AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de walden farm chocolade nog binnen gekomen? Of enige kans dat deze morgen nog aankomt?

Alles weer netjes ontvangen, bedankt weer.

Gistermiddag om 17 u besteld en vandaag om half 11 keurig afgeleverd. Thanks.

Hebben jullie een certificaat welke de kwaliteit van jullie "High quality omega 3 - 1000 mg" verzekerd? Zoja, kunnen jullie deze ter bewijs opsturen?

Is de walden farm chocolade nog binnen gekomen? Of enige kans dat deze morgen nog aankomt?

De chocolate-peanut-spread hebben we wel op voorraad, de chocolade-siroop van Walden Farm helaas nog niet.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Man van de pakketjes had er erg veel zin in , hij stond behoorlijk vroeg aan de deur.

Alles weer netjes ontvangen, bedankt weer.

Gistermiddag om 17 u besteld en vandaag om half 11 keurig afgeleverd. Thanks.

Zoals het hoort, op werkdagen voor 22.00 besteld morgen in huis. :D

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Hebben jullie een certificaat welke de kwaliteit van jullie "High quality omega 3 - 1000 mg" verzekerd? Zoja, kunnen jullie deze ter bewijs opsturen?

Ik ga hier direct voor je achteraan, ik kom hier maandag even op terug. :)

Kan je, aub, ook even mijn PM beantwoorden?
Bedankt!

Body en fit jullie reageren hier altijd netjes en zelfs in het weekend, ga zo door!

wow echt super weer lekker mijn pakket uitgesteld

even jullie bedanken
ik had gezien dat mijn pakketje was beschadigd in aflevering dus had ik hier dit even gepost
de Ralf heeft me toen verder geholpen en de dag erna al meteen een nieuw pakket ontvangen met 'extra's' waarvoor mijn dank
ok ik geef toe ik ben een goede en erg vaste klant :-)
ik heb al aan 2vrienden beloofd hun ook eens de slim pasta te laten proeven door hun 1zakje cadeau te doen
nogmaals bedankt mannen,
ps: het meisje dat het pakket geleverd had heeft zich ook verontschuldigd
de pot pindakaas was blijkbaar stuk gegaan en haar busje heeft een paar dagen lekker geroken :-)

Op de homepage van b&f, creatine nu van 12,50 voor 12,50...lol :p

Heb laatst 500 gram "pure cacao poeder" besteld. Zie alleen dat de voedingswaarde op het etiket niet overeenkomen met de eerder gekochte 250 gr pot. Zit nogal verschil in...hoe kan dit B&F?

hwzwxt.jpg

14wcf14.jpg

Body en fit jullie reageren hier altijd netjes en zelfs in het weekend, ga zo door!

Uiteraard! Wij proberen zo veel mogelijk voor jullie bereikbaar te zijn om jullie te helpen:D

wow echt super weer lekker mijn pakket uitgesteld

Dat is zeker niet de bedoeling! Als je mij je Ordernummer even doorgeeft door middel van een PM dan ga ik er eventjes naar kijken;)

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

even jullie bedanken
ik had gezien dat mijn pakketje was beschadigd in aflevering dus had ik hier dit even gepost
de Ralf heeft me toen verder geholpen en de dag erna al meteen een nieuw pakket ontvangen met 'extra's' waarvoor mijn dank
ok ik geef toe ik ben een goede en erg vaste klant :-)
ik heb al aan 2vrienden beloofd hun ook eens de slim pasta te laten proeven door hun 1zakje cadeau te doen
nogmaals bedankt mannen,
ps: het meisje dat het pakket geleverd had heeft zich ook verontschuldigd
de pot pindakaas was blijkbaar stuk gegaan en haar busje heeft een paar dagen lekker geroken :-)

Goed te horen dat je zo te spreken bent over onze diensten! Wij doen ons best:) Mocht je in de toekomst nog tegen vragen en/of problemen aanlopen dan horen wij dat graag van je!

Heb laatst 500 gram "pure cacao poeder" besteld. Zie alleen dat de voedingswaarde op het etiket niet overeenkomen met de eerder gekochte 250 gr pot. Zit nogal verschil in...hoe kan dit B&F?

hwzwxt.jpg

14wcf14.jpg

Dit lijkt niet helemaal juist te zijn! Ik ga het voor je uit laten zoeken. Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug! ;)

Tim

Beste B&F,
geld het ook voor de zondag voor 22:00 besteld, maandag in huis? (locatie: Nederland).

Gisteren alweer de bezorger aan de deur met een doos van B&F (2e keer deze week :rolleyes:).

"verrassingspakket" ontvangen (C7). :D:D:D
Komt hier in huis zeker van pas. Super bedankt! :thumbs:

2014-05-31 14.42.31.jpg

Erg blij dat ik bij B&F zit ,
pannenkoeken waren(ZIJN) heerlijk :thumbs::cool: en tja de shakes ook super !!

en de creatine super fijn en is zo weg...

heb alleen nog de Ustoppable nog niet geopend :angstig::D
nogmaals mijn dank en zal zo nu en dan een review uit de bus gooien...

Groet, Ray...

Beste B&F,
geld het ook voor de zondag voor 22:00 besteld, maandag in huis? (locatie: Nederland).

In principe worden de bestellingen die in het weekend worden geplaatst standaard op dinsdag afgeleverd. Een enkele bezorger is uitzondering op de regel en kan het pakketje zelfs al op maandag aanbieden. Dit is puur afhankelijk van de postbode die je pakketje langs komt brengen:D

Nieuwe Weekaanbiedingen! Geldig tot 6 Juni 2014

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Gisteren alweer de bezorger aan de deur met een doos van B&F (2e keer deze week :rolleyes:).

"verrassingspakket" ontvangen (C7). :D:D:D
Komt hier in huis zeker van pas. Super bedankt! :thumbs:

Kijk eens aan! Weer een pakketje binnen:D Succes met je producten!

Erg blij dat ik bij B&F zit ,
pannenkoeken waren(ZIJN) heerlijk :thumbs::cool: en tja de shakes ook super !!

en de creatine super fijn en is zo weg...

heb alleen nog de Ustoppable nog niet geopend :angstig::D
nogmaals mijn dank en zal zo nu en dan een review uit de bus gooien...

Groet, Ray...

Wij zijn erg blij dat we je als klant mogen hebben! Ik ga persoonlijk erg hard op de Unstoppable:D
We wensen je erg veel succes en zijn erg benieuwd naar je ervaringen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DRINK UNSTOPPABLE™; HET SPEELKWARTIER IS F#CKING AFGELOPEN!

Tim

bestelling geplaatst,:D
Ordernummer C2005477

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven