XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling weer aangekomen top

Zonet een bestellingkje geplaatst voor Whey Perfection (Chocolate Cookie milkshake), Agmatine (B&F) en Water out. 2 laatste heb ik nog nooit gehad en ben ik dus best benieuwd naar.

(Bij gebrek aan de repen van best body:) Eiwitrepen zal ik dan toch maar elders zoeken. :-(

Grtz,

We ondervinden wat leveringsproblemen met de producten van Best Body helaas!

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Ralf/Tim/Jeen, mijn PB van 30 mei jl. nog ontvangen? Enig idee wanneer jullie erop terugkomen?

Sorry maar ik kan geen PM terugvinden van je! Zou je me nogmaals een bericht willen sturen? Kijk ik er vandaag gelijk naar!

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Sinds iets meer dan een half jaar bestel ik ook bij B&F.
Eerst bij een andere Belgische verdeler, maar toen via via tot bij B&F geraakt, en deze was toch een stuk goedkoper.

En zoals ook vaak gehoord, is de service enorm goed.
Toen ze een verkeerd product geleverd hadden (kan altijd gebeuren), heb ik het foute product mogen houden en hebben ze gratis het juiste product opgestuurd.
Ik was opzoek naar een koelbox voor mijn eten in te doen. Daar stonden 2 types van op de site. De standaard en de XL. Ik had graag de XL gehad, maar die was 'tijdelijk niet beschikbaar', dus maar de standaard besteld. Uiteindelijk hebben ze toch de XL geleverd, en toen ik erna op de website keer, was de normale niet meer beschikbaar en de XL wel. Tja, misschien wel wat geluk gehad, maar toch... prima service!

Wat bestel ik allemaal. Meeste vooral gezonde voeding: Notenmix, zadenmix, vijgen, fruit, notenpasta, ...
Maar ook supplementen : ON 100% gold standard whey, B&F creatine, musclepharm BCAA's, B&F Test-booster, ...
Allemaal topproducten aan de scherpste prijs die je kan vinden!

Bedankt voor de complimenten! Het is leuk om te zien en lezen dat we steeds meer groeien in België!

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Bekend probleem...

Wat ik me afvraag is of meerdere mensen last hebben van snel scheurende doppen? Bij mij is vandaag de 3e beker hierdoor gesneuveld :(
Dit is wat ik bedoel:

Dat de belettering van de shaker gaat wil nog wel eens voorkomen zeker bij de laatste batch. We hebben de leverancier hiervan op de hoogte gesteld en naar verwachting zal dit bij de nieuwe batch niet meer voorkomen.

M.b.t de scheur, dat heb ik persoonlijk nog nooit eerder gezien! Het lijkt erop dat je misschien iets te fanatiek de dop dichtschroeft?

Is nou al 2 dagen achter elkaar dat ik het bericht "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag" krijg bij postNL.
Hebben jullie een idee waarom? Ik neem aan dat dit nog gebeurd is.

Hoi Mannen van B&F!

Ik heb weer een mooie bestelling klaarstaan, maar vroeg me af of het misschien ook mogelijk is om de shakebeker met dat bakje eronder te krijgen als kado ipv de bekers die er nu tussen staan?
Die lijkt me eigenlijk wel erg handig!

Pakketje ontvangen, prima opgelost! :thumb:

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Is nou al 2 dagen achter elkaar dat ik het bericht "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag" krijg bij postNL.

Vervelend, we zien inderdaad bij meer orders. We hebben contact opgenomen met PostNL om te horen wat er aan de hand is aangezien alles keurig netjes bij ons de deur uit gegaan is!

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Vervelend, we zien inderdaad bij meer orders. We hebben contact opgenomen met PostNL om te horen wat er aan de hand is aangezien alles keurig netjes bij ons de deur uit gegaan is!

scherpe prijzen groot aanbod
maar postNL is vaak de boosdoener in het verhaal
maar uiteindelijk komt het altijd binnen de 5 dagen aan
die koerier diensten van tegenwoordig werken vaak onderbemand en de jongens die het rondbrengen werken meestal nog onder een andere onder aanneming

die koerier diensten van tegenwoordig werken vaak onderbemand en de jongens die het rondbrengen werken meestal nog onder een andere onder aanneming

Echt waar? Ik ben van Belgie, en heb mijn packetjes iedere keer mooi de werkdag erna aangekregen.
1 keer zelfs om 21u55 besteld, en de dag erna om 19u ofzo stonden ze aan de deur.

Hoi Mannen van B&F!

Ik heb weer een mooie bestelling klaarstaan, maar vroeg me af of het misschien ook mogelijk is om de shakebeker met dat bakje eronder te krijgen als kado ipv de bekers die er nu tussen staan?
Die lijkt me eigenlijk wel erg handig!

Die shakers zijn niet meer voorradig en het lijkt erop dat ze ook niet snel weer terugkomen!

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Bestel je toevallig met Kiala, op zaterdag of betaal je met een vooruitbetalingen? Dat zijn allemaal opties waardoor je bestelling pas na enkele dagen in België verschijnt. Mocht dat niet zo zijn dan mag je altijd je gegevens even PM'en zodat ik kan kijken wat er aan de hand is :)

Ik heb gisterenavond een bestelling geplaatst en deze is vandaag om 14:00 bezorgd. Helaas heb ik alleen niet het proefzakje van Creapure Tasty Tabs gehad :(. Was erg benieuwd aangezien mijn creatine bijna op is....

