dat is een heerlijke romige smaak met stukjes chocolade. Erg, erg lekker :) Iedereen is enthousiast over de stracciatella, dus deze kun je gerust proberen.

Ralf

Verkeerde spullen geleverd gekregen.
Toch maar weer een poosje bij XXL bestellen mannen, gaat net even iets teveel fout bij jullie.

Deze zending met de BCAA zit vandaag in de afleverroute :) Je kan er vandaag op rekenen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Ja, dat klopt inderdaad. De Speculaas bevat kleine stukjes, evenals de stracciatella. Dat is een heerlijke romige smaak met stukjes chocolade. Erg, erg lekker :) Iedereen is enthousiast over de stracciatella, dus deze kun je gerust proberen.

Ralf

super, thx for the reply!

een idee wanneer jullie eiwitrepen 'smart bar' weer beschikbaar zijn?
zelfde vraag voor 'best body low carb bar', wanneer terug beschikbaar?

Verkeerde spullen geleverd gekregen.
Toch maar weer een poosje bij XXL bestellen mannen, gaat net even iets teveel fout bij jullie.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling en opnieuw erg vervelend natuurlijk.:rolleyes: Dat het zo vaak voorvalt is dan natuurlijk erg vervelend en absoluut niet de bedoeling. Wil je mij een privébericht sturen met je ordernummer en wat er fout gegaan is. Dan pakken we dat direct voor je op! Vergeet niet, dat gaan we héél netjes oplossen:cool:
super, thx for the reply!

een idee wanneer jullie eiwitrepen 'smart bar' weer beschikbaar zijn?
zelfde vraag voor 'best body low carb bar', wanneer terug beschikbaar?
De Smart Bar zal met circa 2-3 weken weer voorradig zijn. De Best Body-repen zijn helaas al langere tijd uitverkocht bij de leverancier. Het is voor ons heel lastig om daarom een inschatting te maken wanneer deze weer voorradig is. Heb je onze Perfection Bar al eens gehad? Deze is ook ontzettend goed, lekker en scherp geprijsd.

Ralf

Hallo, we zijn ondertussen al 6 mei, hebben jullie al iets vernomen van de leverancier? Want de voedingswaarden op jullie verpakkingen klopt van geen kanten.

Verder kloppen de voedingswaarden van jullie chiazaden ook niet!

Er staat 8,3gr koolhydraten per 100gr, terwijl dit schommelt tussen de 40-45gr per 100gr

Hebben jullie hierover al iets vernomen?

Hebben jullie hierover al iets vernomen?
Wanneer je de vezels en koolhydraten bij elkaar optelt, krijg je het aantal koolhydraten per honderd gram. Vaak worden deze 'onder' koolhydraten geschoven, maar de nieuwste wetgeving geeft aan dat deze los gedeclareerd moet worden. Vandaar je bij ons een verschil hebt tussen koolhydraten en vezels. Als je dit bij elkaar optelt, kom je op een goede hoeveelheid uit.

Ralf

Wanneer je de vezels en koolhydraten bij elkaar optelt, krijg je het aantal koolhydraten per honderd gram. Vaak worden deze 'onder' koolhydraten geschoven, maar de nieuwste wetgeving geeft aan dat deze los gedeclareerd moet worden. Vandaar je bij ons een verschil hebt tussen koolhydraten en vezels. Als je dit bij elkaar optelt, kom je op een goede hoeveelheid uit.

Ralf

Helder, waarvoor dank!

Ik had gister besteld maar door een fout in het distributiecentrum is de levering uitgesteld tot morgen.

Dit is serieus het eerste bedrijf waar ik bestel die direct (zonder dat ik zelf erachteraan kan bellen), mij op de hoogte stelt over de uitgestelde levering. En ter compensatie zat er een kortingscode bij. :)

En ik wilde dit even zeggen omdat vaak alleen de negatieve worden gezien en worden gepost

De levering is inderdaad wel wat achteruit gegaan.
Gister om 20:58 besteld en vanochtend om 8:19 pas verzonden.

C1983447

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben zijn ze geld aan het inzamelen om een labtest te laten voor jullie whey perfection. Ze gaan er ook een aminozuurprofielbepaling bijdoen.

Ik neem aan dat ze alleen een bevestiging gaan krijgen van wat er op jullie label staat?

Jullie hebben toch eens zo'n test laten doen en het hier op DBB-forum gepost?

Ik had gister besteld maar door een fout in het distributiecentrum is de levering uitgesteld tot morgen.

Dit is serieus het eerste bedrijf waar ik bestel die direct (zonder dat ik zelf erachteraan kan bellen), mij op de hoogte stelt over de uitgestelde levering. En ter compensatie zat er een kortingscode bij. :)

En ik wilde dit even zeggen omdat vaak alleen de negatieve worden gezien en worden gepost
Bedankt voor je complimenten en uiteraard, nogmaals ons excuses voor het ongemak :)
De levering is inderdaad wel wat achteruit gegaan.
Gister om 20:58 besteld en vanochtend om 8:19 pas verzonden.

C1983447
Pakket is inderdaad een dag vertraagd, ons excuses hiervoor.
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben zijn ze geld aan het inzamelen om een labtest te laten voor jullie whey perfection. Ze gaan er ook een aminozuurprofielbepaling bijdoen.

Ik neem aan dat ze alleen een bevestiging gaan krijgen van wat er op jullie label staat?

Jullie hebben toch eens zo'n test laten doen en het hier op DBB-forum gepost?
Wij maken ons absoluut geen zorgen. Wij hebben hier in verleden al vaker een lab onderzoek geplaatst. :)

Ralf

(kleine)Bestelling geplaatst C1989152

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven