Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het klopt inderdaad dat deze er niet bij zat. Zoals je op de factuur ziet, is deze niet geselecteerd en daarom niet meegestuurd. Ik stuurhem voor deze keer even naIk heb mijn bestelling net binnen gehad: C1982070
Maar die shakebeker die ik er bij had gekozen zit er niet bij![]()

Als er ook direct betaald is (bijv. iDeal), versturen we het direct. Vrijdag in huisNet besteld, wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

2 pakketten zijn niet goed gesorteerd, waardoor een dag vertraging ontstaan is. Je bent niet de enige die er last van heeft. In totaal zijn er 750-1250 orders vertraagd bij postNL. Je kan erop rekenen dat het vrijdag bij je aan komt.De vorige bestellingen waren enkelvoudig maar nog zie ik niet in waarom meerdere bestellingen er toe zou leiden dat alles vertraagd?
C1987693 C1987750 C1987662 1 hiervan heb ik reeds ontvangen en zie nu dat de andere 2 pas vrijdag geleverd gaan worden?
Bedankt voor je bestelling. De Citrulline Malaat is op dit moment helaas uitverkocht. Stuur me even een privébericht, dan kijken we voor een oplossing!
We snappen dat het vervelend is en het is deze week een stukje overmacht. Waardoor een aantal pakketten vetraagd zijn.We zijn druk bezig een mailing op te zetten naar alle klanten waarvan het pakket vetraagd is. Daarin bieden we een kortingscode aan en nogmaals ons excuses. De kortingscode is dus onderweg
Nee, de BODYENFITFAN is helaas verlopen. Deze was één dag geldig
![]()
In ieder geval tot en met zondag. De Omega-3 gaat bijvoorbeeld ontzettend hard nu. Wanneer het op is, is het op. Dan gaat de nieuwe voorraad die volgende week binnen komt er weer uit. Dus wees er snel bij als je iets leuks zietis deze actie nog geldig , van die gratis vitamines en omega's ??

Kassakorting wordt alleen maar berekend over kassakortingproducten. Bijvoorbeeld Unstoppable is dat wel, maar Muscle Protect wordt geen kassakorting berekend. De kassakorting wordt ook pas berekend wanneer je minimaal 45 euro aan kassakortingproducten hebt in je winkelwagen. Stop er maar eens twee Unstoppable in, dan zie je dat er 5% afgaat. Doe je er 4, dan gaat er 10% afbeste B&f,
Op de Unstoppable geldt een kassakorting, maar wanneer ik er Muscle Protect (€19,90) bij bestel gaat er niks van het totaal bedrag af.
Kunnen jullie me hier mee uit de 'brand' helpen?

Ik heb helaas de productspecificatie niet bij de hand. Ik zal het vrijdag voor je nakijken!Zijn de eiwitwaarden op de site van bijvoorbeeld whey isolaat perfection op basis van droge stof of is dit er al af?
Er zijn gisteren ongeveer 750-1250 bestellingen niet goed gesorteerd bij onze bezorgdienst. Met als gevolg dat er ontzettend veel pakketten vertraagd zijn. Ik kan nu niet zien wat de status van jouw pakket is, maar houd je T&T in de gaten. Mocht jouw pakket 'getroffen' zijn, dan zal het vrijdag klaar liggen.B&F ik heb dinsdag voor 22:00 een bestelling geplaatst, pakjegemak gekozen, vandaag bij t postkantoor geweest maar die hadden nog niks binnen. ik heb wel bevestiging gekregen in de mail e.d. en de zelfde avond ook al bericht dat het verzonden was
Hee Casper! Nee, de Ice Coffee komt niet in kleinere verpakkingen dan 2,2kg. Hij is écht heel lekker. Deze kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellenZijn de whey perfecton ice coffee, speculaas ook in 750 gram te verkrijgen?
(of inderdaad een paar paginas terug, potten van 1 kilo zou super zijn!)

Het klopt inderdaad dat deze er niet bij zat. Zoals je op de factuur ziet, is deze niet geselecteerd en daarom niet meegestuurd. Ik stuurhem voor deze keer even na![]()

Ja je hebt gelijk! Vergeten te selecteren op 1 of andere manier
In ieder geval helemaal top dat je dat alsnog wilt doen!![]()
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken!
Tussen de 30-35 gram per scoop
Ik heb het eens nagerekend en toen kwam ik gemiddeld op 3 scoops = 100 gram. Dus kan ook iets meer zijn, iets minder. Maar daarmee heb je een goede richtlijn. Er zijn gisteren ongeveer 750-1250 bestellingen niet goed gesorteerd bij onze bezorgdienst. Met als gevolg dat er ontzettend veel pakketten vertraagd zijn. Ik kan nu niet zien wat de status van jouw pakket is, maar houd je T&T in de gaten. Mocht jouw pakket 'getroffen' zijn, dan zal het vrijdag klaar liggen.
Kassakorting wordt alleen maar berekend over kassakortingproducten. Bijvoorbeeld Unstoppable is dat wel, maar Muscle Protect wordt geen kassakorting berekend. De kassakorting wordt ook pas berekend wanneer je minimaal 45 euro aan kassakortingproducten hebt in je winkelwagen. Stop er maar eens twee Unstoppable in, dan zie je dat er 5% afgaat. Doe je er 4, dan gaat er 10% af
Ralf
Ralf, ik wil weer wat walden farms bestellen maar de chocolade is uitverkocht. Is er een mogelijkheid deze nog te krijgen aan de kortings prijs als deze weer binnen komt?
Ralf, ik wil weer wat walden farms bestellen maar de chocolade is uitverkocht. Is er een mogelijkheid deze nog te krijgen aan de kortings prijs als deze weer binnen komt?
Dat is helaas niet mogelijk. De kortingscode loopt tot en met 31 mei op alle voorradige producten van de WF. Als deze volgende week binnen komt, geldt de korting uiteraard, komt deze daarna binnen. Dan is de korting er niet meer. Een exacte nieuwe leverdatum kan ik op dit moment niet in zien.Wat hij vraagt :-) en wanneer wordt deze weer verwacht?
Altijd goedOke bedankt. Had niet in de gaten dat het alleen geldig is op Kassakortingproducten bij elkaar.

Graag gedaan!
We hopen dat deze aankomende week weer voorradig isHai Ralf. Wanneer is de 2kg smart-protein strawberry weer beschikbaar (ongeveer)? Ik wil wat dingen bestellen die nu in de aanbieding zijn dus hopelijk komt de strwaberry gauw weer beschikbaar![]()