XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Creatine afgeprijsd van 12,50 naar 12,50?

heey b&f
komt de Granny's Apple Pie smaak Whey perfection nog terug binnen?

Tot wanneer is de ultra fine oats in de aanbieding ?

Kan ik gewoon de ultra fine oats of pure rice powder door me glas melk gooien en zo opdrinken of moet er nog wat mee gebeuren ?

Laatst bewerkt:
Ik heb een soort bestel verslaving denk ik.

Maar weer eens pwo besteld. Ben benieuwd hoe deze van Olimp bevalt.

Uw ordernummer is: C2007777

Groenten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb laatst 500 gram "pure cacao poeder" besteld. Zie alleen dat de voedingswaarde op het etiket niet overeenkomen met de eerder gekochte 250 gr pot. Zit nogal verschil in...hoe kan dit B&F?

Yuri,

De voedingswaarden op de website kloppen. Het gaat hier om een oud label waarop een fout is gemaakt. De nieuwe labels zijn onderweg!

Dit geldt voor zowel de 250 gram als de 500 gram.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

heey b&f
komt de Granny's Apple Pie smaak Whey perfection nog terug binnen?

Deze smaak komt alleen terug in de 2.2 kilo variant. Duurt ongeveer nog 4 weken.

Tot wanneer is de ultra fine oats in de aanbieding ?

Kan ik gewoon de ultra fine oats of pure rice powder door me glas melk gooien en zo opdrinken of moet er nog wat mee gebeuren ?

De Ultra Fine Oats zijn tot en met woensdag in de aanbieding. Je kunt deze inderdaad zo door je melk of shake gooien.

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Volgens mij kost die normaal 14,90. Zal vast een foutje zijn.

Aangepast! Dankjewel :)

Laatst bewerkt:
Oke straks eveb wat kilo's binnenhalen dus !

Hebben jullie een certificaat welke de kwaliteit van jullie "High quality omega 3 - 1000 mg" verzekerd? Zoja, kunnen jullie deze ter bewijs opsturen?

Ik heb dit certificaat zojuist opgevraagd en ontvangen echter kan ik je deze helaas niet opsturen aangezien deze bedrijfsgevoelige informatie bevat.

Het is getest en goed gekeurd door TLR International Laboratories in augustus 2013.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

En nu ook een Limited Edition oranje shakebeker.

Ik heb dit certificaat zojuist opgevraagd en ontvangen echter kan ik je deze helaas niet opsturen aangezien deze bedrijfsgevoelige informatie bevat.

Het is getest en goed gekeurd door TLR International Laboratories in augustus 2013.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Niks voor de belgen? :(

Damn net besteld voor de actie. Mooi shirt!
Hoop dat het bij de volgende bestelling nog beschikbaar is

We durven helaas niet aan te geven wanneer deze weer binnen is. Dit omdat de Best Body afkomstig is uit Duitsland. Dit hebben we vorige week net weer opnieuw besteld en hopen we aankomende week binnen te krijgen. Toen zat deze niet in de levering, dus we hopen volgende week wel!

Beste,
Sinds lange tijd ben ik in afwachting van de Hardcore Protein Blocks van Best body en schuim ik haast elke dag jullie webshop hiervoor af,, doch zijn deze nog steeds niet beschikbaar. Hebben jullie er nog steeds geen zicht op wanneer deze binnen komen?

Grtz,

Laatst bewerkt:
Beste,
Sinds lange tijd ben ik in afwachting van de Hardcore Protein Blocks van Best body en schuim ik haast elke dag jullie webshop hiervoor af,, doch zijn deze nog steeds niet beschikbaar. Hebben jullie er nog steeds geen zicht op wanneer deze binnen komen?

Grtz,

We hebben op dit moment veel problemen met de levering van Best Body producten. Ik durf dus ook geen datum te geven maar we hebben het besteld!

Dank voor je snelle reactie. Welk waardig alternatief kunnen jullie me dan ook aanbieden? Meeste andere repen zijn kleiner en hebben niet zo veel eiwitten...

Grtz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven