Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, is de winkel in Zwolle vandaag ook geopend? Zo ja, tot hoelaat?

Dat is helaas niet mogelijk. De kortingscode loopt tot en met 31 mei op alle voorradige producten van de WF. Als deze volgende week binnen komt, geldt de korting uiteraard, komt deze daarna binnen. Dan is de korting er niet meer. Een exacte nieuwe leverdatum kan ik op dit moment niet in zien.

Altijd goed :)

Graag gedaan!

We hopen dat deze aankomende week weer voorradig is :)

Ralf

Is er dan geen mogelijkheid nu al te bestellen en te betalen. En dat jullie achterna
verzenden? In andere winkels kan je toch ook bij bestellen aan promoprijs als de stock op is?

Wanneer is de Premium Superfood Blend leverbaar? Ik wacht al een tijdje, maar helaas nog steeds uit voorraad...

Body & Fit,

Betreffende de 1 kg verpakkingen Waxy Maze Starch:

Mix per dosering 20 - 60 gram, maar hoeveel gram is 1 maatschep juist?
Vervelend als je geen weegschaaltje hebt.. Bedankt!

Even een vraag over het label van Dominate:
3 capsules bevatten in totaal 1178mg aan ingredienten. Echter staat op het label dat er alleen al in Sarcosine en agmatine een hoeveelheid van 1500mg zit, laat staan de andere ingredienten bij opgeteld.
Enige vorm van duidelijkheid zou gewenst zijn.

C1996569 Goede order geplaatst:) Als het kan zou ik graag de creatine tabs proberen, zou je die er nog bij kunnen doen? :)

Gaat de pro antium whey uit het assortiment trouwens? Dat hij nu zo goedkoop is? Zou zonde zijn..

Body & Fit,

Zit geen maatschep in, beter ga je een weegschaal kopen...

Body & Fit,

Welke bodybuilder heeft er nou geen weegschaal:eek:

B&F,

word vandaag de bestellingen nog op de post gedaan? of werken jullie of tnt niet vanwege Hemelvaartsdag?

Laatst bewerkt:
Wat een gruwelijk groot aanbod hebben jullie tegenwoordig.
Ik hoef tegenwoordig bijna niet meer naar de supermarkt te gaan; Pastasaus, pasta, noten, muesli, ontbijtgranen, desserts (ijsjes), pindakaas, tussendoortjes, cocos- en olijfolie, rijst, quinoa, enz. haal ik allemaal bij jullie.
Vlees online bij Musclemeat.nl

Enige wat ik nog mis zijn aminozuren in bulk zoals bij Nutrabio. Oa; Cysteine, Tryptofaan, Alanine, Glycine, N-Acetyl-Cysteine, Phenylalanine, Theanine, Threonine.

Wat ook nog leuk zou zijn is losse groene thee, deze moet ik nog bij Azarius halen, waar er jammer genoeg verzendkosten te betalen zijn.

:)

Die smooze ijsjes zijn echt zooo lekker!!

aanbod is inderdaad erg groot toets maar eens creatine in de search engine voor de grap en je krijgt een hele lijst waar je een paar minuten moet gaan scrollen.

Ralf, hebben jullie multi's zonder green tea (caffeïne in het algemeen) of rhodiola?
K heb er even achter gezocht, maar het aanbod is groot :)

Door omstandigheden (feestdag, foutje postnl) komt mijn bestelling een 2 dagen later aan. Ik kreeg onmiddelijk hier een waarschuwing over en een extra kortingscode voor mijn volgende bestelling. Dit vind ik nu eens topservice. Door de waarschuwing ben ik niet de hele namiddag thuis gebleven voor de bestelling en hier bovenop nog eens een korting.
Doe zo verder bodyenfit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven