Bedankt voor je bestelling! De inpakkers zijn nu druk bezig met je pakketje

Prettig weekend verder!
Tim
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heey b&f
komt de Granny's Apple Pie smaak Whey perfection nog terug binnen?

Heb laatst 500 gram "pure cacao poeder" besteld. Zie alleen dat de voedingswaarde op het etiket niet overeenkomen met de eerder gekochte 250 gr pot. Zit nogal verschil in...hoe kan dit B&F?
heey b&f
komt de Granny's Apple Pie smaak Whey perfection nog terug binnen?
Tot wanneer is de ultra fine oats in de aanbieding ?
Kan ik gewoon de ultra fine oats of pure rice powder door me glas melk gooien en zo opdrinken of moet er nog wat mee gebeuren ?
Volgens mij kost die normaal 14,90. Zal vast een foutje zijn.

Hebben jullie een certificaat welke de kwaliteit van jullie "High quality omega 3 - 1000 mg" verzekerd? Zoja, kunnen jullie deze ter bewijs opsturen?
Ik heb dit certificaat zojuist opgevraagd en ontvangen echter kan ik je deze helaas niet opsturen aangezien deze bedrijfsgevoelige informatie bevat.
Het is getest en goed gekeurd door TLR International Laboratories in augustus 2013.
---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En nu ook een Limited Edition oranje shakebeker.

Ik heb dit certificaat zojuist opgevraagd en ontvangen echter kan ik je deze helaas niet opsturen aangezien deze bedrijfsgevoelige informatie bevat.
Het is getest en goed gekeurd door TLR International Laboratories in augustus 2013.
---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En nu ook een Limited Edition oranje shakebeker.
Helaas niet, we gaan hier in de toekomst meer rekening mee houden aangezien we steeds meer "Rode Duivels" als klanten krijgen![]()

Damn net besteld voor de actie. Mooi shirt!
Hoop dat het bij de volgende bestelling nog beschikbaar is
Meer dan 60 euro? Wat is je ordernummer probeer ik deze er nog bij in te stoppen! Welke maat moet je hebben?
We durven helaas niet aan te geven wanneer deze weer binnen is. Dit omdat de Best Body afkomstig is uit Duitsland. Dit hebben we vorige week net weer opnieuw besteld en hopen we aankomende week binnen te krijgen. Toen zat deze niet in de levering, dus we hopen volgende week wel!
Beste,
Sinds lange tijd ben ik in afwachting van de Hardcore Protein Blocks van Best body en schuim ik haast elke dag jullie webshop hiervoor af,, doch zijn deze nog steeds niet beschikbaar. Hebben jullie er nog steeds geen zicht op wanneer deze binnen komen?
Grtz,