Ik heb gisterenavond een bestelling geplaatst en deze is vandaag om 14:00 bezorgd. Helaas heb ik alleen niet het proefzakje van Creapure Tasty Tabs gehad :(. Was erg benieuwd aangezien mijn creatine bijna op is....

Lol die zaten er bij mij ook niet bij. Doe maar korting de volgende x
J/K :D

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/detour/lean-muscle-bar/

Zijn dat nu grote bars (90g) of de kleine (45g)?
foto en omschrijving spreken elkaar tegen?
De foto en omschrijving spreken elkaar inderdaad tegen. Heb het even na gekeken en het zijn de 90gram bars!;)

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Als je even op facebook aangeeft als je de volgende keer besteld doen we er een extra tasty tab bij!;)

Ik heb de whey perfection besteld bij Bodyenfitship.nl, om 8 uur besteld en kreeg hem gelijk de dag erna al ;)
Wel iets later dan de verwachte levertijd maar dat komt ook omdat we in het buitengebied wonen :D
Erg goede service en het product is ook top! Alleen de aardbei smaak vind ik niet zo lekker, volgende keer maar een andere proberen:D
Krijg je trouwens bij elke bestelling van 30 euro weer een shakebaker? Want die van mij is al beetje aan het lekken tijdens het schudden:(

Ik heb de whey perfection besteld bij Bodyenfitship.nl, om 8 uur besteld en kreeg hem gelijk de dag erna al ;)
Wel iets later dan de verwachte levertijd maar dat komt ook omdat we in het buitengebied wonen :D
Erg goede service en het product is ook top! Alleen de aardbei smaak vind ik niet zo lekker, volgende keer maar een andere proberen:D
Krijg je trouwens bij elke bestelling van 30 euro weer een shakebaker? Want die van mij is al beetje aan het lekken tijdens het schudden:(

Altijd goed om te horen! En een beetje variatie in de shake´s is wel zo lekker:)
Je kan zelf kiezen welke cadeau´s je uitzoekt, bij €30,- en meer heb je in ieder geval de keuze voor een shaker!;)

ik heb gisteren weer een mooie bestelling geplaatst, de oats en pindapasta bevallen me uitstekend, daarnaast ook 24h burn en multimen. Vandaag keurig binnen gekregen, alleen ik had 2x multimen besteld maar helaas maar 1x gekregen.

Altijd goed om te horen! En een beetje variatie in de shake´s is wel zo lekker:)
Je kan zelf kiezen welke cadeau´s je uitzoekt, bij €30,- en meer heb je in ieder geval de keuze voor een shaker!;)

Komt lean Xtreme ( Driven sports ) nog ooit binnen ?

of is dat een product dat jullie niet meer zullen binnenkrijgen ?

Anders moet ik hem via predator nutrition bestellen

Anderhalve week geleden een bestelling gedaan, maar nog geen mail gehad om een review te geven voor de kortingscode.
Nu wil ik een nieuwe bestelling doen, maar zou dit natuurlijk graag doen met de kortingscode.

Kan ik gewoon een oude code gebruiken?
Of kan ik gewoon een review op een product geven en zo een kortingscode ontvangen?

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd door een fout in ons distributiecentrum. Uw pakket zal vandaag ingepakt worden en woensdag geleverd. Onze excuses hiervoor! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.

Ik heb het gister besteld. Woensdag dus, hoop niet dat jullie volgende week woe bedoelen :P
Zou je even kunnen kijken aub?

Ordernummer C2023355

bedankt alvast,

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd door een fout in ons distributiecentrum. Uw pakket zal vandaag ingepakt worden en woensdag geleverd. Onze excuses hiervoor! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.

Ik heb het gister besteld. Woensdag dus, hoop niet dat jullie volgende week woe bedoelen :P
Zou je even kunnen kijken aub?

Ordernummer C2023355

bedankt alvast,

Nee hoor, foutje aan onze kant. Je track & trace staat op vrijdag dus dat komt helemaal goed!

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Anderhalve week geleden een bestelling gedaan, maar nog geen mail gehad om een review te geven voor de kortingscode.
Nu wil ik een nieuwe bestelling doen, maar zou dit natuurlijk graag doen met de kortingscode.

Kan ik gewoon een oude code gebruiken?
Of kan ik gewoon een review op een product geven en zo een kortingscode ontvangen?

We ondervinden wat hinder m.b.t het reviewsysteem, daarnaast zijn we ook strenger aan het controleren op claims en spam. Heb je nog een oude code liggen? Dan zou ik die gebruiken!

Je kunt ook je review even naar mij PM'en dan keur ik deze handmatig goed.

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Komt lean Xtreme ( Driven sports ) nog ooit binnen ?

of is dat een product dat jullie niet meer zullen binnenkrijgen ?

Anders moet ik hem via predator nutrition bestellen

Dit product mogen we niet meer verkopen, die komt dus niet meer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven