Super, altijd goed. Bedankt voor je bestelling en een goed weekend gewenstDacht ik al. Heb hem maar gewoon besteld. Bedankt voor je antwoord!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, altijd goed. Bedankt voor je bestelling en een goed weekend gewenstDacht ik al. Heb hem maar gewoon besteld. Bedankt voor je antwoord!

Bedankt voor je bestelling. Wij zullen zorgen dat je bestelling met veel plezier klaar gemaakt wordt en morgen met veel plezier bij je geleverd wordtVeel plezier met je supplementen!
Is de walden farm chocolade nog binnen gekomen? Of enige kans dat deze morgen nog aankomt?
Man van de pakketjes had er erg veel zin in , hij stond behoorlijk vroeg aan de deur.
Gistermiddag om 17 u besteld en vandaag om half 11 keurig afgeleverd. Thanks.

Hebben jullie een certificaat welke de kwaliteit van jullie "High quality omega 3 - 1000 mg" verzekerd? Zoja, kunnen jullie deze ter bewijs opsturen?

Kan je, aub, ook even mijn PM beantwoorden?
Bedankt!
.Body en fit jullie reageren hier altijd netjes en zelfs in het weekend, ga zo door!

even jullie bedanken
ik had gezien dat mijn pakketje was beschadigd in aflevering dus had ik hier dit even gepost
de Ralf heeft me toen verder geholpen en de dag erna al meteen een nieuw pakket ontvangen met 'extra's' waarvoor mijn dank
ok ik geef toe ik ben een goede en erg vaste klant :-)
ik heb al aan 2vrienden beloofd hun ook eens de slim pasta te laten proeven door hun 1zakje cadeau te doen
nogmaals bedankt mannen,
ps: het meisje dat het pakket geleverd had heeft zich ook verontschuldigd
de pot pindakaas was blijkbaar stuk gegaan en haar busje heeft een paar dagen lekker geroken :-)
Mocht je in de toekomst nog tegen vragen en/of problemen aanlopen dan horen wij dat graag van je!Heb laatst 500 gram "pure cacao poeder" besteld. Zie alleen dat de voedingswaarde op het etiket niet overeenkomen met de eerder gekochte 250 gr pot. Zit nogal verschil in...hoe kan dit B&F?
![]()
![]()

Beste B&F,
geld het ook voor de zondag voor 22:00 besteld, maandag in huis? (locatie: Nederland).

Gisteren alweer de bezorger aan de deur met een doos van B&F (2e keer deze week).
"verrassingspakket" ontvangen (C7).
Komt hier in huis zeker van pas. Super bedankt!![]()
Succes met je producten! Erg blij dat ik bij B&F zit ,
pannenkoeken waren(ZIJN) heerlijken tja de shakes ook super !!
en de creatine super fijn en is zo weg...
heb alleen nog de Ustoppable nog niet geopend
nogmaals mijn dank en zal zo nu en dan een review uit de bus gooien...
Groet, Ray...