Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonet een bestellingkje geplaatst voor Whey Perfection (Chocolate Cookie milkshake), Agmatine (B&F) en Water out. 2 laatste heb ik nog nooit gehad en ben ik dus best benieuwd naar.
(Bij gebrek aan de repen van best bodyEiwitrepen zal ik dan toch maar elders zoeken. :-(
Grtz,
Ralf/Tim/Jeen, mijn PB van 30 mei jl. nog ontvangen? Enig idee wanneer jullie erop terugkomen?
Sinds iets meer dan een half jaar bestel ik ook bij B&F.
Eerst bij een andere Belgische verdeler, maar toen via via tot bij B&F geraakt, en deze was toch een stuk goedkoper.
En zoals ook vaak gehoord, is de service enorm goed.
Toen ze een verkeerd product geleverd hadden (kan altijd gebeuren), heb ik het foute product mogen houden en hebben ze gratis het juiste product opgestuurd.
Ik was opzoek naar een koelbox voor mijn eten in te doen. Daar stonden 2 types van op de site. De standaard en de XL. Ik had graag de XL gehad, maar die was 'tijdelijk niet beschikbaar', dus maar de standaard besteld. Uiteindelijk hebben ze toch de XL geleverd, en toen ik erna op de website keer, was de normale niet meer beschikbaar en de XL wel. Tja, misschien wel wat geluk gehad, maar toch... prima service!
Wat bestel ik allemaal. Meeste vooral gezonde voeding: Notenmix, zadenmix, vijgen, fruit, notenpasta, ...
Maar ook supplementen : ON 100% gold standard whey, B&F creatine, musclepharm BCAA's, B&F Test-booster, ...
Allemaal topproducten aan de scherpste prijs die je kan vinden!
Bekend probleem...
Wat ik me afvraag is of meerdere mensen last hebben van snel scheurende doppen? Bij mij is vandaag de 3e beker hierdoor gesneuveld
Dit is wat ik bedoel:
Ik ga dit gelijk voor je in orde maken, excuses voor het ongemak. Mijn collega's op de klantenservice lopen een beetje achter met de mail door de drukte + uitvallen van donderdag (hemelvaart).
Is nou al 2 dagen achter elkaar dat ik het bericht "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag" krijg bij postNL.
Hebben jullie een idee waarom? Ik neem aan dat dit nog gebeurd is.
Is nou al 2 dagen achter elkaar dat ik het bericht "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag" krijg bij postNL.
Hebben jullie een idee waarom? Ik neem aan dat dit nog gebeurd is.
scherpe prijzen groot aanbod
maar postNL is vaak de boosdoener in het verhaal
maar uiteindelijk komt het altijd binnen de 5 dagen aan
die koerier diensten van tegenwoordig werken vaak onderbemand en de jongens die het rondbrengen werken meestal nog onder een andere onder aanneming
Hoi Mannen van B&F!
Ik heb weer een mooie bestelling klaarstaan, maar vroeg me af of het misschien ook mogelijk is om de shakebeker met dat bakje eronder te krijgen als kado ipv de bekers die er nu tussen staan?
Die lijkt me eigenlijk wel erg handig!
scherpe prijzen groot aanbod
maar postNL is vaak de boosdoener in het verhaal
maar uiteindelijk komt het altijd binnen de 5 dagen aan
die koerier diensten van tegenwoordig werken vaak onderbemand en de jongens die het rondbrengen werken meestal nog onder een andere onder aanneming

Ik heb gisterenavond een bestelling geplaatst en deze is vandaag om 14:00 bezorgd. Helaas heb ik alleen niet het proefzakje van Creapure Tasty Tabs gehad. Was erg benieuwd aangezien mijn creatine bijna op is....

De foto en omschrijving spreken elkaar inderdaad tegen. Heb het even na gekeken en het zijn de 90gram bars!http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/detour/lean-muscle-bar/
Zijn dat nu grote bars (90g) of de kleine (45g)?
foto en omschrijving spreken elkaar tegen?

Als je even op facebook aangeeft als je de volgende keer besteld doen we er een extra tasty tab bij!Ik heb gisterenavond een bestelling geplaatst en deze is vandaag om 14:00 bezorgd. Helaas heb ik alleen niet het proefzakje van Creapure Tasty Tabs gehad. Was erg benieuwd aangezien mijn creatine bijna op is....

Ik heb de whey perfection besteld bij Bodyenfitship.nl, om 8 uur besteld en kreeg hem gelijk de dag erna al
Wel iets later dan de verwachte levertijd maar dat komt ook omdat we in het buitengebied wonen
Erg goede service en het product is ook top! Alleen de aardbei smaak vind ik niet zo lekker, volgende keer maar een andere proberen
Krijg je trouwens bij elke bestelling van 30 euro weer een shakebaker? Want die van mij is al beetje aan het lekken tijdens het schudden![]()

Altijd goed om te horen! En een beetje variatie in de shake´s is wel zo lekker
Je kan zelf kiezen welke cadeau´s je uitzoekt, bij €30,- en meer heb je in ieder geval de keuze voor een shaker!![]()

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd door een fout in ons distributiecentrum. Uw pakket zal vandaag ingepakt worden en woensdag geleverd. Onze excuses hiervoor! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.
Ik heb het gister besteld. Woensdag dus, hoop niet dat jullie volgende week woe bedoelen
Zou je even kunnen kijken aub?
Ordernummer C2023355
bedankt alvast,
Anderhalve week geleden een bestelling gedaan, maar nog geen mail gehad om een review te geven voor de kortingscode.
Nu wil ik een nieuwe bestelling doen, maar zou dit natuurlijk graag doen met de kortingscode.
Kan ik gewoon een oude code gebruiken?
Of kan ik gewoon een review op een product geven en zo een kortingscode ontvangen?
Komt lean Xtreme ( Driven sports ) nog ooit binnen ?
of is dat een product dat jullie niet meer zullen binnenkrijgen ?
Anders moet ik hem via predator nutrition bestellen