Hey B&F,
Hebben jullie een exacte samenstelling van jullie energy pill? Ik vind deze nergens
Een exacte samenstelling heb ik helaas niet beschikbaar, wel de ingrediënten. Dat is deze:
Caffeine, rhodiola rosea, capsimax, cacao extract, evodiamine, l-tyrosine, taurine
Net weer even wat bij besteld, ben benieuwd naar die eiwitrepen of ze lekker zijn. C1929597 <- voor als jullie van wat goodies afmoeten
Vorige bestelling van mij was C1912108, had ik een shakebeker bij alleen bij de dop zit een schuur waardoor die soms lekt als ik een shake maak. Is tweede keer trouwens dat ik dit probleem heb, ook alle twee met de roze shaker.
Groet, Dennis.
Bedankt voor je bestelling Dennis

Ik zie dat hij reeds verwerkt is, je kan er morgen op rekenen
Ondertussen zijn we toch bijna 3 weken verder. De Chocolate cokkie shake is er nu alvast in de verpakking die ik zocht, doch de protein block van Best body is nog niet beschikbaar zie ik. Ik wil ze graag allebei gelijktijdig bestellen.
Een andere bekende webwinkel heeft de repen ondertussen al wel, maar ik verkies bij jullie te kunnen bestellen (omdat ik dan in een andere categorie kado's terecht kom. :-) ).
Wanneer komen deze nu binnen?
Grtz,
We durven helaas niet aan te geven wanneer deze weer binnen is. Dit omdat de Best Body afkomstig is uit Duitsland. Dit hebben we vorige week net weer opnieuw besteld en hopen we aankomende week binnen te krijgen. Toen zat deze niet in de levering, dus we hopen volgende week wel!
Verkopen jullie melatonine in een dosis van minimaal 1mg?
Ja zeker,
hier vind je al onze Melatonine.
Goede actie met BSN producten. Gelijk even een bestelling geplaatst
C1930224
Bedankt voor je bestelling

Morgen in huis!
Hey B&F hoeveel caps van
GR8-Dophilus raden jullie aan om van een opgeblazen buik (niet door vet) af te komen?
Het is verschillend. Ik beginnen met een capsule daags. Als je merkt dat het effect niet minder wordt, zou ik deze verhogen. Tevens probeer goed op het kauwen te letten. Kauwen is een belangrijke basis om voeding beter te laten opnemen.
Net vrij grote bestelling gedaan (+€200). Gooi je er misschien wat extra samples bij? Nu heb ik 2 zakjes Whey als cadeau.

Bestelnummer is C1930761
Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling

Deze gaan we netjes verwerken en morgen in huis. Ik zal mijn best voor je doen om er nog iets extra's bij te doen!
hee bf maandag besteld en nog niet binnen, kan ook niet zien wanneer wel
C1922617
Waarschijnlijk was het jezelf ook opgevallen, maar het pakket is beschadigd geraakt en retour afzender gestuurd. Ik zal het vandaag opnieuw voor je verzenden. Je zal dan morgen een nieuwe ontvangen. Ook stop ik er iets extras voor bij je bij voor het ongemak.
Ralf,
Heb zojuist mijn bestelling binnen gekregen en het klopt (wederom) niet. Heb een potje visolie gekregen van Now Foods ipv Magnesium. Ordernummer is: C1927150.
Hoe gaan we dit oplossen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je me hiervan een privébericht kunnen sturen met een foto? Dan pakken we het direct voor je op!